hilde
Valkparkiet

Geslacht: 

jago / moonshee / paddy /
|
heb 2 nieuwe handtamme valkjes het is een pop en man volgens de vorige eigenaar maar toch maar even afwachten zijn ongeveer 6 maanden

verder zal ik af en toe foto's plaatsen groetjes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
christa
Valkparkiet

Geslacht: 
|
nou das heel gezellig. verder alles goed met je vogeltjes groeten christa
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hilde
Valkparkiet

Geslacht: 

|
ja hoor alleen dat jago en moonshee nog altijd niet elkaar aanvaarden ze zijn van begin 2008 ofwel is moonshee ook ne vent maar zijn of haar gedrag zegt anders fluit niet niet macho wel bitchy dus heb men twijfels ofwel willen ze elkaar echt niet samen los gaat prima de ene rechts op schouder de andere links als ze in de buurt van elkaar komen is het stechelen maar hopelijk gaat het met dit koppeltje wel lukken ze kroelen elkaar en ze hebben altijd bij elkaar gezeten
groetjessssssssss
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dierenfreackske
Suske,Wiske en valkjesparadijs
Valkparkiet

Geslacht: 
Suske,Wiske en de valkjesclub
|
Hoi , mooie valkjes hoor, leuk zo 2 handtamme valkjes he, grtjs Ann
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hilde
Valkparkiet

Geslacht: 

|
dank je kim groetjessssss
|
|
|
|
|
|
|
|
|
aad
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Lucky & Luuk
|
Een jarige hier 
Gefeliciteerd Kay (maar zal vast een nickname zijn) 
Groetjes aad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hilde
Valkparkiet

Geslacht: 

|
hoi aad ja de naam is hilde kay is men eerste tam valkje en dank je voor de verjaardagsgroetjes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hilde
Valkparkiet

Geslacht: 

|
na het bestuderen van deze 2valkjes zijn het toch 2 mannetjes want ze fluiten alle2 jammer en ik dacht dat het een koppeltje was want zo hadden ze me het verteld 

paddy is heel lief en laat zich al kroelen maar numa is een beetje schuw ze komen alle 2 wel direct op je hand maar numa laat zich nog niet kroelen en ze waren ook gekortwiekt
groetjes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hilde
Valkparkiet

Geslacht: 

|
dank je kim
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dierenfreackske
Suske,Wiske en valkjesparadijs
Valkparkiet

Geslacht: 
Suske,Wiske en de valkjesclub
|
Hoi , hoe is het daar met Numa en Paddy? Wat een mooie valkjes ook! Zo'n mooie zachte kleur he! Grtjs Ann
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hilde
Valkparkiet

Geslacht: 

|
denk dat numa aant puberen is paddy begint meer en meer bij mij op de schouder te blijven en fluiten doen ze ook terwijl ze op hun speeltuin zitten vooral numa maar deze wil nog niet echt iets van me weten ze komen van een dame die ging verhuizen ze zaten daar veel op hun kot maar denk ik niet bij de mensen zelf en ze zei ook dat het een koppeltje was maar helaas fluiten ze alle2  en hoe is het daar bij u met jou valkjes mooie foto's heb je weer geplaatst groetjes vanuit limburg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hilde
Valkparkiet

Geslacht: 

|

paddy mag ik al lekker kroelen maar numa niet hij blaast stapt wel op je hand , maar kan wel al mooi fluiten en paddy ook zaten denk ik bij de vorige eigenaar meer op hun kooi dan bij hun zo voelt dat aan
groetjes vanuit belgie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|