Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Anja

Hoi ann,

Wat een schoonheid is Angel zeg.
Heeft ze nu inmiddels gegeten en gedronken?

Verder heb je weer fantastische foto's geplaatst.

Liefs,

Anja

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Anke

Hoi Ann,
Hoera, ik mocht hier weer foto's kijken ;D
En ik heb ervan genoten!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke,  inderdaad hihi!   ;D ;D ;D  grtjs. Ann

Hoi Anja,  en Patty, thx. voor het compliment hoor! Ik vind Angel ook heel lief. Heeft al goed gegeten en gedronken he.
Nu duidelijk gezien he, heeft haar bakjes gevonden met eten en drinken ook. Ik vind dat ze meer een man is dan een pop maarja, afwachten he..hihi! Vandaag ook niet zo vaak in de voiliere geweest, want met het slechte weer was het niet zo evident. Nu is ook de buitendeur die van onze keuken naar de tuin loopt stuk, ze gaat niet meer open, dus moeten we nu telkens langs de voordeur naar buiten gaan he.... :P :P :P Hopelijk kan Ed ze nog herstellen, tot morgen zodat we morgen een nieuw slot kunnen kopen. slot is gebroken.. ???
Grtjs. Ann

Dierenfreackske

Hoi hoi zondagavond laat heb ik nog een mailtje gehad van het baasje van Rico (Jago) dat alles heel goed is met hem en zijn popje. Hier de twee foto's die ik er bij heb gekregen, leuk toch, ik ben zo bij dat al mijn valkjes die een baasje hebben het zo goed hebben.....grtjs. Ann

Dierenfreackske

Lekker slopende valkjes

Wat zal ik eens doen ..??

Jaa, ik weet al wat ik ga doen

:D :D :D

Slopen

Die is al aan 't aanvallen

Gekke meid he

Hmm, ga ook aanvallen !!

Heerlijk

Ja lekker he

8) 8)

;D ;D ;D

Dierenfreackske

Hoi, hier is het vreselijk storm weer, en de valkjes merken er niet zo veel van, gelukkig hebben de valkjes zelf er geen last van, Nottie en Sonny waren deze morgen op de versiertoer....ze waren allebei aan het fluiten voor Lilly en Amore ...de rest van de valkjes waren ook wel vrolijk hoor!
Grtjs. Ann

Anja

Mooie foto's weer hoor.

En is de deur gemaakt?

Dierenfreackske

Hoi Anja ...voor een deel wel , in plaats van 2 sloten is het nu maar 1 slot voorlopig, hihi! Komt goed hoor...grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi,niet zo veel te melden nu, hier slecht weer, valkjes zitten nu allemaal in de voiliereen heb ook de kooien, proper gemaakt. De valkje gaan nu slapen al, want ze zijn  hun plekje aan 't zoeken in de voilere. Heb daarnet nog ijsbergsla gegeven met Komkommer en appel in stukjes erdoor. Heb jammer genoeg geen foto's want mijn camera is nog bij Katrien tot morgen...ze had hem eens nodig, maar morgen heb ik hem dus terug, voorlopig doe ik het met Matthias zijn  camera. Grtjs. Ann

sabine

Hoi Ann,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst ;D
Wat een leuk valkje is Angel :-*

Groetjes Sabine

amazingleeuwtje

Het was weer genieten van jou foto's senks Ann ;D ;D ;D..

Hier ook heftige storm grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...

Larissa

Hey

Gaaf hoor zo die serie foto's van jou valkjes

heb er enorm van genoten

groetjes Larissa

Dierenfreackske

Hoi Sabine, Larissa en Sylvia .. leuk dat jullie genoten hebben hoor!   Het nieuwe valkje zit vanaf nu in de voiliere, was zo alleen hier he, en voelt zich super denk ik! Heb het meteen met kooi en al  in de voiliere kunnen zetten, en toen het deurtje open, zodat ik het nieuwe valkje niet hoefde te vangen, is ook een heerlijk mannetje, hmm want hij fluit...grtjs. Ann