Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Kimm

mooi valkje ann!!! morgen al, leuk hoor.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Anja en Kim , jaaaaaa hoor, morgen al, super he! ;D ;D
Thx voor jullie leuke berichtjes.
Grtjs. Ann

Creatura

Hey Ann,

Je nieuwe valkje is erg mooi joh!! Spannend dat hij morgen al komt! :D

Mooie foto's heb je weer gemaakt!!
Oh, en wat heeft Noah een lekker bekkie zeg! Doet me heeeel erg aan Lotje denken ;D

groetjes, Renske

carco

Gaaf dat Angel morgen al komt zeg!

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Dierenfreackske

Hoi hoi ...  ;D ;D ;D ;D ;D  grtjs. Ann

Anja

Veel plezier met het halen van Angel.

We willen wel een verslag met foto's hè.

Dierenfreackske

Hoi Anja...... ;D ;D ;D  grtjs. Ann

Hoi iedereen, net gehoord dat Kiara het goed maakt, van Rico (Jago) hoor ik niets maar denk wel dat het ook goed gaat, met Cody , Inka en Ecco gaat het ook super, hier een paar foto's bij hun nieuwe baasje

Hier Inka, jonkie van Nala en Xenia, ziet ze er niet goed uit?

Cody

Ecco

Grtjs. Ann, foto's van Trudy, grtjs. Ann

Dierenfreackske

Dierenfreackske

Hoi , Goed nieuws hier, Angel is geariveerd deze morgen.
Ik ben heel blij met haar, het is een heel mooi valkje hor!
Grtjs. Ann

ANGEL

Dierenfreackske

21 november 2009, 13:19:08 #2754 Last Edit: 21 november 2009, 13:40:37 by Dierenfreackske
Hoi , hier  alles ok, deze morgen is Angel gearriveerd en zit al de hele tijd op de bovenste stok va, de kooi...nog niet zien eten of drinken, maar is vroeg he!Ze zal vanavond wel eten of straks, heb ook wat trosgierst in de kooi gehangen.

Met de valkjes gaat het super, vind het zalig om ze zo vrolijk te zien, en te zien genieten van elkaar en de zon, grtjs. Ann

foto's Wiske en Lilly

Creatura

Mooooie foto's Ann!!
Angel is erg mooi en erg leuk :) Veel plezier met haar!!

Het ziet er altijd zo gezellig uit op jouw foto's ;D Altijd allemaal valkjes bij mekaar 8)

Dierenfreackske

Hoi Meiss,  (weet je naam niet)  het is heel leuk daar voor ze zo samen he, ze zijn  elkaar nu goed gewoon en hebben veel plezier samen eigenlijk, het is 1 hechte familie he, al zitten sommigen kuifjes te plukken  :D :D  GRTJS.   Ann

Marian

Hoi Ann,

Hé, je hebt er een prachtig nieuw valkje bij! :D
Mooie naam voor haar; Angel :-*

Fijne zondag morgen!, groetjes Marian

Creatura

Hoi Ann,

Ik heet Renske ;)

Plukken ze mekaars kuifjes? Hmm ja, dat is wel jammer.
Maar, dat ze het naar hun zin hebben is wel het belangrijkst natuurlijk :)
Je hebt echt een paar mooie foto-modelletjes in je volière! Het witmasker popje vind ik ook erg mooi (en het wildkleur popje, heet ze nou Mystiek?); vind een popje met een egaal grijze of bruine kleur wel wat hebben. Het ziet er zo lekker mysterieus uit 8)

groetjes, Renske

Dierenfreackske

Hoi Renske...thx. voor het compliment hoor! Mysterie is eigenlijk een mysterieus valkje hihi...het is eigenlijk een dominant pastel wildkleur donker type valkje, hihi, ik vind ze ook heel mooi hoor, ze heeft ze een wit veertje in haar nekkie...wel schattig hoor! En de witmaskertjes zijn ook heel mooi, aaaaaach, ik vind alle valkjes mooi,ze hebben elk hun specifiek karaktertrekje hihi! Ja, ze hebben het wel naar hun zin ook!

Met het nieuwe valkje gaat het ook goed, het begint te fluiten en is een man denk ik....ook heb ik hem al een douche gegeven met een plantenspuit, heeft ook al gegeten en gedronken wel, ik hoop dat ie volgende week in de voiliere kan, eerst even ontwormen wel, want is nog niet gebeurd....  grtjs. Ann