Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Ann,
Wow dat gaat hard alweer 100 pagina's in je nieuwe boekje ;D

Gefeliciteerd hoor!!
Van je foto's heb ik genoten ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke thx meiss, op naar de volgende zou ik zeggen.
Grtjs Ann

Hoi , hier is alles goed en ook met de valkjes en donsjes, Nala en Xenia hebben ondertussen 4 donsjes; D

het derde donsje is Diablo en het vierde Dumbo....hihi!
twee witmaskertjes.

De twee valkjes van Fleur en Felix mworden heel groot en mooi, Bingo staat op uitvliegen  ;D ;D ;D en Benji is nog niet zo groot, de veren zijn er nog niet.

Belle en Sky maken het ook goed met hun donsjes.
Het bonte bleekmaskertje gaat mooi worden  ;D ;D ;D

Maar de bonte witmaskertjes en andere bleekmaskertje ook wel denk....bij hen zie je het nog niet zo goed.

Met Amore en Angie gaat het ook goed en pa en ma voeren nog steeds, en broedden elk om de beurt goed op 5 eitjes.

Pearl en Kenji en Crystal broeden ook goed op 8 eitjes....hmm.

Felix en Fleur op 1 eitje.

En Djonah en Yellow op 4 eitjes nu

Mysterie en Wiske hebben  nu 1 eitje.

Nottie en Sonny maar ook Silver fluiten steeds mooier. Heerlijk is dat, en Sonny en Nottie willen niet weten van Douchen....Luna wel hoor, die zit met hhaar vleugels lekker wijd open,, Lucky en Lilly hebben het ook heel graag en zitten er ook van te genieten hoor.

Kenji ging van de eitjes om te douchen, liet hem even nat worden, Pearl nam gewoon over he.

Morgen ga ik Cesar ringen, de kleinste witmaskertje van Sky en Belle.

Ik ben deze namiddag weg geweest maar heb blaadjes en takjes van berk meegebracht voor de valkjes en zijn lekker aan het slopen,  :D :D :D  grtjs Ann
Foto's gemaakt effe

Deze nlm naar wedstrijd van internationale roeitonooi geweest en in de klasse van de meisjes , 5 deelnemers heeft Nederland gewonnen, in de andere klasse bij de mannen was Nederland de tweede

En dan waren er nog Engeland, Sweden ,en nog, en Engeland heeft het heel goed gedaan in de roeibaan met 8 jongens.
8 in een bootje he.

De wedstrijd was in Gent en twee Belgische die ik ken deden ook mee, hier effe twee fotookes

Donsjes ( de drie oudsten van Sky en Belle)

Coda, Candy en Cody

Cody ( te reserveren)

Candy ( te reserveren)

Coda wordt Kenai ( hou ik lekker zelf)

Xenia met 3 van haar donsjes, 1 bleekmaskertje en 3 witmaskertjes, nog 1 eitje moet er uitkomen, grtjs Ann

Te reserveren

hilde

weer mooie foto's ann

groetjessssssssss

Dierenfreackske

Hoi Hilde thx, straks nog meer van de slopende valkjes! Grtjs Ann  ;D ;D

Anke

Hoi Ann,
Wat een leuke foto's weer!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Gerdy

hoi Ann..

gaat super bij je..heerlijke foto's

gr gerdy

Dierenfreackske

Slopende valkjes Amore, en Belle,Alix, Nottie, Fleur en Felix.....en ??

Dierenfreackske

Hoi Gerdy,fijn dat je de foto's leuk vond, grtjs Ann

hilde

leuk om je slopende valkjes foto'sssssssss te zien

groetjesssssssssss

Dierenfreackske

Hoi hoi, alles goed hier met de valkjes donsjes en eitjes hoor!
Deze middag maak ik weer foto's, grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi daarnet even gekeken in de blokken, en in een blok ligt er ergens een eitje, van wie?? Ik laat het nog even liggen he! Maar nog iets heel anders, er ligt in het blok een mini-eitje en een gewoon eitje ...van Mysterie en Wiske, dus vind ik het mini-eitje heel appart, nog nooit zo'n klein inimini eitje gezien , het is maar de helft zo groot als een gewoon valkjes eitje...even een foto gemaakt, kijk maar, als daar een donsje in zit, moet het wel een inimini donsje extra klein donsje dus, Het eitje is mysterie eitjhe genoemd van me.

Caroline

Whahahhah!!!!

INderdaad wat een mini eitje.  ;D ;D

Wat een leuke foto's weer, vooral die van Lucky met Matthias, super.

FIjne dag!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Haha, ja, , he Caroline, wat zou jij doen met het eitje? Den kjij dat daar een donsje in kan? Ik denk dat ik het wegneem straks, lijkt me zo  te inimini  hihi! Grtjs Ann

hilde

goooo wat een klein eitjeeeeeeeeee

niet te geloven maar misschien is het van een valkje dat pas eitjes begint te leggen  kan dat? ? ? ?

groetjesssssssssss

Dierenfreackske

Hoi , met de valkjes , donsjes en eitjes gaat het goed hoor! Ik ben benieuwd hoe Benji gaat worden grtjs Ann

Fleur Benji en Bingo

En Xenia nog eens met haar kroost