Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Raymond

Altijd naar om een van je lieverds te moeten laten inslapen.

Maar wat een mooie nieuwe valkjes heb je inmiddels!  Wij kunnen zelf ook niet wachten totdat alles af is en daarna snel onze 6 nieuwe valkjes kunnen ophalen!

Veel succes met deze drukte!

Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

*Yvon

Hoi Ann

Meid je hebt je best gedaan voor Chika !!
Een hele moeilijke beslissing moeten nemen maar voor haar alleen maar het beste.

Heel veel sterkte met het verlies van je meisje Chika !!  :-*

De 1 gaat en de ander komt,tja zo gaat dat in het leven van mens en dier.  :)
Gefeliciteerd met je donsje Ducka !!  :D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Anke, Yvon en Raymond, thx vor jullie steun, ik heb het inderdaad een beetje moeilijk nu, dus ...ja, maar het leven gaat verder he, grtjs Ann

Caroline

Ach, je mooie meisje, Chika.  :'(

Sterkte meis.

Rust zacht, lieve Chika.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Jacqueline

Hoi Ann,

Ik heb vandaag het popje opgehaald voor Boy en ze gelijk bij elkaar gezet en een uur later zaten ze al dicht bij elkaar. Het is een mooie pop en nu maar hopen dat ze eitjes gaan krijgen. Als ik morgen tijd heb zal ik een foto voor je maken.

Gr.
Jacqueline

Caroline

Ach ,wat lief!!!!

Succes met allebei, Jacqueline.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

PatrickV

Hoi Ann,
Wat jammer dat het zo moest gaan voor je Chika! :'(
De natuur is soms toch hard hé ! Maar je hebt inderdaad het beste gedaan voor haar.  Een valkje zien lijden is ook niet plezierig hé !

En weer knappe foto's van je donsje Bingo. Hoe doe jij dat toch ?  Steeds haarscherp (of beter veerscherp) en correcte kleurenbalans.  Heb jij iets met fotografie misschien ?

Zeg, mag ik jou eens iets vragen ?  Romy schrijft in mijn dagboek dat mijn valkje Ko geen zuivere wildkleur zou zijn omdat er hier en daar nog wat geel zit buiten zijn kop. Ze vond dat bijzonder.  Kan jij een je ervaren oog op mijn Ko richten en eens zeggen wat jij ervan denkt ?
Alvast bedankt hoor.

Groetjes (en sterkte hoor!)
Patrick.

sabine

Hoi Ann,

Wat erg dat je afscheid heb moeten nemen van Chika :'( Heel veel sterkte ermee!

Je heb weel super foto's gemaakt, erg leuk ;D

Groetjes Sabine

Dierenfreackske

Hoi Patrick, ik doe inderdaad fotografie als hobby wel he, net als mijn valkjes die ik doe voor hobby.

Thx voor het compliment, ik zal straks eens kijken naar je wildkleur ok? Zal voor deze middag zijn ,moet nu eerst nog naar de hondenschool.

Het is zeker niet plezant om een valkje te zien lijden, ze had iets aan haar hart, het werkte niet zo heel goed.

Ik ben blij dat ik die beslissing heb genomen, ze heeft nu in ieder geval rust gevonden.

Grtjs Ann

Hoi Sabine thx ook voor je medeleven, grtjs Ann

Hoi Jeaqueline,  whaaaauw wat super dat je een popje hebt voor Boy en het al klikt! Ik zou het erg leuk vinden mocht je foto's sturen af en toe, is altijd leuk om een valkje van bij jou terug te zien, ik ben zo blij dat alles goed is met hem, een hele geruststelling he! Heel veel succes met hem en het popje!
Grtjs Ann

Hoi Caroline, thx voor je medeleven

grtjs Ann

PatrickV

Dag Ann,
Ik dacht het wel dat jij iets had met fotografie.  Ik was daar vroeger ook veel mee bezig.  In de tijd van de dia-positieven. Dan liep ook steeds rond met een lichtmetertje en een zak vol lenzen, filters en filmrolletjes.  Nu overgeschakeld op digitaal, maar is toch hetzelfde niet meer hoor!

Bedankt dat je eens naar mijn valkjes wil kijken.  Er is geen haast bij hoor.  Doe maar als het je eens past.  Ben wel benieuwd.

Groetjes, Patrick.

hilde

ben even achter gelopen met in je boekje te kijken gisteren omdat ik gans de dag weg was agilitywedstrijd

ach wat sneu voor je van chika sterkte

weer mooie fotookessssss van je donsjes

fijn dat alles goed gaat met de rest van de donsjesss

groetjessssssssss

Mara

Hoi Ann

Sterkte met zowel het afscheid van Boy en het tragische verlies van Chika.

Gefeliciteerd met je 100ste pagina. OP naar de volgende 100.

Groetjes

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara... thx voor je medeleven...

Hoi Hilde, da's niet erg hoor...grtjs Ann

Hoi hoi, met de valkjes is alles goed, ze zijn gedouchd en hebben er van genoten, ook Amore is de eerste keer gedouchd, Angie was nog een beetje bang om te douchen,

Met de donsjes en de eitjes gaat het ook goed, ik mis Chika en Boy wel, maar Boy heeft een popje bij Jaqueline en maakt het goed ook. Chika heeft nu rust gevonden, ik zal altijd aan haar blijven denken, ze was mijn mooie geelwangmeiss.

Grtjs Ann

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

*Yvon

Hoi hoi

Leuke foto's van Mathias en Lucky .  ;D ;D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

hilde