~*Stardust*~ Voliere is geplaatst en vogels zitten er in "foto's"

Gestart door lynette, 5 januari 2009, 02:18:40

« vorige - volgende »

lynette

15 februari 2009, 23:35:58 #90 Last Edit: 15 februari 2009, 23:37:58 by lynette
Hoi Hoi

Ik ben ook erg blij dat me buurman mijn stoere Houdini opgevangen heeft  ;D

En het idee dat hij weg gevlogen kon zijn heeft me toch een behoorlijke onrustige nacht gegeven. Gelukkig is het goed afgelopen.

Fototijd  ;D

Ozzie's hoorntjes beginnen te werken. Veel fluiten en popjes verzieren. Maar dat verzieren heeft ook effect bij Perley. die gaat kippetje zitten maar ze snappen het allebij nog niet. Perley zit alleen kippetje aan de zijkant van de kooi. En ozzie wil dan iedere keer op haar kopje stappen. Dit geeft toch wel een heel grappig effect  ;D

Ozzie begint zijn pareltjes te verliezen.

Bullit
Hij word in mei 2 jaar en heeft nogsteed veel pareltjes, Maar ook al behoorlijk veel vervaagde pareltjes.

Angel en Bullit

Mooie Angel

Punkie

Teddy = nog te koop en zo een schatje  :P

De kleine cinnamon bont gepareld jong van Diégo en Indy die opgevoed word door Beau en Krummel. Helaas op het koppie een beetje geplukt.

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

*Manon*

Hey Lynette,

Wat een geluk dat je buurman Diego heeft gevonden... pfff moet er niet aan denken dat ie weg was geweest.

Mooie foto's heb je geplaatst  :D

Liefs Manon

Sanna

Tja, dit KAN toch nooit lekker voelen....... :P Gekke kippen hoor ;). Maar ze vinden elkaar toch wel errug lief zo te zien ;D.

Groetjes, Sanna

Dierenfreackske

Hoi Lynette...heerlijk die foto's en je Ozzy lijkt een beetje op mijn Silver vind ik! Is het een pop of man ? Wat een toeren haalt ie uit! Whauw , wat een mooie minivalkje ook! Grtjs Ann

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Hoi Lynette.

Leuke foto's zeg. Wat een grappig zicht die Ozzie, tis wel een beetje een gekkie he? :P En word dit dan je toekomstige nieuwe koppeltje? Of wil je Ozzie aan iemand anders koppelen?

Groetjes Sally

lynette

Hoi Hoi,

Hier gaat alles super lekker. De valkjes zijn de rui bijna door en ik heb me valkjesdons kussen bijna klaar  ;D.

Gisteren is Sharon gezellig bij mij geweest en hebben samen de valkjes bewonderd. En pannenkoeken gebakken en natuurlijk ging bij ons de eerste mis  :o ;D aleen niet zoals normaal maar de pan glee van het fornuis met een pannnenkoek er in die nog lang niet klaar was. Gelukkig geen gewonden maar wel een schoen verpest  ;) en een flinke deuk in het laminaat en de pan.  ;D en gierend van het lachen  ;D

Na het eten Punkie en Ozzie helemaal verwend met een uitgebreide kroelsessie waar ze helemaal van genoten.

Ook is Sharon verliefd geworden op een jonkie Lucky

Helaas een beetje geplukt door de pleegouders maar daar is ze/hij niet minder lief om echt een om op te vreten  :-*

Teddy is nogsteeds teddy en begint een beetje zijn fluitjes te ontdekken. Een rustig valkje en nog steeds op zoek naar een lief baasje/bazinnetje.

Hier Bullit en Angel lief aan het kroelen ehuu NOT tijdens het kroelen plukt Bullit er een aantal veertjes uit :( ik heb al een vraag gesteld bij gedrag want vind het superzielig.
Ook heb ik ze betrapt op een wippie maar dat was niet te missen hoor want Angel gilde alles bij elkaar Arme kip :(

Hier de topic over het plukken van Bullit :(
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,31044.new.html#new

Ook heb ik nog meer foto's en hoop deze mischien nog vanavond te plaatsen.

Groetjes Lynette
stelletje gekke kippen.

Sharon

Hoi Lynette

ja, was super leuk gisteren! We hebben echt goed gelachen! Het was super gezellig bij je meid! Wat heb je toch een leuk appartementje en leuke, lieve birdies. Die kroelsessie op het einde van de avond was echt geweldig  :-* Wat een scheetje is mijn petekindje zeg  :-* (En Punkie ook hoor  ;))

En die pannenkoeken... ik lag echt even in een deuk toen  ;D

We doen het toch snel nog een keer over hè meid!

Dat kleine, lieve ukkie Lucky... wat is dat een POEPIE  :-* Zo ontzettend lief, zacht en kroelerig. *Zucht* Ik heb mijn hartje echt aan hem/ haar verloren... En wat was hij/ zij aan het  genieten toen ik haar/ hem tegen me aanhad en aan het kroelen was  :-* :-* :-*
Oooh, ze/ hij heeft echt mijn hartje gestolen!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Dierenfreackske

Hoi Lynette ...wat fijn dat het zo gezellig was met Sharon,
moet leuk zijn geweest he, nou ik vind de foto's prachtig hoor!
En de valkjes , en wat is Bullit een echt pitbulletje he

Gelukkig komen de veertje weer terug he, als ze eruit getrokken worden , ocharm toch , hihi!

Fijn dat de pannenkoeken gesmaakt hebben, en Lucky is zo schattig en Teddy zo lief dat koppie he ! Grtjs Ann

lynette

Hoi Hoi

Hier een kleine update van Ozzie en Perley
Ze snappen het nog steeds niet en Perley zit nogsteeds aan de tralies te piepen om aandacht/kroelen/wipwappen en Ozzie stapt dan trots op haar koppie  :-\ ;D gekke kippen. Ik ben benieuwd waneer ze het gaan snappen LOL ze hebben gisteren weer een voorbeeld gehad van Bullit en Angel  ;D

Groetjes Lynette

Saar

zucht.... crush crush crush :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

Sanna

Citaat van: lynette op 26 februari 2009, 14:07:21
ze hebben gisteren weer een voorbeeld gehad van Bullit en Angel  ;D

Als Ozzy maar niet te veel voorbeeld neemt aan Bullit..... :-X ::)

Groetjes, Sanna

Gerdy

Hoi Lynette,

ik ben ook eens in jou boekje gedoken..je hebt hele mooie valkjes..

wat een geluk zeg dat je buurman hem gevonden heeft..je moet er toch niet aan denken dat ze de ruimte opzoeken en nooit meer terug komen.

gr gerdy

Dierenfreackske

:D :D :D :D :D :D :D :D :D gaaf ! Grtjs Ann

Kimm

hoi lynette,

ik heb een lief filmpje van pebbles in mijn boekje staan :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010