13 mei 2025, 20:05:40

Pop of Man

Gestart door Nancy18, 4 januari 2009, 18:12:42

« vorige - volgende »

Nancy18

Hoi allemaal,

Kunnen jullie zeggen of het poppen of  mannen zijn? Want ik heb namelijk 7 valkparkieten.Wil eigenlijk weten wie wat is. Ik zou even van alle valkparkieten een foto erop zetten bij deze topic. Ben namelijk benieuwd hoeveel ik heb van mannen en van vrouwen.

Ik hoop dat jullie het weten!
Dit is dizzle

Dit is Skip. Ze zeggen dat het een vrouwtje is.

Dit is Lutini,

Dit is noa, zeurt de hele dag door.

Dit is Misty.

Dit is Punkie, Schreeuwt ook heel veel

Dit is Milo ,  schreeuwt heel veel

Ik hoop echt dat jullie het kunnen zien!

Ik wacht op jullie reactie.

Kimm

hoi

ik kan het niet van allemaal zien.

noa, ik denk mannetje
punky, een mannetje
milo en skip kunnen popjes zijn. maar weet het niet zeker. zijn deze 2 al in de rui geweest?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Nancy18

Jah ze zijn allemaal al in de rui geweest. Ik dacht zelf dat noa een popje was. Milo denk ik een man die vrijt al met skip. ( zitten al op elkaar) Hm.. ik heb er namelijk niet veel verstand van!..

Kimm

dan kan het inderdaad zijn dat milo een mannetje is als hij aan het wipwappen is. dat is wel duidelijk ;D
en skip een popje dat zou kunnen. dat kan je ook aan het gedrag zien. als zij zich niet zo macho gedraagt enzo.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Nancy18

Oke, en van de andere kan je het niet zien? Misschien dat iemand anders het wel kan zien! Heel erg bedankt dat je me heb geholpen! Wil eigenlijk van allemaal weten wie wat is :P

Anke

Hoi,
Bij de valkjes waar Kim het niet kan zien, kan niemand het zien ;)
Dit komt omdat bij deze valkjes het verenkleed van man en pop gelijk is.
Je kan alleen het geslacht ontdekken door het gedrag dat het valkje laat zien.
Of.... je kan een test laten doen.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Nancy18

Oke dankje, Dat wordt dan lekker moeilijk :P .. Heb 2 die heel veel herrie maken! dat zou vast dan de mannen zijn! en 5 rustige :).. dat zou dan vast de popjes zijn!

Heel erg bedankt voor jullie reactie

Mara

HOi Nancy

Ik zie dat Kimm en Anke al antwoord gegeven hebben.

Wel mooie valkjes.

Groetjes

mara