Wat een pech en de avonturen van Pico

Gestart door Sebastiaan en Astrid, 3 januari 2009, 14:39:22

« vorige - volgende »

Sebastiaan en Astrid

3 januari 2009, 14:39:22 Last Edit: 4 januari 2009, 12:27:40 by Sebastiaan en Astrid
Wat hebben we een pech. Al een paar weken wachten we op ons nieuwe valkje Koko. Dit zou een vriendje worden voor ons valkje Pico (nu ongeveer 5 maanden oud) . Nu hebben we gisteren het bericht gekregen dat Koko is overleden, hij is helaas bij de kweker tegen het raam gevlogen en daardoor overleden. Wat een teleurstelling want hij was al bijna oud genoeg om bij ons te komen.
Nu moeten we dus opnieuw op zoek naar een tam vriendje voor Pico. Pico is nu nog alleen. Hij krijgt gelukkig wel veel aandacht en mag iedere dag even lekker uit zijn kooi maar een vriendje is toch het allerleukst!
Groetjes Astrid

Pico heeft nog plaats op z'n schommel voor een vriendje

Anke

Hoi,
Wat vreselijk naar dat Koko is overleden :'(
Hopelijk vinden jullie snel een nieuw vriendje voor Pico.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi hoi

Wat een vreselijke pech zeg. Hoop dat jullie gauw een vriendje vinden voor jullie valkje.

Mara

Hermien

Bah, wat akelig! Maar hier zijn diverse kwekers alweer met kweekrondes. Dus misschien vindt je hier wel een lief vriendje voor Pico. En eh.....kleine suggestie, maar noem je het vriendje dan niet liever 'Bello' ? Zou zomaar kunnen, hè?

Succes met je zoektocht. ;D

Sebastiaan en Astrid

Hoezo Bello ???

Lief dat iedereen zo meelevend reageert. Zo gauw we een nieuw vriendje hebben gevonden laten we het weten.

Groetjes Astrid

bobbie

Sebastiaan en Astrid

3 januari 2009, 17:10:23 #6 Last Edit: 3 januari 2009, 17:13:36 by Sebastiaan en Astrid
Ooh nu snap ik hem (kwartje valt een beetje laat haha). Dat is inderdaad een leuk idee ;D

Kimm

bah wat verdrietig zeg.

ik hoop ook dat je gauw een ander valkje vind maar dat moet geen probleem zijn lijkt mij.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Jeetje, dat is zeker pech.

Heel veel succes met je zoektocht naar een nieuw lief vriendje.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sebastiaan en Astrid

Terwijl Pico op een vriendje wacht proberen we hem natuurlijk zoveel mogelijk te vertroetelen. Een badje of douchen zei hem tot nu toe niet zoveel maar sinds vanmorgen heeft hij de smaak te pakken! :D
Samen met zijn mensenvriendje toch maar weer eens onder de douche en zie hieronder op de foto's het schattige resultaat.

En daarna even lekker op de schommel in de badkamer opdrogen

Heerlijk toch zo samen op de zondagochtend ;)
Groetjes Astrid

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Bello

HMMMMMMMMMMMMMMmmmmmmmmm

heerlijk hier ook al douchefoto's te zien.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Ingrid en Mart

Hoi As en Sebas,

Wat goed zeg, eerst wilde Pico helemaal niet douchen en heeft hij de smaak te pakken.
Nu onze Dorus nog, die vind het nog maar niets, soms gaat hij wel even op mijn hoofd zitten tijdens het douchen, maar nat worden dat wil hij niet.
As, heb jij al uitgevonden hoe je zo'n klein fotootje kunt plaatsen bij je naam. ???

aad

Uploaden bij je profielinformatie   een fototje uploaden via Fhotobucket of Tinypics  en de IMG url uploaden ;)
Het is niet zo moeilijk,maar ja dat is met alles zo als je het weet  ;D

Groetjes aad

Hermien

Hé, na zo'n heerlijke douche ziet je valkje er weer PICOBELLO uit zeg!  ;D