Suzy(L)you & Gina & Barry!2 maart 2011 HEEFT IEMAND TIPS??HELp!

Gestart door B87, 2 januari 2009, 14:39:37

« vorige - volgende »

*Manon*

Wat jammer dat het valkje naar een ander huisje gaat....  ???

Werkse met Pasen Brigith, ik vind op zulke feestdagen hangt er toch altijd een fijn sfeertje op de werkplek.... tenminste... dat is mijn ervaring  ;)

Liefs Manon

patty_dordtse valkjes

geef de hoop niet op...

ik zelf heb een super tamme dame waar ik alles mee kan doen ze is vorig jaar in de buiten voliere geweest en heb er toen weer naar binnen gehaald en was elke dag los nu zit madam weer in de voliere met andere vriendjes maar zodra ze de deur al hoor hangt ze aan de tralies...

het is en blijft me tamme meid...

maar denk goed na over wel en niet  ;D ;D ;D

ik ben ook begonnen met 1 en zijn er nu op dit moment 9  ;D ;D ;D

succes
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Kimm

een valkje gezien???
ah jammer dat ie al weg is, maar er zijn nog een heleboel donsjes in de aanbieding. hihi. en vast ook hele lieve tamme.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

B87

Haha ja hij was zo mooi! Was een bonte witmasker tekening over zijn lijf, maar zn koppie had ook veel geel. Zo apart!

Maar wel heel vaag hoe dat gelopen is. Deze mensen kijken niet kritisch naar een nieuw baasje. Moeten hem gewoon krijt. Schreeuwer denk ik dan?!

Maja een donsje is misschien ook wel beter, als ik een valkje erbij neem.

Gina zat gister weer op mijn schouder. En maar dr koppie tegen mn wang aanduwen om te kroelen, zo lief!! ;D :-*

Ja genoeg donsjes, mn oog is gevallen op die van Sylvia hè. Daar is ze ook al een tijd geleden over over gemailt door mij ;D

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

amazingleeuwtje

Citaat van: B87 op  3 april 2010, 16:45:27
Nee ik wil dan wel echt een mannetje!!

En zou het ook wel weer erg leuk vinden als Gina verliefd wordt! Alleen moet ik dan een hele tamme man hebben, net al Suzy, zodat ze wel bij mij komen zitten.
Gina is nu niet meer bangv oor handen, dus dan zou ik haar vast ook wel mogen kroelen als er een ander valkje bij is (hoop ik)

Daarom had ik Syl ook een PM gestuurd, omdat haar valkjes zo tam worden! Maja misschien ziet ze dat na de vorige berichten wel niet meer zitten.... :o

Zat net eens op marktplaats te snuffelen, niet dat ik van plan was daar een valkje te halen hoor. Maar er staat wel een mooitje op ::) Dit vind ik nou echt een prachtige vogel. Zou mooi matchen met Gina!
http://dieren.marktplaats.nl/vogels-parkieten-en-papegaaien/335857657-valkparkiet-kooi.html

Owja en Gina fluit nu ook het bouwvakkersfluitje!! ;D 8)

Heej Suffie, natuurlijk vind ik het nog steeds heel leuk wanneer jij een mannetje van mij gaat nemen... gekke meid ;)

Hermien

B87

Citaat van: sylvia59 op  4 april 2010, 12:58:25
Citaat van: B87 op  3 april 2010, 16:45:27
Nee ik wil dan wel echt een mannetje!!

En zou het ook wel weer erg leuk vinden als Gina verliefd wordt! Alleen moet ik dan een hele tamme man hebben, net al Suzy, zodat ze wel bij mij komen zitten.
Gina is nu niet meer bangv oor handen, dus dan zou ik haar vast ook wel mogen kroelen als er een ander valkje bij is (hoop ik)

Daarom had ik Syl ook een PM gestuurd, omdat haar valkjes zo tam worden! Maja misschien ziet ze dat na de vorige berichten wel niet meer zitten.... :o

Zat net eens op marktplaats te snuffelen, niet dat ik van plan was daar een valkje te halen hoor. Maar er staat wel een mooitje op ::) Dit vind ik nou echt een prachtige vogel. Zou mooi matchen met Gina!
http://dieren.marktplaats.nl/vogels-parkieten-en-papegaaien/335857657-valkparkiet-kooi.html

Owja en Gina fluit nu ook het bouwvakkersfluitje!! ;D 8)

Heej Suffie, natuurlijk vind ik het nog steeds heel leuk wanneer jij een mannetje van mij gaat nemen... gekke meid ;)

GELUKKIG!!! ;D :D :-*

En Hermien, zo dat wordt al steeds meer een schilderij! Cool!! ;DDe oogjes moeten nog aangezet worden of niet? Lijken nu heel licht ;) 

Marian

Hoi Brigith,

Wat een prachtig schilderij ga jij krijgen van Hermien.
Een mooie herinnering van je lieve Suzy.

Het uitzoeken van een donsje gaat je vast wel lukken. Er zijn (of komen nog) zoveel mooie, lieve donsjes hier op het forum ;)
Hoe gaat het met Gina, en hoe gaat het met jou? :D

Groetjes, Marian

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

B87

Het gaat goed hier hoor!
Ik ben veel aan het werk, dat vind ik niet zo leuk voor Gina.

Met Gina gaat het verder goed. Ze is lekker druk met zichzelf, kan zich goed vermaken. Lekker fluiten enz ;D

En over ee donsje, tja ik wacht wacht wacht!! Op Syl's donsjes :D Hoop dat er een leuk en vooral tam mannetje voor mij bij zal zitten! Dan alleen hopen dat Gina niet te veel veranderd naar mij toe..... :-\

B87

Mijn pa belde net op. Mn hond had iets opgegraven. Ik dacht ow nee hè, Suzy zeker...

Maar nee, 1 van mijn ratjes was naar boven gekomen. Heb nu de bovenkant van het schedeltje!
Ga zo naar mn ouders om hem te bekijken, toch best gek!
Maar wil hem wel houden :)

Sorry was ff off topic! ;D

Caroline

Jeetje, was vast even schrikken.  :o

Ik kan me wel voorstellen dat je het graag wilt zien en wilt bewaren.

Een fijn weekend.  8)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

amazingleeuwtje

Agossie dit zal best ff slikken zijn Brigith :-\..

B87

Nou het viel mij alles mee.
Die tandjes zijn wel echt hekenbaar, maar de rest is zo anders dat je ook je ratje er niet in kunt zien.
Ik heb nu ook eindelijk kiesjes gezien!! ;D
Het schedeltje is erg broos, maar het is toch wel gaaf o te hebben. :)

B87

Ik heb Gina vandaag door de kooi heen kunnen aaien! Zo lief, ze kwam naar mij toe toen ze mij zag. Is voor het eerst dat ik probeerde haar te aaien door de tralies heen.
Hoe lief!

Mis Suzy toch wel hoor... zijn kusje kusje en goedzooooo geroep was zo sweet! :'( :-*