Suzy(L)you & Gina & Barry!2 maart 2011 HEEFT IEMAND TIPS??HELp!

Gestart door B87, 2 januari 2009, 14:39:37

« vorige - volgende »

B87

Thanks allemaal, ik ben ook trots op het schilderij!

En ook op Gina! ;D Ik begin nu wel te twijfelen of ik er wel een tweede valkje bij moet nemen..... Ben bang dat ze weer helemaal terug draait in gedrag. En ze is nu juist zo lief!!

Heb het speldje ook vandaag ontvangen! Super leuk! Was iets misgegeaan in de post, was verstuurd maar had hem niet gekregen. Gelukkig wilden ze een nieuwe opsturen!

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Kimm

wat leuk dat je het speldje hebt ontvangen.

ook snap ik dat je gaat twijfelen over evt een valkje erbij.
waar je wel op moet letten, is dat je geen dominant valkje gaat krijgen. die sneeuwt gina er weer onder.
lijkt mij een moeilijke afweging voor je. de ene kant wil je heel graag, maar als gina weer van gedrag zou veranderen is het ook weer zo zonde.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

B87

Ja is zeker een dilemma :-\
Ik wil een valkje voor Gina, als gezelschap wanneer ik er niet ben, eigenlijk wat ik eerder met Suzy had.
Gina fluit nu ook, dat is een grote wens, een fluitend valkje.
Lijkt mij alleen leuk om meer te leren aan een valkje, maar dat zal met Gina denk ik niet lukken. Verder voldoet Gina aan ales wat ik zek, nu ze zo aanhankelijk is.

Nu ben ik gelukkig, alleen met haar. Maar is zij dat ook??

Wordt zij gelukkiger met een valkenvriendje erbij? Of gaat een valkenvriendje ervoor zorgen dat ze in haar oude gedrag komt of weggeblazen wordt?...

Lastig, lastig!!

Sally

Waaw , wat n mooi schilderij!!
Fijn dat Gina nu zo lekker aanhankelijk is aan jou!

B87

Vandaag alweer een maand mijn lieve Suzy niet meer bij me.... Ik mis je zo liefje! :'( :-*

Kimm

amazingleeuwtje

ff ook op de bladzij hoor, Hermien wat kan je dit toch goed..

Kan me goed voorstellen dat je nu aan het twijfelen ben voor een 2de valkje Brigith.. Gewoon rustig aan kijken en het loopt zoals het loopt.. Ook wat Kim al schreef dat het geen heersertje moet worden, mijn ervaring is toe ik Lizzy kreeg was ze al super tam, daarna kwam een mannetje Nicky ze waren op slag verliefd op elkaar, Lizzy is gewoon tam gebleven tot op de dag van vandaag.. Probeer lekker je gevoel te volgen geniet nu eerst maar eens van Gina ;D ;)..

Hermien

Als jij een tweede valkje erbij wilt, wat ik mij goed kan voorstellen, zou ik je willen adviseren om bij één van de kwekers hier op het forum te reserveren. Vertel hen waar je nieuwe valkje terecht gaat komen en vertel ook zoveel mogelijk over wat Gina allemaal doet en hoe haar karakter is. Mijn ervaring met goede kwekers is, dat ze dan een valkje voor je kunnen kiezen dat qua karakter zo goed mogelijk bij Gina past. Natuurlijk is er nooit 100% zekerheid of het toch gaat klikken, maar in mijn geval is het op deze manier DRIE keer prima gegaan. Dat kun je allemaal lezen in mijn verhalenboekje : "Nieuwe vluchten van mijn 'vliegtuig'.

Succes!

O, komend weekend zie ik wel kans weer een paar penseelstreken te gaan zetten, hè? Ff de spanning voor je  opbouwen..... ;D

B87

Ja, lijkt mij voor Gina wel leuk om een valkje erbij te hebben.
Al kan zij zichzelf heel goed vermaken!

Ow spannend!!!!!

Kimm

hoi hoi,

je kan natuurlijk ook evt. een popje erbij nemen ;)

liefs kim

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

B87

Nee ik wil dan wel echt een mannetje!!

En zou het ook wel weer erg leuk vinden als Gina verliefd wordt! Alleen moet ik dan een hele tamme man hebben, net al Suzy, zodat ze wel bij mij komen zitten.
Gina is nu niet meer bangv oor handen, dus dan zou ik haar vast ook wel mogen kroelen als er een ander valkje bij is (hoop ik)

Daarom had ik Syl ook een PM gestuurd, omdat haar valkjes zo tam worden! Maja misschien ziet ze dat na de vorige berichten wel niet meer zitten.... :o

Zat net eens op marktplaats te snuffelen, niet dat ik van plan was daar een valkje te halen hoor. Maar er staat wel een mooitje op ::) Dit vind ik nou echt een prachtige vogel. Zou mooi matchen met Gina!
http://dieren.marktplaats.nl/vogels-parkieten-en-papegaaien/335857657-valkparkiet-kooi.html

Owja en Gina fluit nu ook het bouwvakkersfluitje!! ;D 8)

*Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Manon*

Ik wens je een heel vrolijk pasen!
Laat de paashaas maar komen om de gekleurde eitjes te verstoppen in de tuin en een lekker paasontbijtje brengen.

Veel plezier & geniet er van!

Liefs Manon

B87

Haha iedereen met Pasen vrij, maar ik niet... werken werken werken.....

Maar toch bedankt hoor ;D

EDIT: ik dacht waag er een mailtje aan voor dat mooie valkje. Gewoon even weten hoe tam hij is... Kreeg een mail terug dat hij super tam is, netjes op stapt en het liefst de hele dag bij je zit. Ik dacht hmmmz misschien moet ik dan maar een keer gaan kijken. Belde mn ma om haar mening te vragen. En toen kreeg ik een mail dat de valk verkocht was. Nog geen kwartier later!! Naja hoe bedoel je ik selecteer het nieuwe baasje zorgvuldig.... :-X