Suzy(L)you & Gina & Barry!2 maart 2011 HEEFT IEMAND TIPS??HELp!

Gestart door B87, 2 januari 2009, 14:39:37

« vorige - volgende »

Sally

Hoi Birgith,

Wat jammer dat Scooby nu niet meer naar jou kan verhuizen omdat ie zo van gedrag verandert is.
Maargoed, het is altijd beter dat het ginder gebeurt , dan dat het bij jou gebeurt. Dan zou het nog veel meer pijn gedaan hebben dat je hem alsnog weg moest doen.

Ik hoop voor jou dat Saar het cinamonnetje naar binnen wilt halen. Ik vind ze super mooi! en zo'n lief koppie!!

Net zoals Caroline zegt, gewoon alle eitjes tijdig door nepperts vervangen en je krijgt nooit jonkie's ;).
En het is nog niet eens bij elk popje zo dat deze zomaar eitjes gaat leggen als er geen blok is.

Pietje hier had nooit van haar leven eitjes gelegd, en toen ik een blok hing bij hun lag er binnen de week 1 eitje, dus volgens mij als ik geen blok had opgehangen had ze nog steeds geen eitje gelegd...

Ben benieuwt...

Groetjes!

B87

Citaat van: Caroline op  8 juli 2009, 15:47:19
Ach, wat een beauty .... nou ik wist het wel hoor, als ik jou was.  :D

Als jij, mochten ze eitjes gaan leggen, deze meteen ontruild voor nepeitjes krijgen ze nooit geen jongen.  ;)

Succes met keuzes maken.  :P

Dank je! :)

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

B87

Citaat van: Sally op  8 juli 2009, 16:07:33
Hoi Birgith,

Wat jammer dat Scooby nu niet meer naar jou kan verhuizen omdat ie zo van gedrag verandert is.
Maargoed, het is altijd beter dat het ginder gebeurt , dan dat het bij jou gebeurt. Dan zou het nog veel meer pijn gedaan hebben dat je hem alsnog weg moest doen.

Ik hoop voor jou dat Saar het cinamonnetje naar binnen wilt halen. Ik vind ze super mooi! en zo'n lief koppie!!

Net zoals Caroline zegt, gewoon alle eitjes tijdig door nepperts vervangen en je krijgt nooit jonkie's ;).
En het is nog niet eens bij elk popje zo dat deze zomaar eitjes gaat leggen als er geen blok is.

Pietje hier had nooit van haar leven eitjes gelegd, en toen ik een blok hing bij hun lag er binnen de week 1 eitje, dus volgens mij als ik geen blok had opgehangen had ze nog steeds geen eitje gelegd...

Ben benieuwt...

Groetjes!

Thanks! Ik hoop het ook...
Ik dacht dat ze op de grond nooit gingen broeden, maar dat kan dus wel?

Sally

Jup er zijn valkjes die op de grond broeden,
maar heb hier gelukkig geen popjes die op de grond leggen..
Kan natuurlijk nog altijd komen bji mijn jongste popje, maar hoop het niet.

B87

JA! Heb Saar net gemailt dat ik hem graag wil reserveren! ;D

Ik dacht dat het een popje was, maar het geslacht is nog onbekend! Maakt mij niets uit namelijk ;D

Saar

Zo, even in t kort reageren op de berichtjes hier ;)
Zoals Bri al zei is het cinnamonnetje nu voor haar gereserveerd. Door de achterstand die ze had ( lag eerst als eitje onder Kyra, daarna als pleegdonsje bij Linkie om vervolgens weer bij Grietje terecht te komen ::)) ligt ze nog in het blok. Heel soms zit ze op de grond van de voliere, maar ze heeft nog geen kracht om echt te vliegen dus zet ik haar weer terug :) Ik sta iedere morgen minimaal een half uur met haar te knuffelen en te kroelen. Deze is heel zacht van karakter. Voorlopig blijft ze nog in de voliere. Mocht ik het idee hebben van dit gaat verkeerd dan gaat ze aan de pap.
Ik blijf het heel jammer vinden van Scoob, maar hij raakt nu al in paniek als ik ze eten wil geven :-\ Ik heb er dus goed aan gedaan om de reservering af te blazen :-[
En dan heb ik nog een leuk filmpje van haar, van vanmorgen :D
http://www.youtube.com/watch?v=ETI28yJKvJc
Groetjes Saar :-*

Always look..

Hartelijk gefeliciteerd met je bijna nieuwe aanwinst!!

nou nog even brain stormen over de naam voor het kleintje en dan is ie klaar om bij je te gaan wonen!!

zet um op kleintje!!

en jij ook zussie met alweer wachten op een 2e...

xx

Kimm

wat een leuk filmpje  :D
gaaf hoor dat je nu toch een valkje krijgt, spannend :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

B87

Citaat van: Saar op  8 juli 2009, 17:10:56
Zoals Bri al zei is het cinnamonnetje nu voor haar gereserveerd. Door de achterstand die ze had ( lag eerst als eitje onder Kyra, daarna als pleegdonsje bij Linkie om vervolgens weer bij Grietje terecht te komen ::)) ligt ze nog in het blok. Heel soms zit ze op de grond van de voliere, maar ze heeft nog geen kracht om echt te vliegen dus zet ik haar weer terug :) Ik sta iedere morgen minimaal een half uur met haar te knuffelen en te kroelen. Deze is heel zacht van karakter. Voorlopig blijft ze nog in de voliere. Mocht ik het idee hebben van dit gaat verkeerd dan gaat ze aan de pap.
Ik blijf het heel jammer vinden van Scoob, maar hij raakt nu al in paniek als ik ze eten wil geven :-\ Ik heb er dus goed aan gedaan om de reservering af te blazen :-[

Haha je noemt het beestje toch haar :P
Wie is de vader eigenlijk, weet je dat?

Ik vertrouw helemaal op je Saar! Vind het fijn dat je hem/haar ook af en toe mee naar binnen wilt nemen om te knuffelen!

Citaat van: Always look.. op  8 juli 2009, 17:12:37
  Hartelijk gefeliciteerd met je bijna nieuwe aanwinst!!

nou nog even brain stormen over de naam voor het kleintje en dan is ie klaar om bij je te gaan wonen!!

zet um op kleintje!!

en jij ook zussie met alweer wachten op een 2e...

xx

Thanks! Ik zit nu te denken aan...... moet unisex zijn...
Baloe!

Citaat van: Kimm op  8 juli 2009, 17:18:05
wat een leuk filmpje  :D
gaaf hoor dat je nu toch een valkje krijgt, spannend :D

liefs kim

Ja ;D Thanks!

Saar

Citaat van: B87 op  8 juli 2009, 17:37:24
Citaat van: Saar op  8 juli 2009, 17:10:56

Haha je noemt het beestje toch haar :P
Wie is de vader eigenlijk, weet je dat?

Ik vertrouw helemaal op je Saar! Vind het fijn dat je hem/haar ook af en toe mee naar binnen wilt nemen om te knuffelen!

In ieder geval Hans of Guido :D
Enne thnx :-[

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Peggy

Gelukkig krijg je er dus toch een maatje bij en wat voor één.  Wat een knapperd hoor.  echt een prachtig mooi valkje. Zo'n mutatie wil ik ook nog  ;)

Als Hans de papa is;  wauw  dat vind ik ook zo'n stuk!  ;)

Heel leuk fimpje Saar.

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Anke

Hoi,
Toch weer een valkje van Saar, leuk :D :D
Het is echt een prachtig valkje :-* :-*
Dit gaat vast helemaal goedkomen :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

danielle

Wat balen dat Scooby zo van gedrag is veranderd, waardoor het niet meer bij je komt wonen en je was al zo aan het wachten. Wel fijn hoor dat je het nu weet en niet pas als hij bij je zou zijn komen wonen. Dat vind ik wel heel erg super van Saar!

En ik moet je zeggen, wouw wat een mooi valkje komt er nu bij je wonen. Het is echt een knapperd en hij ziet er zo lief uit op het filmpje. Dit vind ik eigenlijk nog steeds de mooiste mutatie. Het is dat ik niet meer valkjes erbij kan hebben, anders was ik ook echt voor zo'n mooierd gegaan.
Weer heel veel succes met wachten  ;) . Voor je het weet is het zover en dan ben je blij dat je zo 'geduldig' hebt gewacht. Zoals Caroline al zei het is veel fijner om een valkje van een bekende kweker te halen, zodat je ook weet wat je in huis krijgt. Ik heb mijn valkjes ook via het forum en daar ben ik echt blij mee, want het zijn super lieve en aanhankelijke valkjes.

Groetjes Danielle

*Yvon

Hoi hoi

Balou is een heeeeelllll mooi valkje !!  :-* ;D
En zo tezien op het filmpje wordt het ook een schatje.  ;) :D

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >