27 april 2024, 11:05:14

Arwen`s Dagboek

Gestart door Arwen, 12 december 2008, 20:47:25

« vorige - volgende »

Arwen

Hallo allemaal,

Wij maken toch wel wat met elkaar mee, ondanks dat we Arwen nog maar drie en half week hebben.

We dachten dat het tijden zou duren voor ze handtam zou zijn. Na 4 dagen zat ze al bij mijn vriend op de hand. Ze had zich klem gelopen onder haar kooi, toen heeft Freddie haar losje opgepakt en toen was het in een keer klaar.

Na een week op Soesterberg te hebben gelogeert. Is ze voor de feestdagen naar huis mee genomen. Ivm alleen zijn.

Ze heeft haar eerste week er nu hier op zitten. Ze zit ook op mijn vinger, kijkt met Freddie Tv op zijn borst en we leren haar op zijn schouder zitten.

Maar ze moet nog heel erg veel leren, groente, fruit en knabbelstengels kent ze niet, net zo als speeltjes kent ze niet, trosgierst wil ze ook niet. Dus dat is nog oefenen.

Vandaag heeft ze voor het eerst "gesloopt", haar kooi, met wijde vleugels.

Verder heeft ze vandaag een nieuw voerbakje, een overdekte. Ze deed namelijk steeds in haar open bakje poepen, en ging er langere tijd op zitten.

Ze ging op zoek naar haar oude bakje, zijn haar nu aan het helpen haar voer te vinden in de nieuwe bak.

Verder heeft ze vandaag veel gevlogen, gevolg dat ze letterlijk buiten adem was. Ik ben dus niet enigste meer met een mindere conditie  ;)

Nou dat was het wel voor eerst. Owja heb ook een leuke banner voor haar gephotoshopt.

Groetjes Hanneke, Freddie & Arwen

Caroline

Leuk dat je een dagboekje voor Arwen bent begonnen, heel erg veel plezier ermee.  :D

Klinkt allemaal heel gezellig met Arwen.  ;)

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi , Arwen lijkt me een heel leuk en mooi valkje en het is natuurlijk heel erg gezellig als je ze tam hebt en slopen doen ze heel graag he ! Veel plezier met je dagboekje , grtjs Ann ;D



Arwen

Hallo  bedankt voor jullie reacties!

Gezellig is het zeker. En ben best wel blij dat ze gaat slopen, omdat het natuurlijk is. Geeft mij toch een gevoel dat ze zich wat thuis begint te voelen.

Ze heeft ondertussen haar voederbakje gevonden. Dat er een kap op zit staat haar nog niet echt aan. Zat ze al op te pikken.

Vanavond gaan Freddie en ik naar een hobbykweker toe, wat meer leren over palletvoeding, mogelijkheid en advies tot nog een valkje erbij.

Fijn weekend allemaal!

Liefs Hanneke, Freddie en Arwen!

PS.
Ik heb in de planning wekelijks te schrijven.  ;)

Anke

Hoi,
Leuk dat je een dagboekje bent begonnen :)
Arwen is een mooi valkje hoor!
Fijn dat hij al zo snel aan jullie gewend is.
Veel plezier met je dagboekje en natuurlijk met Arwen!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Little Cockatoo

He Hanneke en Freddie en lieve Arwen,

Hoe gaat het daar? Ik heb net de foto's van de mail bekeken, prachtig dat jullie nieuwe valkje zo goed aard met Arwen.

Ik hoop dat ze vriendjes worden, maar als ik het zo zie komt dat helemaal goed. Dat Arwen begon te pikken komt waarschijnlijk omdat hij al aan het slapen was. En werd gestoord.

We blijven zeker het dagboekje volgen en ik ga die van mij ook maar eens weer bijwerken.


Gr. Hanneke en Jan.
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Hermien

Huh? Mis ik hier iets? is er al een nieuw valkje? Nou ja, leuk dat jullie een boekje zijn begonnen. Hoe meer zielen op het forum, hoe meer vreugd, nietwaar? Arwen is inderdaad een mooi valkje, maar ik ben wel zó nieuwsgierig dat ik hier graag om meer foto's kom bedelen.

Ik ga proberen jullie boekje en valkje te volgen, maar inmiddels is dit forum een dagtaak geworden en mijn eigen 'Vliegtuig' eist ook aandacht. 'k Ga in ieder geval mijn best doen!

Veel plezier met Arwen.

Little Cockatoo

Oja Hanneke,

Mijn dagboekje is Familie valk

Gr. Hanneke
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Arwen

Hi allemaal,

Ja we hebben er sinds gisteravond een valkje bij :D. We hebben haar Misty genoemd. Ze is erg nieuwsgierig, alleen vond Arwen het eerst niet leuk. Net wat Hanneke zegt, ze sliep natuurlijk en werd gestoord. Misty is ongeveer 13 weken, en hoe ze er uit ziet zullen de foto`s hieronder laten zien. We zijn heel blij met haar en hopen dat ze dikke maatjes zullen worden.


Ze is erg nieuwsgierig en lief :)


Samen op de stok zitten.

Van het speelplateau hebben we nog geen foto`s gemaakt, zodra die er zijn zal ik die ook posten.

Little Cockatoo



Gr. Hanneke en Jan
     Elmo en Gray
     en de rest van de valkjes
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Caroline

Gefeliciteerd met Misty!!

Gaven handtekening heb je gemaakt.  :D

FIjn weekend .... groetjessssss!!!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Arwen

Hi allemaal,

Als eerste wil ik iedereen via deze weg Fijne Feestdagen wensen.

Met Arwen en Misty gaat het goed. Arwen begint met spelen op het speelplateau. In de plastic kralen en touwtjes te happen. Soms speel ik samen met haar en noem ik de kleurtjes erbij waar ze aan zit. En ze heeft deze week ontdekt wat trosgierst is. Zo opeens toen ik terug kwam van school was die half gesloopt en opgegeten. Later deze week achter gekomen dat Arwen dat dus doet.

Met Misty gaat het ook goed. Ze vind de spiegel leuk, tikt eraan, speelt ermee. De touwtjes en de rest nog niet echt, maar dat komt wel.

Afgelopen weekend waren we zelf niet thuis, en hebben ze van zaterdagmiddag tot zondag avond vooral alleen gezeten. Toen ik Arwen uit kooi pakte vanmorgen wou ze niet meer van mijn hand af, hebben we poosje lekker zitten babbelen. Misty begint iets minder te happen naar Freddie en mij. Goed nieuws dus. Maar ze is wel een echte boef.

Veel plezier van de week!
Liefs
Hanneke & Freddie
Arwen & Misty

Mara

Hoi Arwen

Leuk boekje heb je. Zal proberen om zo nu en dan even te komen lezen.



Groetjes

Mara

Dierenfreackske




Caroline



°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hele fijne feestdagen!!



Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.