20 juli 2025, 15:26:31

* ARTI en MIJS *

Gestart door Always look.., 26 november 2008, 16:42:12

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi , ik kan me voorstellen dat het heel leuk is om te zien als hij plots zo neer ligt in het water , om hem te badderen , doet ie dat ook zo graag ? Heerlijk is dat he , grtjs Ann

Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

lynette

Een fijne 2e kerstdag gewenst

Groetjes Lynette en de valkenbende

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Always look..

ALVAST EEN GELUKKIG NIEUWJAAR
EN DE ALLER BESTE WENSEN VOOR IEDEREEN!!

Voor vanavond zijn alle voorbereidingen hier getroffen, ramen goed dicht, gordijnen dicht, radio aan en iets lekkers in de kooi en arti heeft tot nu toe nog niet heel extreem gereageerd hoop dat hij dat vol blijft houden  ::) hij lijkt het er tot nou toe niet echt moeite mee te hebben.

hij is van de week weer gewogen en schrok der wel een beetje van maar dit keer in positieve zin  ;) er stond 99 gram aangegeven en dat terwijl hij niet echt te snoepen krijgt alleen maar gezonde dingetjes eet en toch elke dag een poosje vliegt.. maar beter dit als dat ie te weinig eet...

En gisteren, ja ik moet het even melden..
hij was bezig met zijn concert je en opeens zat er het bouvakkersfluitje tussendoor  ;D het beginnet je is er  :P

Hij is echt mij lieverd! (ook als hij niet fluit hoor)

dikke kus Sanne en RT

hilde

fijn te horen dat het goed gaat met arti en zeker met zo'n gewicht  :D

nog prettige feesten

groetjes

Kaatje

Hoi Sanne,

Wat een leuk verhalenboekje heb je zeg ! Gelukkig was alles nog heel erg goed te volgen en na "lang wachten"  mocht je eindelijk jouw Arti in je armen sluiten  :D

Het is inderdaad een schitterend valkje en je hebt prachtige foto's geplaatst van je lieverdje. Leuk badfoto's ook trouwens en Arti heeft een prachtig gewicht !

Ik wens je heel erg veel plezier met Arti toe, ik weet zelf wat een heerlijk gevoel het is als je schatjes zo lekker bij je zitten en komen kroelen of spelen.

Ik kom je zeker volgen.

Groetjes, Karin

Caroline

Wij wensen jullie

Liefs Ed, Caroline, Sanne, Thomas,
Jasper, Sophy & Binky's friends.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi, een gelukkig en gezond 2009 en dat al je wensen mogen uitkomen, grtjs Ann

Always look..

1 januari 2009, 11:23:46 #98 Last Edit: 1 januari 2009, 11:26:08 by Always look..
Gelukkig nieuwjaar!!

Allemaal een goede jaarwisseling gehad?
Hier is alles goed gegaan, Arti lijkt het er niet echt moeilijk mee te hebben gehad hij is vanacht heel erg rustig gebleven.
Wel merkte ik aan hem dat als ik bij de kooi in de buurt kwam dat hij me meteen opzocht.

En vandaag zijn we de dag begonnen met een concertje hij fluit heerlijk!

Karin, Het wachten duurde voor mijn gevoel heel erg lang maar het was het wachten zeker waard heb der een schat voor terug gekregen!
En kan der echt van genieten als hij lekker bij me komt zitten en aandacht wil  ::)

Caroline en Ann, Jullie ook de aller beste wensen voor 2009!! Maak er een super jaar van!

Dikke kus Sanne en RT

Mara

hilde

hey sanne
en arti natuurlijk
de valkjes zijn hier rustig geweest binnen als in de voiliere
en voor de honden hadden we muziek opgezet ietske luider dan anders en dat is prima verlopen
nog een heel fijne dag vandaag

groetjes en een dikke knuff voor arti

kay

jago moonshee zeno en de andere  dieren

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Little Cockatoo

Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Always look..

kay: Hier is het allemaal heel goed gegaan Arti is er echt relaxed onder gebleven  :) alleen de katten waren net als elk jaar helemaal in de stress die kropen echt door de kamer heen  :-[

kimm, hanjan en mara, een heel goed jaar toegewenst!

kus sanne en arti

Caroline

GAve handtekening heb je.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.