19 juli 2025, 14:17:13

* ARTI en MIJS *

Gestart door Always look.., 26 november 2008, 16:42:12

« vorige - volgende »

hilde

BEDANKT VOOR DEZE MOOIE FOTO
het pakte me wel  :-*

Always look..

De zelfde avond!
Arti heeft net nog een lange tijd rond gevlogen terwijl ik (nog steeds) aan het opruimen was hij vond het allemaal reuzen interessant dat ik alles van de plaats haalde en hij hielp dus ook goed mee met bijvoorbeeld elastiekjes, pennen en allerlei ander klein spul 100x te verplaatsen...
Maar samen hebben we er voor gezorgd dat onze kamer weer netjes is, Dat was immers het einddoel en die hebben we bereikt!

En daarna heb ik samen met Arti een tekst bedacht voor naast de foto van hem met de bloem, Hij wou de bloem graag aan zijn "mammie" versturen dus samen hebben we er een mooie tekst bij gezet en zijn "mammie Hilde" verrast!
vol spanning zaten Arti en Ik te wachten op het bekende toontje... En ja hoor daar was hij een reactie op het forum en zoals jullie lezen was Hilde erg blij met de foto..

dikke kus Arti en Sanne

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Always look..

Jah ik ben ook heel blij dat ik de camera snel te pakken had zodat ik die foto's kon maken..

Ik vind deze foto ook erg mooi!

Alleen vraag ik me af waar zijn enthousiasme stopt.. als je in een tinnen roos omhoog klimt  :P ;) gelukkig staat de roos een grote vaas met zand, dus stevig genoeg voor 88 gram haha

:-*

Sally

Leuke foto zeg!
Echt Prachtig gemaakt, en zo scherp!

Always look..

Always look..

Hallo allemaal!!
Vandaag een redelijk normale dag geweest voor Arti, vanmorgen een half uurtje los en na het avond eten lekker de kooi uit.
Nadat hij een uur lekker aan het ravotten was zag ik dat hij op zijn borst een beetje viezigheid had zitten en wou dat er in eerste instantie gewoon af krabbelen maar omdat ik toch nog moest douchen besloot ik hem maar weer een mee te nemen  ;D

Hij vond het echt heerlijk, klein laagje lauw warm water in het bad en hij bleef maar spetteren  ::)

Omdat ik geen risico wil lopen met de camera heb ik alleen wat foto's van het drogen gemaakt en niet van het badderen zelf :-\

Dus voor de liefhebbers  ;)

Nog lekker in de handdoek gewikkeld om vast een groot deel te drogen.

Het poetsen kan beginnen hoor.

Ook de veertjes bij de pootjes goed schoon maken!

En de vleugel pennetjes..

Hij is nu bijna droog en kan dan veilig gaan slapen.
Het ligt hier dat wel helemaal vol pluisjes en schilvers maar Arti's plekje op de borst is schoon hoor  ;D 8)

kus Sweet dreams!
Sanne en Arti

Always look..

Ook heb ik Arti, nadat hij van de 91 naar de 88 gram was gegaan goed in de gaten gehouden met de weegschaal.
Hij zit nu op de 90 gram, vanavond weer wegen en kijken of dat verschil maakt bij Arti  :)
Ik maak me in iedergeval niet meer zo'n zorgen omdat hij minder woog als toen hij bij mij kwam  :-[ :D

Anke

Hoi,
Wat een leuke foto's weer van Arti :)
Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken om zijn gewicht hoor.
Zoals je zelf zegt eet hij goed. En van al dat gevlieg en gespeel is hij allicht wat afgevallen.
Zolang zijn gewicht verder stabiel blijft, geen zorgen maken maar gewoon lekker van je valkje genieten :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Always look..

Door dat ik weer ziek ben  :'( gebeurd er niet al te veel spannends tussen mij en Arti, wel wordt hij elke dag gewogen en hij blijft rond de 90 á 91 gram hangen  ;D
en mag hij er elke dag even uit maar om heel eerlijk te zijn hou ik hem dan niet zo heel goed in de gaten met me camera..

*Manon*

Hoi hoi Sanne,

Wat heb je toch een prachtig valkje Arti, hij is een beauty!
En met de speeltuin is hij helemaal in zijn sas hé, leuk hoor!

Groetjes Manon

Sally

Dierenfreackske

Wat een mooie en lieve foto's heb je gemaakt van Arti ! Hij vind het heerlijk om te douchen waarschijnlijk ! Heel fijne kerst hoor ! Grtjs Ann

Mara

Always look..

*Manon* bedankt voor je complimentjes voor Arti

Sally, ann en mara bedankt voor de kerstgroet!

Hallo Lezers!
Bij deze wil ik beginnen met jullie hele fijne dagen toewensen, maak er een super kerst van!!

Ik ben sinds een paar dagen (even afkloppen) weer beter zat tegen een keel/longontsteking aan..

Maar in de tussentijd is alles met Arti gewoon door gegaan en of verandert.
Ik heb Arti NutriBird G14 pellets er bij gegeven in een apart voerbakje en het begint een vorser vogeltje te worden, hij is gister gewogen en hij zit nu op 93 grammetjes.
En doet het verder echt heel goed!!

Hebben samen weer een keer gebadderd en dat vind hij echt heel erg leuk hij loopt op en neer te paraderen in het water en neemt dan opeens een duik om zich te wassen echt heel mooi om te zien!

en zijn speeltuin vind hij nog steeds heel erg leuk nog steeds druk met alle ringen in de speeltuin en in de kooi

voor nu moet ik helaas stoppen er komt snel weer een Arti verhaal!

fijne dagen!!
kus Arti en Sanne