15 juli 2025, 17:48:32

*storm* maatje gezocht voor storm

Gestart door samantha21, 19 november 2008, 12:00:36

« vorige - volgende »

samantha21

Citaat van: mariejj op 20 oktober 2009, 17:39:03
Dus wel paren maar niet samen slapen  ;D   die Storm toch,,  ::)

haha! macho mannetje he!  ;)

Hermien

Een 'stok' relatie dus, of zoiets als een 'lat'.

;D  ;D  ;D  ;D

Dierenfreackske

samantha21

haha.....

wel de lusten niet de lasten is het bij hem  ;)

amazingleeuwtje

Mooi onderschrift Samantha :)

samantha21

Creatura

Hoi Samantha,

Je hebt mooie valkjes:) Storm is een erg mooie wildkleur-valk; ik hoop dat mijn Tommy er ook ooit zo uit komt te zien ;D (zou je nu sowieso nog niet zeggen).
Haha, die Storm; wel paren, maar verder niks. Die valken-kerels van tegenwoordig ook ;D ::)

Dierenfreackske

Hoi ..ja hoor, wat is ie mooi die storm, hihi!  Grtjs. Ann

mariejj

Citaat van: samantha21 op 22 oktober 2009, 09:08:14
haha.....

Zo had ik hem niet opgevoed  :o

samantha21

Citaat van: mariejj op 22 oktober 2009, 23:44:05
Citaat van: samantha21 op 22 oktober 2009, 09:08:14
haha.....

Zo had ik hem niet opgevoed  :o

vandaag was storm erg lief voor speedy hor ;D een echte gentleman! ;)

Dierenfreackske

Hoi Samantha...kom even een prettig weekend wensen, en knuffie aan de valkjes...grtjs. Ann

samantha21

Citaat van: Dierenfreackske op 24 oktober 2009, 18:45:34
Hoi Samantha...kom even een prettig weekend wensen, en knuffie aan de valkjes...grtjs. Ann

dank je wel!

het is alweer maandag.. wat gaat de tijd toch hard. alweer bijna 1 jaar is storm nu bij ons. het gaat nu heb ik het idee beter. de laatste tijd had hij wat last van broeds gedrag maar iedergeval vandaag was er niet heel veel van te merken.

afgelopen weekend was ik in een tuincentrum waar ze allerlei decoratie spullen hadden waaronder ook een halve cocosnoot! ik heb er 2 gekocht. 1tje ligt er op de grond met zaad in. ze vinden het geweldig, maken de cocusnoot kapot en ze eten er zaad uit  :) de andere cocosnoot wil ik gaan gebruiken om er een speeltje van te maken. wanneer het speeltje af is zal ik wel een keer een foto ervan plaatsen.

voor de rest is er niet veel spannends van het weekend gebeurt.

groetjes van samantha en de valkjes  ;D

samantha21

het is nu alweer bijna een week geleden dat ik iets heb gepost... hier ff een update'tje...
het gaat erg goed met de 2. speedy heeft niet meer gebloed.. gelukkig  :) dus daar hoef ik me voorlopig geen zorgen over te maken. storm was een lange tijd erg broeds maar merk de afgelopen 3 dagen dat het een stuk minder is geworden.. hopelijk blijft het zo door gaan ;D en hangt hij niet zo meer de macho man uit. gister heeft hij weer iets nieuws uitgevonden. de toetsen van mijn laptop te slopen  :P, heb ik weer, haha... hoe vaak ik hem ook ervanaf haal hoe vaker hij het wilt proberen, de uitdager  ;).

Dierenfreackske

Hoi, fijn dat alles goed gaat met Storm en Speedy, en  fijn dat Storm niet meer zo broedts is nu, hihi! Grtjs. Ann

samantha21

Citaat van: Dierenfreackske op  4 november 2009, 19:24:12
Hoi, fijn dat alles goed gaat met Storm en Speedy, en  fijn dat Storm niet meer zo broedts is nu, hihi! Grtjs. Ann

storm heeft een grote mond maar een klein hartje  ;)