17 juli 2025, 10:52:45

*storm* maatje gezocht voor storm

Gestart door samantha21, 19 november 2008, 12:00:36

« vorige - volgende »

Hermien

Fijn, dat alles hier goed gaat. Tja, grote mond en klein hartje.....zo heb ik er hier VIER!

;D   ;D   ;D   ;D

amazingleeuwtje

Kijk Samantha,

Jij hebt een groot risico genomen om jou ventje de naam STORM te geven ;).. Deze naam zou niet passen als hij een passief, braaf, nooit ondeugend macho gedrag vertoond valkje is ;)..

Had je hem Eugène genoemd had hij een heel ander valkje geworden ;) ;) :P...

mariejj

Citaat van: sylvia59 op  5 november 2009, 12:12:25
Kijk Samantha,

Jij hebt een groot risico genomen om jou ventje de naam STORM te geven ;).. Deze naam zou niet passen als hij een passief, braaf, nooit ondeugend macho gedrag vertoond valkje is ;)..

Had je hem Eugène genoemd had hij een heel ander valkje geworden ;) ;) :P...

Ja dat zei ik ook al,,  Toen hij hoorde dat hij vanaf toen Storm ging heten  werd het ook een echte storm!  :o

Dierenfreackske

Hoi hoi, ja...STORM is een stoere naam voor een leuk gezellig stoer valkje he...hihi  ;D ;D ;D grtjs. Ann

samantha21

ok, ok ok....mijn fout ;) had hem misschien geen storm moeten noemen! maar ondanks dat is het wel een super stoer ventje geworden  ;D die naar iedereen viet fiew roept :P

Hermien

Al met al is het dus een storm in een glas water..... ;D

Dierenfreackske

;D ;D ;D ;D ;D grtjs. Ann

Marian

Hoi Samantha,

Wat heb jij een prachtige handtekening zeg!!! 8) 8)
Zelf gemaakt?
Zag ook nog andere mooie foto's.
Leuk om met cocosnoot iets te doen. Zag een keer op een site iets met cocosnoot en heb eigenlijk spijt dat ik 't toen niet besteld heb. Nu weet ik niet meer waar 't was :-\ ::)

Fijn weekend!, groetjes Marian

Dierenfreackske

Hoi hoi ...alles goed hier ook ? Prettig weekend hoor! Grtjs. Ann

samantha21

goeie avond iedereen,

hier weer is een update'tje over mijn lieve valkjes speedy en storm.
Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat gepost heb. dus ik dacht laat ik maar weer is wat neerzetten. Het gaat er goed met de 2. ze vermaken zich prima  ;D

ik heb een maandje geleden bij een duitse dierenfirma ( grootste dierenwinkel van europa) een aantal lekkere spullen gekocht. de gekste dingen. knabbelstaafjes met verschillende fruitsmaken of kabbelhartjes met een belletje eraan, je kan het zo gek nog niet bedenken en ze hebben het! en het is stukken goedkoper dan hier in NL. echt een aanrader  :) En de 2 genieten er echt van! elke keer weer iets anders, elke keer opnieuw een verrasing wat ze nu weer zullen gaan krijgen.

ben storm nu ook een deuntje aan het leren van star wars ( darth vader) hij krijgt het al aardig onder de knie. af en toe doet ie het maar dan raffeld hij het snel weer af, haha!  :P

en speedy gaat het ook erg goed mee, sinds dat storm er is, is ze veel levendiger geworden, echt super :D

dit was het zon beetje wel weer... owja... bijna vergeten  ::)
ik ben druk op zoek naar allerlei takken om weer een leuke inrichting te maken voor de kooi, met touwen en takken, zodat ze lekker uit kunnen leven. dat is nu in werking... wordt vervolgd ;)

mariejj

8 augustus 2010, 22:21:12 #160 Last Edit: 8 augustus 2010, 22:25:29 by mariejj
Ja dat werd wel een keertje tijd he, een update  ;D Is Storm nog lekker tam?
Heb je ook nog foto's van ze lekker aan het spelen?  :P

samantha21

Citaat van: mariejj op  8 augustus 2010, 22:21:12
Ja dat werd wel een keertje tijd he, een update  ;D Is Storm nog lekker tam?
Heb je ook nog foto's van ze lekker aan het spelen?  :P

hey hey!
ja storm is echt super hor! af en toe is hij wel echt super saggo, maar ochtendhumeurtje he  :P herken me zelf wel beetje in, haha! ja storm leert verschillende deuntjes. alles is echt onveilig voor hem. me laptop of me afstandsbediening. hij vliegt nog wel elke keer op me hoofd, maar dat is hem heel moeilijk aan te leren om op mijn schouder te landen.
voor de rest is hij gek op latijn-amerikaanse muziek, daar swingt ie op  ;D

hoe is het jou en de rest van de valkjes? nog steeds druk bezig?

ps. zal binnenkort wel wat foto;s plaatsen, ben nu niet thuis vandaar. 8)

samantha21

zoals beloofd een aantal nieuwe foto's  ;D storm was weer erg fotogeniek, speedy wilde niet zo vandaar een storm momentje!

ik heb een tijdje geleden alweer een grote doos met spullen besteld in duitsland voor de 2 boefjes  8)

hier een aantal plaatjes ervan:

the love it!!! :P

samantha21

vandaag heb ik een speeltje gemaakt met de wc-rollen die ik heb opgespaard. alleen helaas zijn ze nog een beetje bang ervoor, dus heb vanmorgen het speeltje ingekort zodat het wat kleiner is, nu maar hopen dat ze het wel leuk vinden om te....slopen  ;D, haha

binnenkort weer wat foto's van de 2  :)

samantha21