4 mei 2025, 06:42:57

*storm* maatje gezocht voor storm

Gestart door samantha21, 19 november 2008, 12:00:36

« vorige - volgende »

Fleming

;D aaah leuk....

Dus we kunnen binnenkort verhalen van storm verwachten  ;D

samantha21

Citaat van: Fleming op 27 augustus 2010, 11:53:52
;D aaah leuk....

Dus we kunnen binnenkort verhalen van storm verwachten  ;D

nieuwe best seller ;)

samantha21

na 15 jaar bij ons in huis geweest is mijn lieve speedy sinds kort overleden. miss you! :-*

nu is mijn storm alleen. hij vind het nog wel vreemd maar begint er langzaam wel een beetje aan te wennen.

speedy wat een ontzettende lieve valkparkiet en mis hem nog elke dag net als storm.

het is alweer een tijdje geleden dat ik mijn dagboekje heb bijgewerkt. maar wil het zo nu en dan toch wel weer bijhouden.

mariejj

Wat jammer  :-\  maar ze (het was een popje toch?)  heeft wel een mooie leeftijd gehaalt  :D

Landiej

Ach wat sneu :( Kan me voorstellen dat het een vreemde gewaarwording is om zo'n beestje te moeten missen na 15 jaar! Zal voor Storm inderdaad ook wennen zijn.
Is Storm ook al zo oud?

samantha21

7 juni 2011, 14:02:26 #170 Last Edit: 7 juni 2011, 15:23:10 by samantha21
storm is november 2008 bij bij gekomen van marriej.
die is nu 2,5 jaar oud. en is nooit echt gewend alleen te zijn. altijd wel met een maatje.

speedy heeft idd een mooie leeftijd bereikt. speedy was idd het vrouwtje. maar na 15 jaar is wel wennen hor... zit er wel een beetje aan te denken om toch weer een maatje voor storm te kopen.

samantha21

ik zit er aan te denken om een maatje weer te nemen voor storm.

het is nu bijna 2 weken geleden dat speedy is overleden. storm en ik missen haar nog elke dag maar vind het zo alleen voor storm.. zit er dus over na te denken toch een valkje erbij te nemen.

storm is een mannetje... zou mannetje/mannetje kunnen? want wil niet echt eitjes enz... storm is wel een macho-mannetje..

Cherro

Mannetje mannetje kan prima hoor ;)

Mijn Rikki en zijn broer hebben bijna 7 jaar samengezeten.
Rikki wilde constant knuffen en Dana vond ons leuker.

Nu heb ik ook 2 mannen binnen. Twister en Bodhi, en die knuffen ook wat af, ff kroelen enzo, dus ja dat kan prima ;)

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

samantha21

ok, dus dat kan wel...

stiekum overal maar is een beetje kijken of ik een leuk valkje vind in de buurt voor storm 8)

*Esther*

Leuk hoor toch weer een valkje er bij.
dat is voor Storm ook leuker. maakt echt niet uit dat ze van het zelfde geslacht zijn.

Succes met je zoektocht. Waar kom je vandaan? Ik heb verschillende valkjes in de blokken liggen. ;)

gr Esther

samantha21

9 juni 2011, 11:13:06 #175 Last Edit: 9 juni 2011, 18:05:35 by samantha21
idd voor storm veel leuker.

ik kom uit het kopje van noord holland... :)

rustig aan een beetje kijken voor storm... of het nog een leuke buddy is. 8)

als iemand weet of er in noord holland nog een lief valkje te koop is.  hou ik me graag aanbevolen ;D

samantha21

nieuwe foto's van storm:

he love's Hair!  ;D

Cherro

Wat een leukerd ;D

En succes met zoeken naar een vriendje :)

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

samantha21

dank je wel!

ik ga alles in de gaten houden voor een nieuw valkje...
:) :)

samantha21

11 juni 2011, 21:14:42 #179 Last Edit: 11 juni 2011, 21:18:10 by samantha21
ik heb een berichtje bij te koop geplaatst.
ik zoek namelijk een leuk vriendje voor mijn valkje ( mannetje). zijn vorige vriendinnetje is een tijdje geleden overleden.  nu weet ik niet wat ik het beste er bij kan nemen een mannetje of vrouwtje, iemand tips hierover?
storm het mannetjes valkje is wel er macho.. ik heb hierboven nog een aantal foto;s van hem geplaatst.
hij was in een maffe bui. verstoppertje spelen tussen een kleed en lekker vroeten in het haar van mijn vriend, hahaha! gelukkig gaat het wel weer wat beter met storm. is gelukkig vaker weer vrolijker na het overlijden van zijn vriendinnetje..