kwekerij My Birds gaat tijdelijk stoppen kweekkooien te koop en al

Gestart door mila, 21 oktober 2008, 21:39:39

« vorige - volgende »

♥Debby♥

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♥Debby♥

Ik kan het koppie ook niet zo goed zien op deze foto's..

vraag me af wat je met zwartkop bedoelt eigenlijk..

Roxy

Hoi hoi,

Ik zie ook duidelijk oranje wangetjes. Vraag me ook af wat je met zwartkop bedoelt.

Groetjes Roxanne

Rianne

Dominant pastel, als ik het goed heb. Jullie zien toch dat de kop donkerder is als de rest van het lijf? :)

♥Debby♥

Nou ik dacht wel zoiets te zien maar dacht in eerste instantie dus aan schaduw...

en die vleugels dan?

Rianne

Daar zie je volgens mij de zoming op, op de onderste foto, en de gele spots omdat het nog een jonge vogel is. :)

♥Debby♥

aha.. nou de enigste dom.pastel die ik kan was in combinatie met witmasker.. die was errug mooi.. :)

mila

het popje is nu 3 maand oud.
mag ze even op kleur komen.
nee het is geen schaduw wel k kwaliteit foto's zit nog op me nieuwe camera te wachten.
dan is het nog steeds geen dom.pastel

Mara

Citaat van: mila op 26 oktober 2008, 14:09:33
het popje is nu 3 maand oud.
mag ze even op kleur komen.
nee het is geen schaduw wel k kwaliteit foto's zit nog op me nieuwe camera te wachten.
dan is het nog steeds geen dom.pastel

Hoi Mila

Hoe bedoel je, dan is het nog steeds geen dom.pastel?

Mara

Rianne

Ik weet wel zeker dat het er 1 is :)
De naam zwartkop wordt namelijk niet gebruikt in de standaard, dit is dominant pastel, en dit heb je Enkel Factorig en Dubbel Factorig.

mila

sorry sorry ik was te snel met verzenden haha

ik bedoelde...
Dan is het nog geen fallow wat debby zei.

ik weet dat het een Dominant pastel ( zwartkop) en ik weet dat het niet gebruikt wordt.
ik ben erg gelukkig mee nu nog een man vinden voor haar dan gaat het goed komen haha.

nogmaals sorry voor die ene zin'

♥Debby♥

Nou zeg.. waar heb ik zo'n bijterige reactie aan verdiend?

mila

nou na lang nadenken ben ik nog steeds er niet uit wat voor man ik bij me dominant pastel popje moet zoeken.
geelwang wildkleur is ook wel leuk om erbij te doen.
maar mooie Df kweken is ook mooi en vooral als je mooie forse maten gaat kweken.
ik ga rustig aan zoeken naar een heel mooi mannetje voor haar.

moeilijk maar het gaat goed komen.

groetjes

*Manon*

Je nieuwe aanwinsten zijn erg mooi, ben benieuwd welke mooierds je erbij gaat zetten  ;)

•=Bonnie=•

Citaat van: mila op 27 oktober 2008, 20:56:31
nou na lang nadenken ben ik nog steeds er niet uit wat voor man ik bij me dominant pastel popje moet zoeken.
geelwang wildkleur is ook wel leuk om erbij te doen.
maar mooie Df kweken is ook mooi en vooral als je mooie forse maten gaat kweken.
ik ga rustig aan zoeken naar een heel mooi mannetje voor haar.

Ik zou er geen geelwang tegen zetten, maar een forse witmasker man zoeken. Dat kan nooit moeilijk zijn toch? :)

Een forse wildkleur man kan natuurlijk ook. Witmasker is mooier.Als het even kan zonder split lutino anders zie je bij de poppen je Dom. Pas. mutatie niet meer.