kwekerij My Birds gaat tijdelijk stoppen kweekkooien te koop en al

Gestart door mila, 21 oktober 2008, 21:39:39

« vorige - volgende »

mila

is het niet dat met witmasker dat het domi past ook weg??
als je zeker weet dat het niet zo is dan is makkelijker zoeken.
maar rustig aan he ze is nog jong dus we hebben de tijd voor haar.

groetjes

•=Bonnie=•

Citaat van: mila op 28 oktober 2008, 12:52:40
is het niet dat met witmasker dat het domi past ook weg??
als je zeker weet dat het niet zo is dan is makkelijker zoeken.
maar rustig aan he ze is nog jong dus we hebben de tijd voor haar.

groetjes

Witmasker dominant pastel is juist vreselijk mooi, om eerlijk te zijn is het de enige versie van de dom. pas. waar ik wat aan vind, ik heb er verder niet veel mee  :)

Kleuren die je echt moet vermijden zijn lutino, en bont. Dan zie je de verbleking van het lijf niet meer. Maar ik ben geen expert verder hoor, maar dat het met witmasker juist heel mooi is, dat weet ik wel :)

mila

oke

dus ik moet dan zoeken naar een forse witmasker en het liefst geen split vooral de lutino en bont moet ik vermijden.
nu wordt de zoek toch al makkelijker.
en volgend jaar heb ik nog 1 dom past besteld dus wie weet dat ik volgend jaar een man erbij neem en dan over 2 jaar daarmee kweek.

nu op eerst opzoek naar een witmasker man.

groetjes

♪ Marlies

Hoi Mila, ;D

Is jouw dom. pastel popje split voor witmasker, anders kweek je nog geen witmasker dom. pastellen. :-\

Hier een foto van mijn witmasker dom. pastel man die nog steeds niet op kleur is. Hij is van april 2007.

Succes met zoeken naar een mooie man.

Groetjes Marlies ;)

mila

hoi hoi

ik heb de kweker gemaild om allle splits enzo te mailen.

nu even wat anders heb der straks na het voeren even foto gemaakt van Pino 3  ;D

groetjes

Rianne

Zit die krop nu zo vreselijk vol of lijkt dat maar zo? :-\

mila

hoi rianne

zijn kropje is behoorlijk vol maar ook steeds leeg.
hij krijgt om 8 uur 13 uur 17 uur en 22 uur eten en leegt super.
maar op de foto lijkt het nog voller dan het werkelijk is.

groetjes

mila

hallo allemaal

reageer hier wat later omdat er hier heel veel is gebeurt in 2 dagen tijd.
een hondje van ons is bevallen van 4 pups alleen zijn de pups een week te vroeg geboren mams moet er niks van hebben dus ik voer de pups om de 2 uur en snachts niet...
maar ze doen het wel goed hopen dat ze het gaan redden...
Pino blijft ook maar groeien hij is nu 71 gram zondag krijgt hij er vriendjes erbij namelijk 2 bonte boeren van 4 weken oud:-)  morgen komt er waarschijnlijk een grijzen roodstaart man voor me tamme pop ook afwachten:-)

ik wil MISSCHIEN er nog een mooi koppel valken bij
BleekmaskerWitmasker split Pale Fallow en split Lutino X Pale Fallow Witmasker
hier kan je weer
Bleekmasker Pale Fallows kweken

Bonnie heeft de eerst bleekmasker Pale reserveren ;D

dus het is druk hier maar gaat helemaal goed komen als ik een nieuw koppel heb dan zet ik ze meteen hier neer:-)

groetjes

mila

hallo allemaal,

helaas gaat het koppel valken niet door en de dominant pastel man ook niet want die is waarschijnlijk verwant aan me pop.
dus we gaan weer rustig verder zoeken voor me mooie popje.

heb wel mooi nieuws ik heb gisteren een grijzenroodstaart man erbij genomen voor me tamme pop,
en vanmiddag heb ik 2 bonte boeren voor Pino opgehaald van 4 weken oud voor de handopfok Pino zit er nu lekker bij en vind het wel lekker tegen van die donsen te slapen haha.
zodra ik foto's heb zet ik ze erbij

groetjes
mila

mila

na een drukke week ben ik eindelijk weer tot rust gekomen.
pino vind zijn 2 vriendjes helemaal gewelidg hij zit regelmatig op hun rug en hun proberen onder pino zijn vleugels te komen wel grappig om te zien.
vandaag even bij de Jumper geweest in Drachten en een nieuw speeltje gekocht voor bij de jongen vogels in te doen.
links zie het nieuwe speeltje waar Pino nu in slaapt haha
hier de foto's van pino en zijn vriendjes.

de grijzen roodstaarten zitten sinds eergisteren bij elkaar en dat gaat goed:-) ze maken mekaar niet af dus....

De zonparkieten zitten nu in de huiskamer want het is te koud in de schuur en de pop werd weer mager en moest eieren leggen dus te veel energie kwijt geraakt nu ze lekker binnen zitten gaaat het al stukken beter en ze vinden het nog leuk ook haha

groetjes

Dierenfreackske

Mooie foto's hoor ! Supermooie vogeltjes zijn het ook die je hebt ! Grtjs Ann ;D ;D ;D

mila

hallo allemaal

ik heb vandaag een nieuwe camera gehad van mijn ma en zus.
hij is echt super maakt mooi foto's mooi actie foto's van de honden enzo.
ik moet nog even erachter komen hoe hij het beste foto's maakt maar daar kom je vanzelf achter.
hier wat foto's die vanmiddag gemaakt zijn.

en niet te vergeten even stiekum een foto van de bonte boeren.
ze worden al groot Pino wilde er niet op zijn heeft geholpen met foto's maken.

Dierenfreackske

Hoi hoi , wat een lieve donsjes van je bonte boertjes !
Fijn dat het goed gaat met de valkjes ook ! Mooie foto's hoor , grtjs Ann

mila

vandaag is mijn nieuwe aanwinst gebracht.
het is een zuivere wildkleur man voor me dominant pastel popje.

ik heb nog een paar valken die ik weg doe omdat ik mer in de mutatie's wil gaan.

mooi gepareld popje mist nog een stuk van der staart maar groeit weer aan van dit jaar.

koppel witmasker man witte pop.
zijn van begin vorig jaar.

groetjes

•=Bonnie=•

20 november 2008, 21:20:04 #74 Last Edit: 20 november 2008, 21:24:07 by -•=Bonnie=•-
Hoi hoi.

Ik zie dat je de getekende kans split geelwang man die je bij mij gehaald hebt alweer te koop hebt staan?

Als ik jou was zou ik dat toch niet doen, zonde. Hij is nog niet geslachtsrijp dus het is logisch dat de pop er geen interesse in heeft. Ik zou hem dus lekker houden en er eventueel een tweede passen man bij doen. Dan kan ze straks kiezen. Werkt meestal erg goed.  :)

Mooie man die wildkleur, prachtig. Ik zou dat alleen nooit aangedurfd hebben hem meteen bij de pop te zetten, ben altijd als de dood voor enge ziektes enzo.

Vond je dat palefallow koppel toch niet zo leuk dat je ze hebt laten zitten?