4 augustus 2025, 09:44:45

Yeni's Vriendjes deel II...3 donsjes

Gestart door Anja, 17 oktober 2008, 20:40:44

« vorige - volgende »

Bello

Goed gedaan meissie!!!!

jaja je bent goed bezig ;D

en Mika ook gelukkig!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Creatura

Hey Anja,

Wat fijn dat ze nu echt zelf aan het eten is :D
Ik hoop echt voor je dat het kwartje nu voor altijd gevallen is bij haar ;)
Inderdaad heb je een ontzettend leuk eerste nestje gehad:) Vier donsjes en ook vier verschillende mutaties, en ook nog allemaal lief ;D
Geniet van ze :)

x Renske

danielle

Hoi Anja,
Wat cool je hebt je eerste nestje gehad! Wouw! Ik heb niet alles gelezen maar wel wat foto's bekeken en ik moet je zeggen wat een pracht jonkies zijn het geweest/geworden. En ik begrijp dat je er twee zelf hebt gehouden en twee een goed huisje gekregen. Een hele ervaring he zo'n nestje, dat vergeet je nooit meer. Ik ga snel nog meer terug lezen in je boekje.

Groetjes Danielle

Kimm

hoi anja,

hoe gaat het vandaag met mika?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Dank je wel voor de berichtjes.

Kim om op jou vraag te antwoorden,

:'( :'( :'( :'( :'( :'(

Ik ben dek ik dom bezig geweest. Ik dacht ze eet goed en ze woog gisteravond zelfs 80 gram. Dus had ik haar en Do weer bij de andere valkjes gezet. Ik dacht dat is wel zo gezellig. Nou in het begin ging het goed maar toen kreeg ze in de gaten dat pa ook in de kooi en daar begon het bedelen. Ze at niet meer en woog om 8 uur nog maar 70 gram  :'( :'( :'( :'( :'(

Ik mezelf wel voor mijn kop slaan zeg. Heb ze maar weer samen in de andere kooi gezet in de hoop dat ze gaat eten.

Liefs,

Anja

Kimm

ach meis , je doet wat je gevoel jou ingeeft en je dacht dat het goed zou gaan. niet jezelf voor je hoofd slaan hoor.
helaas ging hij weer bedelen, maar nu hij weer ergens anders zit gaat hij vast wel weer zelf eten joh. komt vast wel goed  ;) en gelukkig zie jij dat ook allemaal gebeuren dus nog niks aan de hand.  ;)  :-*  :-*

Caroline

Jeetje .... balen!!  :-\

Ik denk dat je ze inderdaad even een tijdje apart moet zetten, misschien zelf wel weken.  ::)

Dan zal ze pa wel vergeten zijn.  ;)

Succes en een heel fijn weekend.  :-*

PS. hoe is het met je spit?
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Hey Anja,

Ik zie dat jij ook weer de nodige kopzorgen hebt met je kleinje  :-\
Neem het jezelf niet te veel kwalijk... we maken allemaal wel eens de verkeerde keuze en we doen het allemaal omdat we het beste voor hebben met die beestjes, toch?

Ik hoop dat Mika snel plezier gaat krijgen in het zelf eten. Maar met jou goede zorg, gaat dat vast goed komen.

Dikke knuf van mij  :-*

Liefs,
Monky

Anja

Ik heb Mika net gewogen en ze weegt nog maar 68 gram. Ik ben echt boos op mezelf. Had ik ze nu maar gewoon laten zitten.

Met mijn spit gaat het al beter Caroline. Ik kan weer lopen en ik heb zelfs net gefietst. Wel voorzichtig maar toch.

Liefs,

Anja

patty_dordtse valkjes

:'( niet jezelf slaan hoor!!!

je moet maar zo zien dat je het geen 2de keer doe toch  :-*

Nu maar zorgen dat ze zelf gaat etene ...

Ben blij dat het weer wat beter met je gaat  :-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Kimm

zo dat gaat hard zeg bij die kleine  :-\

anja, met jouw zorg komt hij vast weer snel aan hoor!!

liefs kim

Anke

Hoi Anja,
Het gaat wel goed komen hoor.
Je maakt een keus en soms is het niet de goede.
Ook dat hoort bij het kweken van valkparkieten.
Mika kan zelf eten en zal dat als ze honger heeft ook echt wel weer gaan doen :)
Kop op hoor!!
Fijn dat de spit weer op zijn retour is :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

sabine

Hoi Anja,

Wat vervelend dat Mika weer ging bedelen bij vaders. Soms denk je iets goeds te doen en pak het anders uit. Maar ik weet zeker dat het goed komt. 

Groetjes Sabine

Kaatje

Lieve Anja,

Neem jezelf niks kwalijk meid, want het enige wat je wil is het beste voor je valkjes en je dacht hier goed aan te doen. Hopelijk is Mika alweer iets aangekomen en met jouw goede zorg komt het vast en zeker allemaal in orde  :-*

Fijn dat je alweer iets mobieler bent en het beter gaat met de spit! Ik wens je een heel fijne zondag toe, uiteraard ook voor Ton.

Dikke  :-*

Liefs, Karin