29 april 2024, 19:40:18

Yeni's Vriendjes deel II...3 donsjes

Gestart door Anja, 17 oktober 2008, 20:40:44

« vorige - volgende »

Kimm

ik heb genoten van je super mooie foto's anja  :D  :D

nee ik doe niet aan levende wormpjes... ieeeeeeeeeeeee
laat maar  ;D  ;D  ;D
hahah.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Misschien is het domheid van mij (toch nog een plukkie blond, hè...), misschien zie ik het verkeerd, maar: zijn al jouw valkjes gekortwiekt?

Want douchen willen mijn mannekes beslist niet en voor de plantenspuit slaan ze ook op de vlucht, tenzij ik in de volière sproei. Jouw valkjes vinden het duidelijk heerlijk en blijven zo keurig zitten. Maar nu viel me bij een aantal toch de korte vleugels op.........

Dierenfreackske

Hoi Anja...wat een heerlijk lieve en zalige douchefoto's en speelfoto's en knuffelfoto'"s  , wat genieten was dat , doe ik altijd als ik naar je valkjes kijk hoor !
Heerlijk hoe ze zo genieten ook van het knuffelmomentje en douchen , hihi ! Grtjs Ann ;D ;D



Bello

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Yippie weer foto's en genoten hebben we zeker.

Lief van je pa om het speelplankje te maken ziet er gaaf uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


he het is net of ik er gewoon bij bent met het douchen van de valkjes (nu dus ook met plantenspuit).

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Citaat van: Anke op  2 november 2008, 15:49:41
Hoi Anja,
Wat is het toch heerlijk om naar badderende valkjes te kijken.
Prachtig om te zien hoe de waterdruppels als parels op de veren liggen. :)

Oh ja ik wil je nog even laten weten dat Beauty inmiddels al zijn vleugelpennen terug heeft.
Hij is druk bezig met vliegen. Het is wel grappig om te zien dat hij nog wat onhandig is. Maar... oefening baart kunst.
Zijn trouwe popje Macy kon al veel eerder weer vliegen.
Nu kunnen ze samen door het luchtruim klieven :)
Groetjes Anke


Mooie parels hè. Wat leuk dat Beauty nu ook kan vliegen. Nu kan hij Macy weer op de voet volgen.

Citaat van: *~Jeanine~* op  2 november 2008, 16:03:28
Hoi Anja,

We hebben hier heerlijk genoten van de prachtige foto's.
De kusjesserie vind ik echt helemaal SUPER.

Heel veel sterkte morgen.
We denken aan je.

Liefs Jeanine en Amanny
Dikke kroel van Feline alias Yesni


Dank je wel Jeanine. Kroeltjes terug voor iedereen.

Citaat van: Jacoba op  2 november 2008, 16:18:02
Hoi Anja.

Je ziet iedereen genieten van het douche en badfestijn, jij maar ook je valkjes. En wij genieten later van de foto's.
Ik heb mijn binnen valkjes ook onder de douche gehad maar zij vonden het absoluut geen feest. Zelfs de Catharinas die normaal (als ik het met de plantenspuit doe) met de vleugels wijd op de rug op de bodem van de kooi gaan liggen vonden de douche geen goed idee. Maar misschien gaan ze het na een aantal keer wel lekker vinden. Ik vond het veel handiger op deze manier. Zo blijf je van elkaar leren.
En je speeltuin ziet er heel leuk uit.
Groetjes Jacoba


Dank je wel Jacoba. Hier moesten ze er in het begin ook niet veel van weten. Nu vinden ze het prachtig.

Citaat van: Chico op  2 november 2008, 16:33:31
Hoi Anja,

Oh,oh wat een mooie foto's weer :)
Je ziet de valkjes genieten onder de douche..........en je ziet jou genieten met het  :-* van je lieverds :D
Prachtig!

En jouw mooie valkje Yelo, hoorde ik, komt bij Chantal vandaan.......Guusje.....haal ik over 3 weekjes ook bij Chantal op :) :D ;D

De valkenwereld is klein ;)

Ja hoor, vind ik leuk om zo eens een foto te plaatsen, ga ik wel doen hoor!

Fijne zondag, groetjes, Marian



Dank je wel Marian. Ja Yelo komt bij Chantal vandaan. Ik had een boel valkjes die bij Chantal vandaan kwamen maar die ik helaas heb moeten herplaatsen. Ik had in totaal 17 valkjes en ik heb er 13 moeten herplaatsen. Het meerendeel kwam bij Chantal vandaan.

Citaat van: Sally op  2 november 2008, 18:02:45
Hoi Anja,

Wat een super mooie foto's heb ik weer mogen zien. En dat speeltuintje dat je vader heeft gemaakt, echt knap ze! Je ziet ze echt genieten, en dan dat lekkers, wat geef je de valkjes zo ongeveer? Zitten er ook noten bij?

Je douchefoto's zijn ook weer om te genieten ze! Die druppeltjes op dat verenpakje, zo duidelijk, echt mooi!!
Ik heb er superdesuper hard van genoten!!!

Groetjes Sally


Dank je wel Sally. Het lekkers in de bakjes is: Gedroogde rode pepers, meelwormen gedroogd, muesli, pittenmix.

Citaat van: Kimm op  2 november 2008, 18:30:01
ik heb genoten van je super mooie foto's anja  :D  :D

nee ik doe niet aan levende wormpjes... ieeeeeeeeeeeee
laat maar  ;D  ;D  ;D
hahah.

liefs kim


Dank je wel Kim. Ik ook niet daarom koop ik de gedroogde versie.

Citaat van: Hermien op  2 november 2008, 18:43:43
Misschien is het domheid van mij (toch nog een plukkie blond, hè...), misschien zie ik het verkeerd, maar: zijn al jouw valkjes gekortwiekt?

Want douchen willen mijn mannekes beslist niet en voor de plantenspuit slaan ze ook op de vlucht, tenzij ik in de volière sproei. Jouw valkjes vinden het duidelijk heerlijk en blijven zo keurig zitten. Maar nu viel me bij een aantal toch de korte vleugels op.........


Absoluut geen domheid van je Hermien. Mijn valkjes zijn inderdaad gekortwiekt. Maar ze zijn daar absoluut niet minder gelukkig door laat ik dat even voorop stellen.

Citaat van: Dierenfreackske op  2 november 2008, 18:45:13
Hoi Anja...wat een heerlijk lieve en zalige douchefoto's en speelfoto's en knuffelfoto'"s  , wat genieten was dat , doe ik altijd als ik naar je valkjes kijk hoor !
Heerlijk hoe ze zo genieten ook van het knuffelmomentje en douchen , hihi ! Grtjs Ann ;D ;D


Dank je wel Ann. Fijn dat je zo geniet maardat doe ik ook bij jou mooie foto's.

Citaat van: Bello op  2 november 2008, 20:41:53
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Yippie weer foto's en genoten hebben we zeker.

Lief van je pa om het speelplankje te maken ziet er gaaf uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


he het is net of ik er gewoon bij bent met het douchen van de valkjes (nu dus ook met plantenspuit).

Dorothé


Dat was het. Jij stond erbij. Ik kon er mijn vinger al niet opleggen :P :P ;D ;D ;D

Liefs Anja

Sharon

Hoi Anja

prachtig, prachtig, prachtig! Wat heb ik weer genoten van je foto's zeg! Je ziet hun en jou ook echt genieten  :-*

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Sanna



Ooooo Anja, wat kun jij de valkjes van dichtbij bespuiten zeg :o. Als ik dat hier probeer vliegt alles krijsend weg ;D. Ik moet eerst de kraan zachtjes laten lopen, dan een paar druppeltjes op de koppetjes laten vallen en als de dames dan met gespreide vleugeltjes staan, kan ik heeeel stiekem van een flinke afstand met de plantenspuit aan de gang. Je begrijpt natuurlijk wel dat m'n keuken daarna kleddernat is hè? ::) ;D ;D

Groetjes, Sanna

Dierenfreackske




danielle

Hoi Anja,
Je hebt echt super foto's geplaatst. Heb er weer van genoten hoor. Maar jij en de valkjes zo te zien ook  :D .
Je verwent ze goed hoor.

Groetjes Danielle

christa

mooie foto s anja
die druppels op de vogels blijven het mooist.
groetjes christa :-*

lynette

Hoi Hoi

Ik heb toch weer heerlijk zitten genieten van al die prachtige douchefoto's En indd zoals Sanna al zei wat blijven ze rustig bij jou Wauw  :o

Groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Romy

Hoi Anja

Om even op die wormpjes in te gaan : ik geef ze ook aan Flupke. Dat is écht met voorsprong haar lievelingskost! Maar van mij zijn ze wit. Ze heten pinkies. Ik krijg ze van m'n schoonvader, die ze per doos koopt. Ze zijn gelukkig wel al dood (ze zitten in de diepvries - dus wel eerst laten ontdooien voor je ze geeft). Levende, dat vind ik ook ieeeeeeeeeeeeeeee!

Je hebt hele mooie foto's geplaatst hoor. En wat een mooi speelplankje  :D Hebben ze er al op gezeten?

Groetjes
Romy

Anja

Citaat van: Sharon op  3 november 2008, 08:07:26
Hoi Anja

prachtig, prachtig, prachtig! Wat heb ik weer genoten van je foto's zeg! Je ziet hun en jou ook echt genieten  :-*

Liefs
Sharon


Dank je dank je dank je

Citaat van: Sanna op  3 november 2008, 21:20:07


Ooooo Anja, wat kun jij de valkjes van dichtbij bespuiten zeg :o. Als ik dat hier probeer vliegt alles krijsend weg ;D. Ik moet eerst de kraan zachtjes laten lopen, dan een paar druppeltjes op de koppetjes laten vallen en als de dames dan met gespreide vleugeltjes staan, kan ik heeeel stiekem van een flinke afstand met de plantenspuit aan de gang. Je begrijpt natuurlijk wel dat m'n keuken daarna kleddernat is hè? ::) ;D ;D

Groetjes, Sanna


hihihihi die van mij kunnen niet vliegen. Wel fladderen maar ze blijven gewoon zitten. Ook als de kraan aan gaat blijven ze zitten. Ze zitten vaak al omhoog te kijken waar het water blijft.
Raar dat bij jou de keuken dan nat is :P :P :P


Citaat van: Dierenfreackske op  3 november 2008, 21:34:32
Deze vind ik ook te gek he , hihi ! Grtjs Ann


Ik ook Ann.

Citaat van: danielle op  3 november 2008, 21:36:09
Hoi Anja,
Je hebt echt super foto's geplaatst. Heb er weer van genoten hoor. Maar jij en de valkjes zo te zien ook  :D .
Je verwent ze goed hoor.

Groetjes Danielle


Dank je wel. Och verwennen nee hoor hoe kom je erbij ;D ;D

Citaat van: christa op  3 november 2008, 22:22:29
mooie foto s anja
die druppels op de vogels blijven het mooist.
groetjes christa :-*


Dank je wel. Net pareltjes hè.

Citaat van: lynette op  3 november 2008, 22:27:43
Hoi Hoi

Ik heb toch weer heerlijk zitten genieten van al die prachtige douchefoto's En indd zoals Sanna al zei wat blijven ze rustig bij jou Wauw  :o

Groetjes Lynette


Fijn dat je zo hebt genoten. Ik heb ze goed afgericht hè ;D ;D ;D

Citaat van: Romy op  4 november 2008, 08:51:15
Hoi Anja

Om even op die wormpjes in te gaan : ik geef ze ook aan Flupke. Dat is écht met voorsprong haar lievelingskost! Maar van mij zijn ze wit. Ze heten pinkies. Ik krijg ze van m'n schoonvader, die ze per doos koopt. Ze zijn gelukkig wel al dood (ze zitten in de diepvries - dus wel eerst laten ontdooien voor je ze geeft). Levende, dat vind ik ook ieeeeeeeeeeeeeeee!

Je hebt hele mooie foto's geplaatst hoor. En wat een mooi speelplankje  :D Hebben ze er al op gezeten?

Groetjes
Romy


De wormpjes die ik geef zijn meelwormen. Deze komen niet uit de diepvries. Hier zijn ze er dol op net als op vlokreeftjes.

Liefs Anja

Sanna

Citaat van: Anja op  4 november 2008, 09:16:56
hihihihi die van mij kunnen niet vliegen. Wel fladderen maar ze blijven gewoon zitten.


O ja, dat wil wel helpen hihihi...

Anja

Citaat van: Sanna op  4 november 2008, 12:30:15
Citaat van: Anja op  4 november 2008, 09:16:56
hihihihi die van mij kunnen niet vliegen. Wel fladderen maar ze blijven gewoon zitten.


O ja, dat wil wel helpen hihihi...


;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D