5 augustus 2025, 21:59:36

Yeni's Vriendjes deel II...3 donsjes

Gestart door Anja, 17 oktober 2008, 20:40:44

« vorige - volgende »

Peggy

Jammer hoor dat het deze keer niet gelukt is..je zei het al toen je bij ons was..
Nooit leuk om een dood donsje aan te treffen  :(
Hopelijk de volgende keer meer succes.

Liefs peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Hoi hoi, ik liep in veel boekjes een beetje achter met lezen, ook hier  :-[  sorry ....

Maar, ben nu weer helemaal bijgelezen en ik heb leuk nieuws gelezen over jullie logeetje met prachtige foto's, ik heb genoten van de aanwezigheid van Coco bij jullie en ik heb ook triest nieuws gelezen.  :'(

Sterkte met het verlies van 2 kleine gele donsjes, dit is nooit leuk om aan te treffen.

Ik duim heel hard dat jullie, nu je eigen leventje ook langzaam weer op de rails aan het komen is, binnenkort een keertje mogen genieten van prachtige donsjes.  :D

Voor morgen een hele fijne zondag, liefs en een dikke knuffel, Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marian

Hoi Anja,

Hoe gaat het nu hier? :D
Morgen de valkjes lekker douchen?

Fijne zondag hoor!, groetjes Marian

Bello

Hallootjes

Hier mis jullie hier bij de boekjes dus ff omhoog gehesen.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Romy

Hoi Anja

Wat jammer nou dat de ontwikkeling van de jonkies niet verder is gegaan... Hopelijk de volgende keer beter!

Groetjes
Romy

Anja

Hoih hoi,

Alles gaat goed met de birdies en ze mogen nog altijd elke zondag douchen.

Aangezien ik toch niet veel te vertellen heb over mijn valkjes ga ik dit boekje laten sluiten.

Liefs,

Anja

Anke

Hoi Anja,
Fijn dat het allemaal goed gaat met de vogeltjes.
Jammer dat je je boekje gaat sluiten.
Ik zal je douchefoto's missen ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi anja,

ook ik vind het fijn dat het goed gaat met de vogels!
ook jammer inderdaad dat je je boekje gaat sluiten :-\
je maakte altijd mooie foto;s! maar goed, dat is jouw keuze meid ;)
ik wil wel zeggen dat ik altijd heb genoten van je verhalen en foto;s.

liefs kim  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Rianne

Op verzoek van Anja sluit ik dit dagboek. Als ze er weer in wil schrijven, zullen we het graag weer openen.

Rianne, moderator Dagboeken

Gerda

Op verzoek van Anja is het boekje weer geopend!

Veel plezier allemaal weer hier bij Yeni's vriendjes

Gerda

Anja

Anja

Hoi hoi iedereen,

Zoals jullie zien heb ik mijn boekje toch weer laten openen. Ik zal niet elke dag online zijn maar ik ga het toch weer proberen om het boekje af en toe bij te gaan houden.

Yingo en Yelo zitten apart omdat ze erg broeds zijn. Vorige week zondag (25 okt) heeft Yelo haar eerste eitje gelegd. Helaas is de kooi waar ze in zitten niet groot genoeg voor een blok dus heb ik er een schaaltje ingezet. daar heb ik eerst 3 vellen keukenrol ingelegd en daarop houtvezel.

Vanmorgen heeft Yelo haar vierde eitje gelegd en broeden ze samen. Nou Yelo het meeste maar Yingo is ook af en toe op de eitjes te vinden en hij voetbalt er deze keer niet mee.

Verder heb ik in het topic Kweken gevraagd om advies en tips omtrent het broeden en de voeding etc. Alle tips zijn welkom.

Of de eitjes bevrucht zijn weet ik niet en ik ga ze ook niet schouwen. Ik heb zoiets in de natuur doet men dat ook niet dus waarom zou ik het doen.

Het eerste nestje daar waren de eitjes wel van bevrucht maar helaas zaten de volgroeide donsjes toen dood in het ei.
Hopelijk gaat het deze ronde beter.

Er kunnen mooie mutaties uitkomen kijk maar eens:

Vader:
Cinnamon Opaline Geelwang

Moeder:
Witmasker Cinnamon

Nageslacht man:
100% Cinnamon split voor Witmasker {X1:Opaline} {X1:Geelwang}

Nageslacht pop:
100% Cinnamon Opaline Geelwang split voor Witmasker

Hieronder een paar foto's, sommige niet erg duidelijk omdat ik deze erg snel heb moeten maken.

Liefs,

Anja

Kaatje

Hoi Anja,

Wat leuk dat je je boekje weer hebt laten openen en ik ga je zeker weer volgen  :D

Wat een lieve foto's van Yelo en Yingo, echt schitterend, en wat een mooie donsjes kunnen er geboren worden. Ik zou het ontzettend leuk vinden als er donsjes komen, door niet te schouwen hou je het wel extra spannend en dat vind ik heel leuk  :D

Een dikke knuffel voor jullie  :-*

Liefs, Karin

Bello

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Anja!!!

Leuk dat je jullie boekje weer geopend hebt, ik miste je hier echt wel hoor.

Geeft toch niks of je niet iedere dag kunt schrijven hier, gewoon wanneer je de tijd hebt!!!

Gaat goed daar met de eierproductie ;D ;D ;D ;D

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Karin en Dorothé,

Dank je wel voor jullie berichtje.

Spannend hier ja met de eitjes. Nu maar hopen dat ze uit gaan komen. We wachten vol spanning af en ik houd jullie op de hoogte.

Liefs,

Anja