3 augustus 2025, 20:44:11

Yeni's Vriendjes deel II...3 donsjes

Gestart door Anja, 17 oktober 2008, 20:40:44

« vorige - volgende »

Anja

Hoi hoi,

Triest nieuws helaas. Yelo heeft het broeden er op zitten maar de eitjes zijn niet uitgekomen.
Ik heb gisteren eitje nummer 1 opene gemaakt en daar zat wel een donsje in. Maar dit donsje had geen pootjes :'( :'( :'(

Eitje 2 heb ik nog ik het bakje liggen en dat ga ik straks open maken. Het heeft helaas niet zo mogen zijn.

Volgende keer beter hopen we.

Liefs,

Anja

Kimm

ach jammer anja,  :-\
rot om dat zo aan te treffen lijkt mij.

volgende keer beter meid!!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Anja,
Wat verdrietig dat de eitjes niet zijn uitgekomen :'(
Dapper van je dat je er 1 hebt opengemaakt.
Een donsje zonder pootjes... dat heb ik nog niet eerder gezien of gehoord :o
Ik ben benieuwd wat je in het tweede eitje aantreft.
Sterkte hoor!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♪ Marlies

Hè, jammer dat het niks geworden is. :-\

Waarschijnlijk is het donsje al in een vrij vroeg stadium afgestorven en lijkt het daarom dat het geen pootjes had. :-\

Misschien proberen ze nog wel een keer, of mogen ze niet meer ?

Anja

Ik heb net eitje 2 open gemaakt en daar zat ook een donsje in :'( :'( :'( :'(

Het was zo klein maar ik kon zien dat dit donsje wel pootjes had. Dit donsje had ook gele pluimpjes. Ik ben er gewoon stil van.
Achteraf denk ik dat het andere donsje wel pootjes had maar dat was nog kleiner dan dit donsje. Zoals Marlies al aan geeft zal het waarschijnlijk al vroegtijdig zijn gestorven.

Bah dit is echt niet leuk. Hoe zo'n onuitgekomen eitje je zo kan raken. Ik heb ze wel begraven.

Mochten ze aanstalten maken Marlies dan mogen ze nog een keer hoor maar dan gaan ze wel apart in een kooi. Misschien dat het toch ook wel door de onrust komt of zou dat niet kunnen?

Kim en Anke en Marlies,

Dank je wel voor jullie berichtjes.

Ik ga weer offline want ik krijg zo visite uit het zuiden des lands.

Liefs,

Anja

Anke

Hoi Anja,
Eitjes openmaken waar een donsje in zit is iets heel naars, ik weet er alles van :-\

Ik denk dat het inderdaad verstandig is om de twee apart in een kooi te zetten als ze nog een ronde mogen proberen.
Veel plezier met je visite!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♪ Marlies

Als het kan Anja, zou ik ze nu al apart zetten.
Misschien dat het dan wel tot een goed einde gebracht wordt.
Het is in elke geval wel een stuk rustiger dan voor Yela.

Enne............het is wel heeeeeeeeeeeeeel leuk om een keer zelf een nestje met donsjes te hebben. :D

Veel plezier met je zuidelijke gasten. ;D

Hermien

*Manon*

Hoi hoi Anja,

Jeetje wat is dit  :censuur

Ik hoop dat de volgende ronde beter gaat...ik had hier ook een eitje wat kapot getrapt was, zat ook een heel klein ieniemienie donsje in..... echt zwaar balen  :-\

Marian

Hoi Anja,

Wat triest is dit!
En zo naar om de donsjes zo in het eitje te zien liggen :'(
fijn dat je ze een laatste rustplaats hebt gegeven.

Ik hoop op een mooi 2-de nestje :D

Groetjes, Marian

Dierenfreackske

Hoi Anja ...jeetje wat een toestand ook hier met de eitjes ,donsjes...heel veel sterkte met het verlies van de donsjes die in het eitje zaten,  ik helemaal niet leuk om mee te maken he meiss. Veel sterkte. Grtjs Ann

Christine

Heel veel sterkte met het verlies van je donsjes!!
Christine :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Sally

Hoi Anja,

Wat erg zeg om die donsjes zo in het eitje aan te treffen.
Is nooit leuk zoiets.
Sterkte hiermee!

Misschien toch idd ze maar de volgende keer appart te zetten als ze nogeens willen proberen.
Kan je ze ook een broedblok geven dan...

Dierenfreackske

Hoi Anja..hopelijk ben je al een beetje bekomen met de toestand van de eitjes (donsjes).
Ik hoop dat het vandaag een beetje beter gaat.. sterkte nog, Ann

*Yvon

Hoi hoi

Dat is balen zeg !!  :-\

Zo te lezen ga je ze toch nog een kans geven ?
Ik hoop dat het dan wel helemaal goed zal gaan.
Kunnen we over een poosje donsjesfoto's bij je bekijken.  ;)

Groetjessssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >