Yeni's Vriendjes deel II...3 donsjes

Gestart door Anja, 17 oktober 2008, 20:40:44

« vorige - volgende »

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♪ Marlies

Jaaaaaaaaaaaa, leuk weer ouderwetse douchefoto's !!!!!! :D :D

Je hebt weer heel goed je best gedaan.
Inderdaad hele leuke zeepjes die jullie hebben. :D

De sloopfoto's waren ook weer fantastisch.
Ongelooflijk hoe die beestjes heel de tijd bezig zijn.

Groetjes Marlies ;)

Kaatje

Hoi Anja,

Fijn dat je weer zoveel plezier beleefd aan het forum, en je hebt heerlijke foto's geplaatst, wat zijn je valkjes ontzettend lief aan het spelen  :D

Heel erg leuk  :-*

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Anja , wat fijn dat je weer van het forum kan genieten , meid , je verdiend het wel hoor !
Ik geniet ook alvast steeds weer van je mooie valkjesfoto's en verhaalties , knuffie ! Ann

Anja

Citaat van: Kimm op 19 oktober 2008, 22:34:03
BAH....

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Citaat van: Caroline op 19 oktober 2008, 22:45:57
Graag gedaan!!  :-*

:-* :-* :-*

Citaat van: ♪ Marlies op 19 oktober 2008, 22:49:45
Jaaaaaaaaaaaa, leuk weer ouderwetse douchefoto's !!!!!! :D :D

Je hebt weer heel goed je best gedaan.
Inderdaad hele leuke zeepjes die jullie hebben. :D

De sloopfoto's waren ook weer fantastisch.
Ongelooflijk hoe die beestjes heel de tijd bezig zijn.

Groetjes Marlies ;)

En ik maar denken dat ze saai begonnen te worden :'( :'( :'( :'(

Ze zijn ooit bezig met het kleinste ding. Zo mooi om te zien.

Citaat van: Kaatje op 20 oktober 2008, 11:04:08
Hoi Anja,

Fijn dat je weer zoveel plezier beleefd aan het forum, en je hebt heerlijke foto's geplaatst, wat zijn je valkjes ontzettend lief aan het spelen  :D

Heel erg leuk  :-*

Liefs, Karin

Dank je wel. Ik weet nu pas wat ik heb gemist.

Citaat van: Dierenfreackske op 20 oktober 2008, 11:52:59
Hoi Anja , wat fijn dat je weer van het forum kan genieten , meid , je verdiend het wel hoor !
Ik geniet ook alvast steeds weer van je mooie valkjesfoto's en verhaalties , knuffie ! Ann

Dank je wel. Fijn dat je ook geniet. En een knuffie terug hoor.

Liefs Anja

Anja

Sharon

Hoi Anja

wat een lieve badderfoto's zeg!  :-* Wat zijn het toch schatjes daar bij jou. Waren leuke foto's, en heb er weer van genoten!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Kaatje

Hoi Anja,

Leuk dat je zoveel afwisselende foto's hebt geplaatst en wat hebben jullie toch een mega grote kooi  :o  Zijn jullie valkjes er op de dag ook nog steeds veel uit of meer in de avonduren !?

Je hebt schatten van valkjes meid, een heerlijk kwartet zo met zijn viertjes  :-*

Liefs, Karin

♥Debby♥

Leuk he zoals ze dan badderen in die bakjes.. hier gaan ze gewon plompverloren in de waterbak zitten.. nu is die ook wel wat groot maar ja... ach, als we daarna het water weer verschonen.. moet kunnen hoor.. hahahaha..

echte watervalkjes hoor bij jou!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

mooie foto's anja. erg leuk!!
zo zat asha vanmiddag ook in  haar bakje ;D  ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Hallo Anja,

Leuk die baderfoto's zeg! Echt genieten!

Groetjes Sally

Romy

Hoi Anja

Ik vind die badderfoto's ontzettend leuk om te zien!
En het brengt me ook op ideeën : Het is erg slim gezien om zo'n 'buitenmaatse voerbak' vol water te doen, zodat ze dit als badje kunnen gebruiken! Zo'n systeempje om die dan aan de kooi te bevestigen is écht handig!
M'n moeder wil niet dat Flupke zich baddert in haar kooitje, ze is dan bang dat haar behang nat wordt  ::)  ;D
Maar het is wél een goed idee om die bak erin te hangen als Flup buiten staat. Want dan kruipt ze altijd in haar drinkbakje. En daar past ze niet zo goed in  ;D :P En een diep bord op de bodem, daar gaat ze niet zo snel in zitten...

Dankjewel voor dit goede idee hoor  :D :-* Dit schaf ik mij zeker aan tegen volgende zomer!

Groetjes
Romy

Anja

Citaat van: Sharon op 20 oktober 2008, 18:39:01
Hoi Anja

wat een lieve badderfoto's zeg!  :-* Wat zijn het toch schatjes daar bij jou. Waren leuke foto's, en heb er weer van genoten!

Liefs
Sharon

Dank je wel. Fijn dat je hebt genoten.

Citaat van: Kaatje op 20 oktober 2008, 18:40:29
Hoi Anja,

Leuk dat je zoveel afwisselende foto's hebt geplaatst en wat hebben jullie toch een mega grote kooi  :o  Zijn jullie valkjes er op de dag ook nog steeds veel uit of meer in de avonduren !?

Je hebt schatten van valkjes meid, een heerlijk kwartet zo met zijn viertjes  :-*

Liefs, Karin

De kooi is eigenlijk te mega voor 4 valkjes. We hebben al eens gedacht om een andere kleinere kooi te kopen. Maar dan ontneem ik ze de ruimte. Dus laten we de kooi maar lekker staan.

De valkjes zijn er in de morgen van 9.30 tot 12.30 en in de avond van 17.30 tot 20.30.

Citaat van: ♥Debby♥ op 20 oktober 2008, 19:20:08
Leuk he zoals ze dan badderen in die bakjes.. hier gaan ze gewon plompverloren in de waterbak zitten.. nu is die ook wel wat groot maar ja... ach, als we daarna het water weer verschonen.. moet kunnen hoor.. hahahaha..

echte watervalkjes hoor bij jou!

Heel erg leuk. Vooral Yelo vind het geweldig. Hihihihihi moet kunnen idd.

Citaat van: Kimm op 20 oktober 2008, 19:21:54
mooie foto's anja. erg leuk!!
zo zat asha vanmiddag ook in  haar bakje ;D  ;D

liefs kim

Dank je wel. Heeft ze al gebadderd? Dat is snel.

Citaat van: Sally op 20 oktober 2008, 19:53:19
Hallo Anja,

Leuk die baderfoto's zeg! Echt genieten!

Groetjes Sally

Dank je wel.

Citaat van: Romy op 20 oktober 2008, 20:25:43
Hoi Anja

Ik vind die badderfoto's ontzettend leuk om te zien!
En het brengt me ook op ideeën : Het is erg slim gezien om zo'n 'buitenmaatse voerbak' vol water te doen, zodat ze dit als badje kunnen gebruiken! Zo'n systeempje om die dan aan de kooi te bevestigen is écht handig!
M'n moeder wil niet dat Flupke zich baddert in haar kooitje, ze is dan bang dat haar behang nat wordt  ::)  ;D
Maar het is wél een goed idee om die bak erin te hangen als Flup buiten staat. Want dan kruipt ze altijd in haar drinkbakje. En daar past ze niet zo goed in  ;D :P En een diep bord op de bodem, daar gaat ze niet zo snel in zitten...

Dankjewel voor dit goede idee hoor  :D :-* Dit schaf ik mij zeker aan tegen volgende zomer!

Groetjes
Romy

Dank je wel. Maar ik heb het idee weer van Caroline dus alle dank gaan naar haar hoor. Het werkt echt heel goed. Ik ehb ook kleinere bakjes waar ik dan eten in doe en dan wordt er ook minder geknoeid.

Liefs Anja

Anja