2 augustus 2025, 18:34:27

Yeni's Vriendjes deel II...3 donsjes

Gestart door Anja, 17 oktober 2008, 20:40:44

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Anja,
Ik heb van je foto's genoten :)
Arme Yelo weer bloeden :(
Beterschap hoor!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi anja,

ach arme ziel. beterschap met haar.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Yvon

Hoihoi

Eigenlijk werd het wel weereens tijd voor leuke,mooie,spetterdespatterfoto's !!  ;) ;D
Ze staan er weer heel mooi natgepareld op.  :-*
En arme Yelo met haar teentje.  :-\
Misschien zit haar wondje ook net op een *vouw*naadje.
Daardoor kan er door wat beweging ook weer open gaan.
Het zal misschien ook wel iets gekneust zijn en dat duurt wel even voordat dat weer helemaal goed is.
Hopelijk heeft ze er niet al teveel last van.

Ik heb Trixy wer heerlijk kunnen kroelen !!  ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kimm

hoi anja,

hoe gaat het vandaag met yelo? zie je al verbetering met het pootje? is het pootje nog steeds donker?

liefs kim

Sanna

Citaat van: Romy op  2 maart 2009, 16:40:21
Hoi Anja en Lisa

Een beetje laat, maar ik denk dat ik het volgend nog niet voorbij heb zien komen :
Misschien is het teentje een beetje donkerder dan de andere, omdat er een soort van blauwe plek is door de verwonding.
Ik hoop dat het snel over is en dat het niet meer steeds gaat bloeden!

Hele mooie douchefoto's trouwens  :D

Groetjes
Romy

Hoi Anja,

Dat was ook inderdaad mijn eerste gedachte, een bloeduitstorting. En ga maar na bij jezelf, dat kan verrot zeer doen :-X. Dus dan is het wel logisch dat ze het pootje een beetje ontziet. Ik hoop dat ze nu van de korst afblijft ;).

Groetjes, Sanna

Mara

Hoi Anja

Ow wat vervelend nu van Yelo zeg, ook ik denk dat het een soort van bloeduitstorting is.

Hoe is het nu met haar?

Mooie douchefoto's zeg! Heb er weer van genomen.

Groetjes

Mara

Kaatje

Hoi Anja,

Zeker hele mooie douche foto's weer ! Ik dacht dat ik al gereageerd had, maar dat was door de telefoon bedenk ik me nu ineens !

Jeetje wat ontzettend vervelend dat Yelo haar teentje weer opnieuw is opengegaan. Ik heb dat met Paco toen ook gehad, weet je nog !? Komt omdat hij eraan had zitten pulken, hopelijk is het nu aan het genezen en valt het korstje er snel af !

Wat zal jullie Lisa geschrokken zijn en wat super dat ze zo goed gehandeld heeft !

Ik wens je een hele fijne en goede dag vandaag, hopelijk komt het zonnetje lekker tevoorschijn  ;)

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Anja, jeetje wat sneu van Yelo dat haar teentje weer is open gegaan hoor, heel veel beterschap voor haar! Hopelijk is het weer snel beter en blijft het divht nu,  gelukkig is Yelo in goede handen bij jou he!  Grtjs Ann

Gerdy

Hoi Anja..hoe is het nu met Yello..geef haar maar een zacht knuffie van mij.

gr gerdy

Lisa

Hoi Allemaal,

Met Yelo gaat het goed. Ze heeft niet meer gebloed. Haar pootje doet nog wel pijn. en ze bibbert nog veel.

Dankje voor al de knuffeltjes voor haar die zijn iig doorgegeven

:-*

Kimm

hoi lisa,

fijn dat het goed gaat met haar!  :D

liefs kim

Anja

Vandaag is het korstje van het pootje van Yelo afgegaan. Ze bloedt niet dus dat is een pluspunt.
Verder begint ze weer te klemmen met haar pootje en is het donkere aan het verdwijnen.

Liefs,

Anja

♪ Marlies

Gelukkig heeft ze er niks aan overgehouden. :D
Waarschijnlijk toch een bloeduitstorting geweest.

Kimm

fijn dat het zo goed gaat met yelo! gelukkig maar  :D

liefs kim

Romy

Hoi Anja

Ik ben ontzettend blij om te horen dat het zo goed gaat met Yelo  :-*

Groetjes
Romy