26 juni 2025, 19:44:08

Het DAG-boek!

Gestart door Dag, 16 oktober 2008, 15:13:53

« vorige - volgende »

danielle

Hoi Dag,
Wat een mooi valkje ben je! En wat een geluk dat je in een leuk huisje terecht bent gekomen, is toch veel leuker dan zo'n 'dag'opvang. Mijn grasparkietje komt ook van de dierenambulance  :D . Maar zo te zien ben jij al goed op weg naar het tam worden.
Ik ben benieuwd naar je avonturen!

Groetjes van Danielle

Kimm

hoi,

hoe gaat het met Dag vandaag? komt ie een beetje tot zichzelf?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dag

Ik had vandaag wat gitaaroefeningen gedaan en daar werd hij erg vrolijk van  ;D

Wat hij nog niet snapt is dat hij uit de kooi kan als deze los staat. Het dak van zijn kooi kan los en daar zit een zitstok tussen, en ook de voorkant kan los maar hij gaat er niet uit. De kooi staat nu alweer een paar uur los maar hij blijft gewoon zitten  ::)

Sabrina

Hoi hoi

Wat leuk dat hij op vrolijk word van je gitaar oefening:D

Ik had eerst precies hetzelfde probleem!
Billy zen kooi stond echt een paar uur open heb ook
dezelfde kooi als jou denk ik, ook dat de bovenkant open kan etc.

Maar ik heb billy gewoon op mijn vinger gezet en boven op de stok,
toen ging die wel vliegen hihi.

Het is een ideetje je kan het altijd proberen 8)

Suc6 & Groetjes Sabrina

Dag

Dat heb ik gister inderdaad ook gedaan (zere vinger als gevolg  ;D ) maar ik denk dat als hij het zelf uitvist hij er de volgende keer makkelijker uit gaat  :)

Anja

Hoi hoi,

Wat een mooi valkje heb je zeg. En de naam...............heel origineel en leuk.
Wat een mooi gebaar dat jij Dag uit de opvang hebt gehaald.

Ik ga je boekje volgen hoor.

Liefs Anja

Sabrina

Citaat van: Dag op 17 oktober 2008, 18:41:16
Dat heb ik gister inderdaad ook gedaan (zere vinger als gevolg  ;D ) maar ik denk dat als hij het zelf uitvist hij er de volgende keer makkelijker uit gaat  :)

Haha ja ik herken het ;D
Suc6 ermee!!

Groetjes :D

Dag

Dag zit gezellig veertjes te poetsen bovenop de kooi  ;D Uiteindelijk hem er toch maar uit gevist, ging niet van harte maar nu hij eruit is is het allemaal weer koek en ei.

De kooi is nog wat saai maar die word vanzelf gezelliger als Dag wat tammer is  :)

Kimm

hoi marieke,

wauw, een hele mooie kooi hoor voor Dag. hij zit er erg gezellig bij vind ik.
en volgens mij is hij wel in zijn sas.
toch top hoor dat jij hem hebt nu  :D  :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Dat is een prachtig DAGverblijf. En zo te lezen was het vanDAaG ook nog een hele fijne DAG voor Dag. Maar nu is de DAG om en hoog tijd om te gaan slapen. Trusten.

DAG Dag!

:o   ::)   :P   ;D

Anja

Mooie kooi hoor.

Hermien je hebt het weer mooi verwoord.

Liefs Anja

Dag

Citaat van: Hermien op 17 oktober 2008, 22:12:36
Dat is een prachtig DAGverblijf. En zo te lezen was het vanDAaG ook nog een hele fijne DAG voor Dag. Maar nu is de DAG om en hoog tijd om te gaan slapen. Trusten.

DAG Dag!

:o   ::)   :P   ;D

;D ;D ;D

danielle

Mooi Kooi! Ik heb ook hele tijd deze kooi gehad voor mijn valkjes, nu hebben mijn twee grasparkietjes de kooi ingepikt  ;) .

Heb jij het rooster nog onder in de kooi zitten?

Zo ja heb ik een tip als je deze graag eruit wil halen, zodat Dag lekker op de bodem kan scharrelen. De kooi verliest namelijk zijn stevigheid als het rooster eruit is en valt dan uit elkaar. Ik heb de zijkanten op meerdere plekken vast gemaakt met tie wraps, hierdoor is hij heel stevig. Zo kan ik de bovenkant er ook makelijk uithalen, als ik het onderstel schoonmaak.
Het is een idee'tje  ;)

Groetjes Danielle

danielle

Zo is het misschien iets duidelijker, heb een foto gevonden.
Op deze foto, zie je aan de zijkant hoe ik deze bevestig heb, onder mijn grasparkietje. Dit heb ik dan aan al de 4 de kanten.

Dag

Da's nog eens een goede tip! Dankje!  :)