9 mei 2025, 10:27:07

kweken

Gestart door smiley, 8 oktober 2008, 18:02:23

« vorige - volgende »

smiley

8 oktober 2008, 18:02:23 Last Edit: 8 oktober 2008, 22:29:49 by smiley
ik heb een witmasker gepareld man split lutino 2 jaar
en een bonte Chinnamon pop waarschijnlijk spilt witmasker
ik wil graag een nestje van deze 2
maar hier komt het probleem de man is opgegroeid  samen met een grasparkietje .een jaar later is de pop er bij gekomen .
hij begrijpt de pop niet ,ze zit kippetje voor hem en hij zit te kijken en kijkt mij dan aan van die is gek.
ze gaan leuk met elkaar om en doen veel samen ,en het grasje zit inmiddels bij 2 andere grasjes. snapt hij het nu echt niet of gaat er toch nog wel een lichtje bij hem branden.
ze hebben een broedblok en dat word hevig verbouwd door allebei en de pop zit er regelmatig in. maar hij kijkt er alleen maar in.
ik dacht dat het allemaal vanzelf gaat .
denkt  mijn man dat hij een grasje is ,want voor haar zong hij het hoogste lied.
mocht het toch nog aan lukken zou ik heel graag weten welke jongen ik hier uit mag verwachten.

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Karin

Het kan even duren, soms zelf 1 of 2 jaar ( zo'n valkparkietman heb ik ook gehad  :P ), maar uiteindelijk snapt hij het wel hoor  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

smiley

goed om te weten ,het nestje hoeft ook niet gelijk ik laat ze gewoon hun eigen gang gaan maar na een een 1 jaar samen met het grasje en1 jaar met het popje en het grasje  had ik het idee dat ze elkaars taal niet snapte dus het grasje eruit gehaald en bij soort genootjes geplaatst.
mijn man vind dat goed zolang hij haar wel kan zien ,anders gilt hij alles bij elkaar .
dit gedrag wordt nu al iets minder zet de volieres ook elk week een stukje verder uit elkaar.
en nu maar afwachten of het zo gaat lukken. bedankt voor de reactie.

groetjes conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht