Re:het kleine vogeltje Karel en karolientje "nieuwe foto,s"

Gestart door christa, 3 oktober 2008, 12:07:06

« vorige - volgende »

christa

hij word bijna 19 jammer dat hij net naar huis had ik hem nog even kunnen plagen................................ ;)

Sharon

Hoi Christa

nou, hij is idd een leuke jongen hoor, ik sluit me helemaal bij Kim aan  ;D ;D Kun je hem de volgende keer zelfs nog meer plagen, hahahaha  :P Jammer dat hij een beetje bang is van vliegende vogels. Het zijn zulke lieve en leuke beestjes  :-*

Fijn dat alles zo goed gaat met je uk! Hij ziet er goed uit hoor!

Groetjes
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

christa

nou hier was ik weer
kareltje weegt 80 gram maar ik kon net niet goed zien of ze de krop goed leeg had. :)

zat vanmiddag boven op een stok wat in de kooi zit(dus het klimt ook nog) :o  :o  :o

ze heeft nog steeds veel honger!!!!!! ;D  ;D  ;D

dus kort samen gevat alles gaat goed. ;)

Kimm

zo dat gaat echt goed met kareltje!!!
super hoor en het gewicht ook!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Heerlijk te lezen dat het goed gaat met Kareltje  :D

Hermien

Ik denk dat het onderhand tijd wordt om Kareltje Karel te gaan noemen of......als het een man is......Kèrel.... ;D   ;D 

Saar

Hoi hoi,
Ik las je vraag of je je valkje en grasje bij elkaar kan doen.
Ik zou dat op deze leeftijd absoluut niet doen. Nog even een paar maandjes wachten. Als je ze daarna toch bij elkaar wilt zetten, dan zou ik het grasje bij het valkje zetten en niet andersom. Grasjes zijn namelijk enorme baasspelers.

Ik heb ze zelf ook samen. In de volière en in de kooi, maar bij mij zijn 99 vd 100 keer de valkjes de baas. Het is ook belangrijk dat ieder zijn eigen plekje heeft. Ik heb op dit moment binnen 2 valkjes en 2 grasjes in 1 kooi, en ieder heeft zijn eigen plekje. 1 grasje zit ook vaak met een valkje te kroelen dus het kan goed gaan. Maar zoals andere ook al hebben neergezet, kan het dus ook verkeerd gaan. Ik heb dat (gelukkig) nog nooit meegemaakt.

Het ligt ook aan het karakter van de 2. Is je valkje een sulletje en t grasje een te pittig ding, dan wordt het valkje een pestobject om het zo maar te zeggen... Dus ik zou er nog maar goed overnadenken. Mocht je het toch willen doen, wacht er dan een paar maanden mee en zorg voor een grote kooi en genoeg zit en speelplekjes. Houdt er wel rekening mee dat er voor beide in principe er nog een soort genootje bij moet...Het is een heel verhaal geworden. Sorry :-[
Groetjes Saar :-*

christa

28 oktober 2008, 18:35:22 #202 Last Edit: 28 oktober 2008, 18:36:53 by christa
hallo
hier een nieuw bericht van kareltje

hij kan nou zelfs uit de kooi zonder te bedelen en klimt lekker langs je hand omhoog naar schouder.
saar:ik heb besloten om voor ragnar klavan een goed huisje te zoeken.lijkt me voor beide beter,als ik dat allemaal zo lees hier.

nou ik wilde even proberen of er aan deze kant ook wat uit kwam maar niet dus.

kan natuurlijk altijd proberen of dit ook stuk wil

ik doe niets hoor dus kijk maar voor je

hellup omdat mijn vrouwtje te lui is om naar hermien s vliegtuig te rijden val ik dus bijna van mijn stokje    VLIEGTUIG HELP!!!!!!!!!!!!

Kimm

mooi hoor! en o wat groeit hij hard! prachtig.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

krimhilde

Hoi Christa,

Heb je dagboekje ook gelezen over kareltje en ik vind het geweldig hoe jij het doet met hem!!
Leuke foto's van hem hoor  ;D
Ik blijf jullie volgen...

groetjes Krimhilde

Groetjes van Krimhilde

Hermien

:P   ::)   :o   ;D

Let op kleine Kèrel: Om te vliegen ga je met twee pootjes naast elkaar staan. je nekkie strekken en snavel naar het plafond richten.

Spreidt je vleugels en fladder er een paar keer mee. Tenslotte tijdens het fladderen op je tenen gaan staan, lichaam strekken en whoeps......daar ga je.

Schriftelijke spoedcursus vliegen ad 80,- luttele euro'tjes.

Succes.

Wil je ook nog een spoedcursus landen....?  Ontvang je na vooruitbetaling van nogmaals 80,- luttele euro's!

;D   ;D   ;D   ;D

christa

he hermien bedankt voor de tip die 80 eurie s breng ik je persoonlijk als ik ben uitgeoefend.

mijn vrouwtje ligt hier voor mirakel met haar hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahhahahahahhahaahhahahaha

dikke papkus van mij :-*

Saar

Ik vind het grasje echt lieffffffff :-*
Maar ik mag niet van m'n mannetje :'(

christa

aaaaaaaaaaaaah wat jammer saar.
waar woon je dan?
ook nietals ik zeg dat hij helemaal alleen tussen grotere en oudere vogels zit is toch best wel zielig.........................
groetjes christa

Saar

Citaat van: christa op 29 oktober 2008, 06:37:39
aaaaaaaaaaaaah wat jammer saar.
waar woon je dan?
ook nietals ik zeg dat hij helemaal alleen tussen grotere en oudere vogels zit is toch best wel zielig.........................
groetjes christa

Hij vind dat ik genoeg vogeltjes heb....
Maar ik zal vanavond mijn zielige grote ogen truuk inzetten ;D
Misschien dat dat nog helpt... Ik woon in Vianen, vlakbij Utrecht.. En jij?
Groetjes Saar :-*