Re:het kleine vogeltje Karel en karolientje "nieuwe foto,s"

Gestart door christa, 3 oktober 2008, 12:07:06

« vorige - volgende »

christa

jaaah een poepie is het wel ze is ook lief maar knap is ze niet.wat is eigenlijk het gewicht dat ze ong nu zou moeten hebben.ik geloof dat het mediteren van het vrouwtje van vliegtuig al aardig begint te helpen dus blijven mediteren en vliegtuig met zijn kornuiten langs blijven sturen.werkt tot nu toe perfect.

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

christa

dank je aan haar gewicht te zien zal ze ong 2 weken oud zijn in totaal .

Kimm

weet je dan niet meer wanneer het geboren is?

christa

nee niet echt.de ouders zitten in een voliere en ik wist dat ze eieren hadden. maar verder nog niet zo gekeken toen ik geluid uit het blok hoorde komen heb ik pas gekeken.maar toen was er al 1 dood.(ik kijk nooit eerder of er moet geluid uitkomen en in het begin kijk 1 keer of er eieren in liggen)ze zitten in een gemengde voliere dus ik laat ze zo veel mogelijk gaan.ik zal van de week als ik iets meer tijd heb meer over mezelf en de inhoud van de voliere vertellen.

Hermien

Hallo, hallo,

hier is het 'vliegtuig' weer met voor de kleine mooie 'lelijkerd'  een

kusje-kusje-kusje van Gabber,

kusje-kusje-kusje van Goofy,

kusje-kusje-kusje van Silvo.

en

kusje-kusje-kusje van Binky Boy!

;D   ;D   ;D   ;D

christa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat lief   :P  en wat een scheetjes die vogels van jou vooral silvo(ik vind ze allemaal wel mooi hoor)ik geef ze door en aan onze knappe karel.
hij is net omgedoopt tot karel vinden ze wel grappig bij ons thuis.het maakt mij niet uit als die er maar door komt. :-*

Kimm

succes weer de komende nacht!!!  ;)

Dierenfreackske

Wat lief he !  ;D ;D   wat een uitstraling zeg ! En wat een foto's !   grtjs Ann

christa

nou ik heb even de vogelarts in enschede gebeld.omdat karel zijn kropje niet goed leegkrijgt moet ik nu zijn voeding aanmaken met brandnetelthee!!! :o !!dus doen we dat zo maar nadat ik naar de winkel ben geweest.want tja ik had natuurlijk de thee net op  :P maar wie heeft hier vaker van gehoord? ;)

*Manon*

Hoi Christa,

Wat een lief klein poepetje dat babyvalkje.
Fijn dat ie zo goed eet, nu nog even groeien en het zal een mooie knapzak worden zeg  ;D ;D ;D
Leuk om je verhalen te volgen hier.

Groetjes Manon

Kimm

ja ik heb er wel over gehoord.

ga ook maar eens googlen. dan vind je er ook heel veel over.

sterkte hoor!

groetjes kim

christa

9 oktober 2008, 19:16:28 #57 Last Edit: 9 oktober 2008, 19:18:35 by christa
zo ik was er weer ik heb karel gevoerd met alleen wat thee van brandnetels maar hij wilde nog wel een kopje :P maar ik heb hem verteld dat ik daar niet aan kon beginnen :'( ze heeft denk ik nu straks wel erge honger.ze doet het verder goed krijgt al hoe meer veertjes ik maak er straks nog een foto van als ik mijn camera geleegd heb.

maar ik zal nu eerst wat meer vertellen over mezelf en de rest hier bij ons thuis.
nou ik ben christa en 37 jaar en werk voor thuiszorg als thuishulp a ik ben leider van mijn zoon zijn elftal samen met een vader van 1 van de andere jongens.binnenkort begin ik met de opleiding voor scheidsrechter met mijn dochter ga ik elke week trouw naar paardrijles helemaal geweldig hoor maar ik sta liever aan het voetbalveldondertussen ben ik ook nog getrouwd met freek(42) we hebben 2 kinderen een jongen nordin van 11 en een meisje britt van 6 we hebben al bijna 5 jaar een hond met de naam kim het is een friese stabij en een schat van een beest

we hebben buiten een voliere met binnenhok en daarin hebben we bourkie s  4 stuks de kinderen hebben ze allemaal een naam gegeven maar daar bij de roze vogels weet ik het niet meer.we hebben kwartels op dit moment 1 mannetje met 2 vrouwtjes en 3 jongen (daar zoek ik nog een goed huis voor)er zitten ook een stel zebravinken met 3 jongen en ook die moeten nog een huis hebben. 2 kanarie s deze zijn volgens mij al aardig op leeftijd. maar staat zo gezellig.een paar stel mooie gekleurde grasparkieten ,een koppel catharina s die vind ik qua karakter helemaal geweldig als ik ze kwijt ben hangen ze onderste boven naar mij te kijken vanuit een struik of zo

natuurlijk de ouders van kareltje die zitten er ook gezellig bij.

en sinds een maand hebben we ook 2 bergparkieten helemaal geweldig maar ze knabbelen alles stuk wat ze tegen komen zijn net heggescharen maar wel gezellig

we hebben al deze dieren voor de mooi en als er toevallig jongen bij komen is dat natuurlijk prachtig maar is niet vereiste.
zo nu heb ik aardig wat verteld over onze beestenboel en mezelf.

Kimm

hoi christa,,

wat een leuk verhaal over jezelf. stoer hoor scheidsrechter zijn, gaaf!
en jullie hond heeft een geweldig naam  ;D  ;D  ;D

mooie foto's ook en de ouders van kareltje zijn ook erg mooi hoor.

groetjes kim

christa

9 oktober 2008, 22:29:45 #59 Last Edit: 9 oktober 2008, 22:31:16 by christa
de brandnetelthee met pap gaat erin  als koek .ze hopst zo het bakje uit als ze het schuifje van haar warme hokje hoort.
ik heb haar  gewogen maar haar krop was niet helemaal leeg en ze woog 37 gram.morgen maar even weer als de krop leeg is.

meteen de foto s erbij van vandaag is het geen fotomodel!! :P