Re:het kleine vogeltje Karel en karolientje "nieuwe foto,s"

Gestart door christa, 3 oktober 2008, 12:07:06

« vorige - volgende »

Kimm

hoi christa,

op naar de volgende nacht. ik schrok al even toen ik jouw naam zag staan bij het topic memoriam. maar toen ik even verder las, las ik gelukkig dat er niets met de kleine aan de hand is.

ik blijf duimen hoor voor de kleine, je doet het goed!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Als jij een zolden vol vliegtuig wilt, moet je mijn mannekes maar even komen ophalen. Maar wel weer terug brengen, hè? Want ik kan echt niet zonder mijn lekkere gozertjes!

Hier is mijn Vliegtuig' met wederom een kroel en knuf voor de kleine...

:-*   :-*   :-*   :-*

christa

ik wist niet dat ik dit soort vogels zo leuk zou gaan vinden maar ik ben verkocht.ik vind ze elke keer weer mooier vooral wit en grijs .
ik heb vanavond nog een keer het beesje gewogen en ze weegt nu 25 gram en een honger dat ze krijgt..........onvoorstelbaar ze had zelfs al 2 stoppels op de plek waar een kuif hoort de veertjes op de vleugeltjes beginnen een heel klein beetje donker te kleuren.zo mooi om te zien.

Kimm

ach wat lief toch!!! ik zwijmel ervan!  :D

groetjes kim

christa

hierbij 2 foto s van het lelijke vogeltje  ;) we zijn weer een halve dag verder ze eet en poept goed de veertjes beginnen meer te worden ze weegt 27 gram vandaag.de foto s wat er bij staan zijn van gisteren.het word nu wel lastiger om haar te voeren omdat ze hebberig word en gulzig maar ze is nog zo klein dus ben ik bang dat ik per ongeluk te hard aan druk  :-\
maar we zijn nu op dag 6 en alles gaat goed. :) iedereen is nieuwsgierig tot aan onze hond aan toe. 8)

Kimm

zo ze wordt groot zeg. en ze ziet er goed uit! fijn dat het gewicht aan het stijgen is en dat er veertjes komen.
mooi hoor :D  :D  :D

groetjes kim

♥Debby♥

ooo wat lief!!!!!!! en het is een knapperd hoor.. 't wordt vast een hele mooie zwaan.. net als het sprookje! :D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

christa

goedemorgen
het beessie weer gevoed en het lijkt wel een uitgehongerd paard  :o het kan niet vlug genoeg.ik ontdek elke dag weer nieuwe veertjes ze krijgt nu stoppels op haar krop  :) . ze zit nu weer in haar lekkere warme hokje maar ze komt nog boven de tv uit met het kabaal.  ;D ik ben benieuwd hoe ze er uit komt te zien als ze in de veren zit ik denk donkere vleugels en donkere veren op de borst maar ja dat zal nog wel even duren :P .vanmiddag ga ik haar weer wegen en zal ik een foto maken van dag 7.het geluid in de kooi word al zachter. ;)

♥Debby♥

Goed teken dat ze gaat vragen om haar eten..   :D

Hoeveel pap krijgt ze nu? ze gaat toch al richting de 3 ml nu zeker?

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

geweldig christa! ik ben benieuwd vanmiddag!  :D

groetjes kim

Sharon

Hoi Christa

echt super om te lezen dat het hier zo goed gaat! Ik ben echt heel erg blij voor jou en je kleintje  :-* Heerlijk dat hij/ zij nu hulsjes begint te krijgen. Nog even en hij/ zij krijgt veertjes  :D

Veel succes nog!

Groetjes
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Hermien

Lijkt wel een visje in een kom. Wel een heel bijzonder en lief visje. NEE, geen water in die kom doen hoor!

Met weer een lieve knuf van vliegfamilie uit Krimpen..

:-*   :-*   :-*   :-*

Kimm

hoi christa,

hoe gaat het nu met het kleintje? en heb je haar nog gewogen?

groetjes kim

christa

8 oktober 2008, 21:18:17 #43 Last Edit: 8 oktober 2008, 21:21:08 by christa
hoi
ik heb een poging gedaan om te wegen maar ze zat niet stil  ??? de honger ;D  was te groot maar ik schat tussen de 25 en 30 gram hij sloeg soms door naar 50 maar dat is wel heel erg veel.als ik even bij haar ga kijken of alles goed is dan valt ze bijna uit haar bakje :-* ,ik denk dat ze denkt dat ze wat te eten krijgt maar ja het is natuurlijk niet elke keer feest ;) . ooh ja en ze krijgt wel meer als 3ml per keer .hieronder de foto s van vandaag. 8)

Kimm

och wat een poepie zeg! lief valkje....
wel een mooi gewicht hoor!

super geef haar maar een kusje van mij :D  :-*