Re:het kleine vogeltje Karel en karolientje "nieuwe foto,s"

Gestart door christa, 3 oktober 2008, 12:07:06

« vorige - volgende »

Kimm

ik vind haar knap  ;D  ;D  ;D

het gaat goed met het gewicht he? fijn hoor!

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

christa

dag 9
het gaat goed de brandnetel thee begint te werken.ze had de krop vanmorgen nog niet helemaal leeg maar wel leger als gisteren.wegen lukte me niet want ze zat weer eens niet stil.ze heeft net weer haar voeding gehad en wil heel graag heel veel meer.ze knabbelde al aan mijn bloes en handen .de veren worden er al hoe meer ik denk dat het een grijs vogeltje word.zo nu eerst naar paardrijles.

Kimm

hoi christa,

super meid.

lees anders ook eens in het boekje van desire ( kenay86) zij is ook een valkje aan het pappen. ik weet niet of je daar al gelezen had  ;)  :D

groetjes kim

Hermien

Tjonge, valkje aan de thee. Het moet niet gekker worden. Straks neemt-ie het er lekker van met een borrel.....

Als het maar helpt. Ga zo door meissie!

;D   ;D     ;D    ;D

Kimm

hoi christa,

hoe gaat het vandaag met kareltje?

groetjes kim

christa

hoi
met kareltje gaat het goed ze had de krop vanmorgen mooi leeg en vanmiddag bijna.ze krijgt al hoe meer veertjes en begint dus wat knapper te worden morgen volgt de foto ze word ook al hoe actiever en klimt als ze het kan redden overal op en onder. ;D

Kimm

geweldig nieuws christa! goed van je hoor hoe je het doet! :D

groetjes kim

Kimm

hoi christa,

ik kom elke dag even kijken hoor hoe het gaat!  :D  ;D

groetjes kim

kenay86

Hey christa,

Hoe gaat het met jouw kleine hummeltje inmiddels? we hadden samen een kleintje aand e pap zitten, helaas is de mijne vanmorgen overleden door kropverzuring en te laag gewicht :( ik hoop dat het bij jou een heel stuk beter gaat. zo te lezen doe je super je best! ga zo door hoor. ik weet wat voor klus het is, maar het is stiekum ook wel erg leuk :) super dat je dit doet voor zo'n jong vogeltje nog zeg!

groetjes Dees

christa

ik meld me morgen weer.ik moet eerst even bijkomen van het verhaal van mojo
groejes christa :-X

christa

goedemorgen
het is vandaag de de 13e :-\  dag en kareltje maakt het goed ze weegt ong 40 gram en ze begint al iets van een staart te krijgen.ze heeft een klein kuifje die zet ze nog omhoog ;)  ook nog als er teveel kinderen voor kooitje staan te kijken. ze krijgt ook nog steeds de brandnetelthee :P  niet meer puur maar wel door de pap heen .ze is ook erg actief want die knuffel in haar bakje gaat alle kanten op  ;D ze heeft net een behoorlijke spuit vol met voeding maar ze zeurt nog steeds :-\ misschien voor ik heen werken ga krijgt ze nog wat.op dit moment lijkt ze net een oud mannetje met hier en daar een plooi en en een rimpel maar ze is wel lief hoor ;) vanmiddag zet ik er een foto op wilde me nu niet lukken.

♥Debby♥

Super dat het zo goed gaat joh! 't blijft natuurlijk nog spannend maar dit heb je alvast gewonnen!! top!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

goed bericht hier!! fijn hoor :D  :D

groetjes kim

Hermien

Fototijd...?    ::)   ::)   ::)   ;D

christa

deze is van zaterdagavond lief he! ;D

samen kareltje gevoerd en natuurlijk goed bekeken.

en deze is van vandaag een lekker buikje vol !! :P
nou ik geloof dat ik weer helemaal bij ben ze woog vandaag 40 gram. ;)