Re:het kleine vogeltje Karel en karolientje "nieuwe foto,s"

Gestart door christa, 3 oktober 2008, 12:07:06

« vorige - volgende »

christa

gisteren na 2 dode vogeltjes :'( uit het broedhok te hebben gehaald de 3e maar in huis genomen ik doe het broedblok los en dacht te laat......... ik legde het arme ding op mijn hand en blaas er een keer overheen en dacht dat ik wat zag bewegen nog een keer blazen en ja hoor ze deed het nog samen met mijn buurmeisje nog wat langer staan blazen toen het arme ding in een kooi met verwarming en het kwam helemaal bij. deze avond 2 x gevoerd de 2e keer ging goed.vannacht nog even gekeken.alles prima in orde vanochtend heb om 6 uur heb ik haar 3ml pap gegeven en nu krijgt ze zo nog weer wat als haar kropje leeg is. ;D

Kimm

hoi christa,

ik zal duimen voor je dat het kleintje het gaat redden.
heel veel succes.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

christa

vandaag half 6 mijn kleine vogeltje gevoerd ik heb de nacht over geslagen kropje mooi leeg vanmorgen.hij oogt goed te pas beetje kabaal toen ik hem uit zijn verwarmde kooitje haalde en lijkt als zijn oogjes de randen er om heen blauw kleuren hij bibbert nu niet meer zo erg .vandaag even kijken of ik een goedkope keuken weegschaal op de kop kan tikken bij blokker of zo.want ben wel nieuwsgierig naar zijn gewicht.de 3e dag in huis en tot nu toe gaat het goed.(hoop ik)

Dierenfreackske

Hoi , heel veel geluk met het voeren van het kleintje hoor ! Ik hoop echt dat hij het red ! Veel succes he ! Je doet het heel goed , grtjs Ann



christa

heel lief dat jullie allemaal reageren ik heb het beestje vandaag gewogen en ze woog 22 gram eet beter en word een echte hongerhals ze verteerd zo te zien beter als de 1e dagen dus tot nu toe alles goed.

Kimm

knap hoor van je. ga zo door!!  ;)  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hoi Christa

wat erg dat je twee donsjes zijn gestorven  :'( Gelukkig was je net op tijd om het derde donsje te redden! Het is ook echt vreselijk koud de laatste tijd  :-\

Ik ben heel erg blij om te lezen dat het kleintje op lijkt te knappen en het voer beter lijkt op te nemen. Ik hoop echt voor je dat hij/ zij het redt hoor!

Veel sucess! Het is super van je dat je zoveel moeite doet voor het kleintje!  :-*

Groetjes
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


♥Debby♥

Wat goed dat je het probeert.. ik hoop dat de kleine het gaat redden.. veel succes in ieder geval!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Hermien


christa

pfffff ik word er verlegen :o van van al die lieve berichtjes.
maar het beestje heeft net weer lekker gegeten en nu moet ze door tot morgenvroeg ik kijk wel vannacht een keer maar nu moet eerst dat kropje weer leeg.met een beetje geluk kan ik er morgen foto s bij op zetten.(mijn wederhelft doet dat ) :-*

♥Debby♥

Oh leuk Christa, foto's.. ben heel benieuwd naar je ukkie..  :)


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

succes vanacht en ik kijk ook uit naar foto's!

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

christa


Kimm

och jee wat een zieltje...
hoe gaat het vandaag?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

christa

naar omstandigheden goed.maar ja ze blijft wel heel erg klein nog.mijn man denkt dat alles wel goed komt maar ik moet het nog eerst zien.maar we gaan gewoon door.en maken en hopen er het beste van.