Re:het kleine vogeltje Karel en karolientje "nieuwe foto,s"

Gestart door christa, 3 oktober 2008, 12:07:06

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi hoi , Ach , arm donsje , wat lief dat je zo voor hem /haar zorgt hoor !  Lief hoor ! Grtjs Ann



♥Debby♥

och hemeltje... zo klein nog..

Meer als je best kun je niet doen Christa en volgens mij is dat precies wat je doet.. Super!

Ik hoop dat het kleintje opgroeit tot een mooie grote stoere valk!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

christa

het kleine beestje gaat tot nu toe goed straks nog een beetje pap.en dan kan ze de nacht weer door.ze word al hoe helderder en actiever
dus eigenlijk wel een teken dat het goed gaat.ze krijgt al iets van veren op haar vleugeltjes.dus wat dat betreft .............
ik vind het lief van jullie dat jullie zo positief zijn en allemaal vol goede raad (soms ook wel een beetje verwarrend)maar dan zoek ik dan maar een middenweg in. ;)

Kimm

ik ben erg blij dat het tot nu toe goed gaat. ik hoop ook dan echt dat hij goed op zal groeien. dat zou toch super zijn!
succes voor straks weer :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

Heb je een idee welke mutatie het kan zijn? 't moet toch wel een heel speciaal vogeltje zijn nu... super dat het zo goed gaat!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Hermien

Mediteren helpt ook, dus zeg ik de hele dag: Groei, groei, groei.....

met een knuf van mijn 'Vliegtuig' , het beste groeihormoon dat er bestaat!  ;D  ;D   ;D  ;D


sandy

O WAT EEN KLEINTJE IK HEB WL EEN LEUKE NAAM HOPE MISSCHIEN DOET ZE HER NAAM EEN EER IK HOOPECHT DAT ZE HET GAAT REDDEN  MER KAN JE NIET DOEN

christa

5 oktober 2008, 22:54:44 #22 Last Edit: 5 oktober 2008, 23:10:38 by christa
tja mutatie...........de ouders zijn in mijn optiek gewoon maar als ik al die moeilijke namen hier zie.......................de 1 is volgens mij gewoon een standaard valk en de andere lijkt een beetje gepareld maar k weet het niet zal binnenkort er foto s van opzetten.de vorige jonge valken van dit koppel waren alle 3 verschillend 1 was heel licht geel met rode oogjes de andere ""gewoon"" en die wat ik thuis had was grijs met vlekjes.maar speciaal is ze voor mij al hoe ze er maar uit komt te zien want lelijker :-X als nu kan toch niet hahaha als het een pop is is hope idd een goede naam en als het een man is word het sammie vond mijn zoon leuk.maar voor mij heet hij gewoon beesje want hij is klein zielig en toch wel een beetje lelijk.als ik hem zo zijn pap geef zal ik hem een vliegtuig knuffel geven hopen dat dat ook werkt en als dat zo is wil graag een zolder vol van vliegtuig. ;)

kenay86

Citaat van: christa op  5 oktober 2008, 22:54:44
en als dat zo is wil graag een zolder vol van vliegtuig. ;)


ikz al vast een boing 747 vooruit sturen ;D

Wat goed dat het zo goed gaat met het kleine hummeltje, wat hulpeloos zijn ze zo nog he? het is inderdaad een goed teken dat ze steeds wat kwieker wordt :)
ga zo door en het komt vast allemaal wel goed!

groetjes desire

Sharon

Hoi Christa

jeej... wat een ukkie is het nog zeg  :o Dat is echt niet gemakkelijk om zo'n jong valkje met de hand op te voeden. De kans dat zo'n jonkie het overleeft op zo'n leeftijd is niet groot! Daarom ben ik ook erg blij om te lezen dat het bij jou tot nu wel heel erg goed gaat en dat het kleintje toch steeds actiever lijkt te worden. Ik blijf duimen en hopen dat hij/ zij het redt hoor! Aan jouw goede zorgen zal het in ieder geval niet liggen! Je doet het echt hartstikke goed!

Veel succes nog!

Enne... dat ene gele jonkie met rode oogjes was hoogstwaarschijnlijk een lutino'tje  ;) :D

Groetjes
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


christa

vanmorgen om 6uur weer heerlijk wat gegeten maar ze had har krop nog niet helemaal leeg dus dat gaan we eerst maar op wachten.
ik heb haar ook maar in groter bakje gelegd want ze begint aardig te lopen en te staan ze maakt zich groot en gaat te keer als een joekel van een valk .ben haar vanmorgen vergeten te wegen dus moet dat vanmiddag maar even.we zitten nu op dag 5 .veren zijn onderweg ze krijgt al een wat groter koppie.en de knuffel is haar grootste vriend.
nou wat wil je dan nog meer......................
ik zal vandaag zelf proberen om nog wat fotos toe te voegen het is me uitgelegd en voorgedaan maar ja christa en techniek is niet altijd een goede keus......

Kimm

hoi christa,

dat is weer 1 dag erbij! super hoor hoe dat gaat. en wat lief dat ze zo lekker bij de knuffel ligt.  :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

christa

6 oktober 2008, 13:52:46 #27 Last Edit: 6 oktober 2008, 14:06:58 by christa
was ik weer
ik heb een poging gedaan om te wegen maar ze blijft niet stil zitten  :P ergens tussen de 23 en de 25 gram weegt ze nu.ze begint nu echt een vogeltje te worden met veel kabaal en hongerig te zijn ;D ze had haar kropje bijna leeg vanmiddag heb haar wel gevoerd maar vannacht moet die krop toch echt wel leeg.mijn gevoel zegt me dat ik nu pas op de goede weg zit.als ik kijk hoe ze doet en reageerd ze denkt volgens mij dat ze al kan vliegen hahaha ;)

christa







hierbij de foto s 1 van vandaag en 1 van de ouders

♥Debby♥

De ouders zijn mooi Christa... en het kleintje is heeeel aandoenlijk.. hopelijk blijft het zo goed gaan!!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.