## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

*Petra*

Hoi Caroline,

Gefeliciteerd allereerst met de pup, en natuurlijk ook met Ed's zijn nieuwe baan! Super dat hij het geworden is! Het is jullie meer dan gegund!! Groetjes en tot snel,

Petra  :D 


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Ida

 ;D gefeliciteerd met de nieuwe functie van Ed ! Weer goed nieuws ! Geniet er maar lekker van ;)

En je 1e foto's zien er weer super uit, ben beniuwd naar de rest.

groetjessssssssssss

Sally

Hoi Caroline

Fijn al dat goeie nieuws na het slechte nieuws.

Proficiat met jullie nieuwe toekomstige pupje, en proficiat met Ed zijn promotie.

:-*

cals

Van harte gefeliciteerd met Ed zijn nieuwe functie!! En wat een schattige foto's van de puppies :-* en ja we hebben Semmie weer gezien op de foto :-* blijft een lekker koppie hebben en een lange staart zeg ;D prachtig, morgen kunnne we hem weer in het echt bewonderen en mee nemen naar Zoë :D :-*
Groetjes van Carla

Caroline



Bedankt iedereen voor de lieve reacties. Ik hoef natuurlijk niet te zeggen dat we heel erg blij hier mee zijn en ik ben echt apentrots.  :-*

We gaan woensdagmiddag met z'n zesjes lekker uit eten in een restaurant hier in Veghel waar hoofdzakelijk mensen met een beperking werken, veel van Jasper zijn oudere schoolgenootjes lopen er ook stage of werken er inmiddels voor vast.  ;) "Drownies & Downies" heet het, heel erg leuk.  :D

Vanavond ging mijn tijd op aan mensen bellen en certificaten maken voor de nieuwe baasjes ... ook heb ik de laatste valkjes nog op de foto geplaatst.

Van deze valkjes zal ik ook nog even 1 foto plaatsen ... de rest volgt allemaal later. Sorry, maar jullie hebben in ieder geval alle jongen - op dit moment nog 15 stuks - weer eens voorbij zien komen.  :P

Fijne avond nog, die van ons kan niet meer stuk.  ;D


Plume


Pancho


Zara

En als laatste nog een foto van de pleegdonsjes Qartier, Violet & Qwin.




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline 1569

Ha Caroline
Wat fijn dat Ed een nieuwe functie heeft.
En wat een mooie foto's van je pup.
Wauw wat is Pancho mooi geworden en al zo groot.
Groetjes Caroline 1569

Gerdine

Wat een heerlijke berichten allemaal! :) Jullie zullen een heerlijke, onbezorgde zomer krijgen met zoveel leuks in het vooruitzicht!

Ik heb ook goed nieuws! Ben gisteren, na 8 langge dagen, weer ontslagenn uit het zikenhuis ;D
En nu moet ik gaan leren om ´niks´ te doen, gewoon per dag leven. Geen plannen maken, want wweet niet hoe het zal gaan, geen touwtjes in eigen handen. Lezen, genieten, blij zijn en hopen daat mijn ogen en benen het weer goed gaan doen. Daar heb ik nog well last van. Ook gaat alles ttrager en moet ik beter denken over alles, terwijl ik huist heel impulsief ben.

Maarja, kan ons het schelen! ;) Manlief en ikj zijn nu samen thuis en hoeven niks, wat wil je nog meer...   :-X

Dankj je dat Ollie nog even mag blijven. JKan ik op de site misschien ook een oproepje doen voor iemand die toevallig een keer van Brabant naar het westen komt? MIsschien mag hij wel meeliften?

groetjes
Gerdine

Caroline



Hoi Gerdine, wat een super nieuws!!!!

Ik hoop dat jij en je man een spoedig herstel mogen hebben, probeer er iets moois samen van te maken.  ;)

Wat betreft Ollie, ik stuurde je al een pb-tje ... ik ga een hele drukke periode in daarom kweek ik in deze peiorde, de zomermaanden, op kleine schaal of helemaal niet maar ik ga mijn best doen om jouw Ollie zo veel mogelijk aandacht te geven. En ... hij is van harte welkom om nog even te blijven logeren.  :D

Ik hoop dat je snel iemand vindt die hem voor je mee kan nemen richting het Westen en anders kunnen wij zelf misschien iets voor je betekenen ...

Onze Youp is namelijk geboren in ... Haasdrecht. Ik weet niet of dit bij jullie in de buurt is maar het ligt wel in Zuid-Holland. Over een 3 1/2 week gaan we onze Youp bewonderen. Misschien kunnen we dan jouw Ollie even bij je afgeven. Uiteraard zullen we niet te lang blijven want we zijn met ons hele gezinnetje en staan te popelen om onze Youp te zien.  8)

Maar dat zien we allemaal nog wel, dat is nog even ver weg, tot die tijd zit hij hier goed.  ;)

Knuffie van Ollie  :-*

==================================

Straks worden Noëlle en Semmie op gehaald, Sem om 11 uur en Noëlle vanmiddag.  ;)

Later op de dag - ik denk pas vanavond want Ed is straks weer werken dat betekend dat ik druk ben met de kids tot ze op bed liggen  :P - zal ik alle foto's (95 stuks) plaatsen van Zara, Lilly en de N-O-P-Q-nestjes. De laatste foto's waar ze nog allemaal opstaan want deze week gaan de meeste verhuizen.

Verder genieten we hier vooral van al het goede nieuws (bijna eng hoeveel) ... want de zon blijft hier maar stralen na alle regen van de vorige week.  8)

Fijne dag, allemaal!!  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Annemarie86

Gerdine en Caroline,

zouden wij Ollie voor Gerdine mee kunnen nemen van het weekend misschien? Ik weet niet waar ze woont in Zuid-Holland, maar anders wil ik best een klein ommetje maken. Wij moeten immers weer terug naar Noord-Holland. Nou ik hoor het wel, groetjes!

valkchico

Hoi Caroline,

Veel ben ik hier niet meer, maar als ik dan op de site kom kijken kom ik ook altijd even bij jou buurten.
wat een goed nieuws van Ed en de pup wat een poepie....
Zara is aardig opgedroogd zeg, eet ze al helemaal zelf? De kleinste telg uit haar fam wil dus niet zelf eten.

Geniet nog lekker van je mooie momenten, de mindere momenten krijgen dan ook een mooi plekje. X

Caroline

Citaat van: Annemarie86 op  7 juni 2011, 12:58:12
Gerdine en Caroline,

zouden wij Ollie voor Gerdine mee kunnen nemen van het weekend misschien? Ik weet niet waar ze woont in Zuid-Holland, maar anders wil ik best een klein ommetje maken. Wij moeten immers weer terug naar Noord-Holland. Nou ik hoor het wel, groetjes!


Wat lief van je ... ik zal eens met Gerdine contact opnemen hierover ... ik laat je het nog weten.

Citaat van: valkchico op  7 juni 2011, 13:07:34
Hoi Caroline,

Veel ben ik hier niet meer, maar als ik dan op de site kom kijken kom ik ook altijd even bij jou buurten.
wat een goed nieuws van Ed en de pup wat een poepie....
Zara is aardig opgedroogd zeg, eet ze al helemaal zelf? De kleinste telg uit haar fam wil dus niet zelf eten.

Geniet nog lekker van je mooie momenten, de mindere momenten krijgen dan ook een mooi plekje. X


Hey Esther,

leuk dat je even hier komt neuzen.

Zara is prachtig en een hele snelle dame, ze was 6 weken en 2 dagen toen ze volledig van de pap was en volledig zaad at. Ik maak mijn jongen altijd zelfstandig op zaad (gras - en valkparkieten) en niet op eivoer en trosgierst.  ;)

Ze weegt rond de 100 gram en woont samen met haar toekomstige ventje Azzaro, een clearpied witmasker MAN.  :D

Groejtesssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerdine

Ik woon in Schipluiden, dat is tegen Delft aan (en in de buurt van Den Haag...) geen idee waar je heen gaat, maar als het kan..... :D
Kijk maar of het echt op de route ligt hoor!

groetjes
gerdine

Caroline



Hoi Annemarie en Gerdine,

misschien is het handig om achter de schermen via pb of mail  te kijken of jullie afspraken kunnen maken voor het weekend, dan hoor ik het wel weer van één van jullie beide.

Anders zit ik er nu ook maar tussen met op en neer antwoorden.  ::)

Succes!!


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Ik kom jou en Ed even feliciteren met alle goed nieuwsjes die ik hier heb gelezen :

GEFELICITEEEEEEEERD !!!  :-* :-*

Groetjessssssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Angel_Rob

Citaat van: Caroline op  6 juni 2011, 17:16:31

Onze week kan niet meer stuk ... Ed belde net, hij heeft de nieuwe functie waarop hij gesolliciteerd heeft.  banana

Echt helemaal super, dit is een mega promotie, ben super trots op hem.  :-*


Gefeliciteerd  :D :-*
Liefs Angèl en Damian