## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Gerdine

Wat ggoed!!! toch een puppie deze zomer, helmaal leuk.
Heb je wat om naar uit te kijken!

Ik ´kijk´ uit naar Ollie. Lig nog tot na het weekendin het zh en kan-mag voorlopig geen autorijden.
Zo jammer dat we je bezoekje van gisteren aan Schiedam niet konden combineren...
Zal ik Ollie wel nog goed tam kunnen krijgen als hij straks al wat ouder is? Daar zit ik zo over in. Heb straks, eenmaal thuis, wel genoeg tijd om aan hem te besteden...dat is dan iets waar ik naar uit kijk.
Omdat mijn man met zijn verbrijzelde knie ook niet kan rijden weet ik echt nogniet hoe dat moet allemaal. Maar misschien kunnen we wel iemand vinden die hem mee wil nemen ofzo...'
Ik hou je op de hoogte,
gr. Gerdine

cals

Wauw dat is inderdaad echt leuk nieuws!! En ik begrijp helemaal dat je door het dolle heen bent, dat zou ik ook zijn, wat een poepies en ben nu wel benieuwd welke reutje het is op de foto en......wat zijn naam gaat worden ::).(en na nog een keer de foto bekijken en je tekst GOED te lezen zie ik dat je reutje Youp gaat heten :P ;D) Leuke naam!

In ieder geval Van Harte Gefeliciteerd met Youp :-*

:-*
Groetjes van Carla

☺ Pita ☺

Jaaaaa hou maar op met stuiteren hoor !!!
Zit hier helemaal mee te wiebelen :D

Ben blij voor je hoor , kan je misschien in de toekomst zelf ook eens een nestje doen?
Groetjes Petra.

Hermien

Zo zie je maar weer hoe snel dingen kunnen veranderen. Laat nog maar lekker even deze emoties door je lichaan stuiteren, hoor. Wel uitkijken dat Mi Graine geen lucht krijgt van het gestuiter, zij is daar nl. dól op en tja, met háár in je hoofd stuiter je wel anders...... ;)

Gefeliciteerd en groetjes van mijn stoere ventjes!

                                ;D   ;D   ;D   ;D

TheaV

Dit weekend kan niet meer stuk!!!

Gefeliciteerd....!!!
1 Ding is zeker... Youp gaat het superfijn krijgen  bij jullie!!!

PS enne... wij zijn ook  apetrots op D&D!!!
Je zou het eens moeten  zien, hoe hij is met Dora/kleintjes/eitjes en ons!!
Tussen het voeden door vraagt hij echt om ff kroelen, je weet niet wat je ziet.....!


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Nynke

Gefeliciteerd met Youp!!!
Heerlijk zeg in de vakantie een puppie.... ;D

Peggy

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf caroline,  gefeliciteerd :D  leuke naam trouwens ;)

en bedankt alweer voor je reactie in mijn boekje :-*

Jullie ook een hele fijne zondag :-*

Liefs peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Caroline





Dank je wel voor de leuke reacties!!!

Ik leef nog steeds op een roze wolk en met mij de kinderen ... Ed misschien ook wel maar die is werken kan ik niet zien.  ;)

Ik heb al heel veel leuke foto's gekregen en veel mailcontact gehad met de fokker.

Ik kan het dan ook maar amper geloven, eigenlijk was ik nog helemaal niet aan de beurt maar door het vele mailcontact over ons leventje, onze kinderen en onze andere honden waren de fokster en haar man het er meteen over eens ... dit hondje wat onverwacht "over" was mocht naar ons komen.  ;D ;D

Op dit moment genieten we van de vele foto's en updates van alle puppy's en als ze 4 weken zijn gaan we met ons hele gezinnetje naar de puppy's kijken. Dan zijn de karaktertjes al een beetje gevormd en wordt er gekeken welke van de 2 reutjes het beste bij ons gezinnetje past.

Als hij 9 weken oud is gaan we Youp halen. Het is dan begin augustus en de kinderen hebben dan nog vakantie tot maandag 22 augustus en Ed nog tot 12 augustus dus het hele gezin kan er meteen kennis mee maken en Youp met ons.  :P


De 2 reutjes ...


Mama met haar eerste zoon ...


Papa met hun tweede zoon ...


Een van de jongen, weet niet welke ...


Trotse papa en mama ...


Mama met haar complete gezinnetje ...


Twee reutjes en 2 teefjes ...

Ik zal proberen de komende periode niet teveel offtopic te gaan, gaat me dit niet lukken zal ik een apart boekje voor onze Youp openen.  :P





Met mijn valkjes gaat het ook heel erg goed.

Noëlle, Narcis/Sem, Olijf/Ollie, Opal/Steppe, Ozzy, Otje/Omnia, Phoenix/Zazou en Pixie/Pixel eten helemaal zelfstandig, zij mogen aankomende week verhuizen.

De toekomstige baasjes krijgen vandaag een mailtje van me.  :D

Mijn eigen Zara is al bijna een week zelfstandig en woont al samen met haar toekomstige partner Azzaro in een kweekkooi om te koppelen, wat erg goed gaat. :D

Mijn Valentino woont in de kooi bij JOOP! & Juicy, Vlinder en zijn zusje Lilly en met de 2 laatste meisjes heeft hij een leuk contact. ;) Hij krijgt 's avonds nog een beetje pap van me, als aanvulling, een half spuitje.

Als Violet een mooi groot meisje mag worden gaat zij in de toekomst samen met Valentino in een kweekkooi, tot die tijd zit Valentino gezellig zo. :D

De 3 pleegdonsjes, Qartier, Violet & Qwin maken het goed. Ze worden optimaal gevoerd en pa en ma wisselen elkaar goed af in het warm houden. Ze zijn erg fel en om die reden weet ik niet hoe de 3 pleegeitjes van Kouros & Nina zich ontwikkelen. Ik wil ze gewoon zo min mogelijk storen maar ga ervan uit dat deze ook goed gaan. Hier verwacht ik het volgend weekend nog 3 donsjes uit.  :)

Ik ga me klaar maken ... Thomas heeft straks een voetbaltoernooi.

Foto's van de valkjes heb ik gisteren niet meer gemaakt, de temperatuur steeg hier naar 30 ° C en ik vond dit veel te heet om ze los te laten. Later vandaag ga ik een tweede poging wagen.  :D

Fijne zondag ... de mijne kan nu al niet meer stuk.  ;D ;D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

kikie11

Hallo

Wat leuk dat jullie toch nog een puppie krijgen echt geweldig en leuk die foto's van Youp echt mooi.
Wat mooi dat de pleegeitjes goed zijn uitgekomen en dat de kleintjes zo goed gevoerd worden echt geweldig om te zien.

Groetjes en een fijne dag op het voetbalveld.
Monique

Landiej


Caroline 1569

Ha Caroline
Gefeliciteerd  met je 3 donsjes en natuurlijk ook met Youp.
Wat een goed nieuws zo aan het einde van een vervelende week.
Caroline 1569


Caroline



Even een snelle update!!

Het is hier een rare drukke week geweest, heel erg emotioneel met veel verdrietige dingen maar ook leuke dingen.

- Cartier in moeten laten slapen ... ik kan het nog maar amper een plaatsje geven, ze hoorde gewoon hier.  :'(

- Vlindertje die geniet maar niet weet dat ze haar laatste tijd, de blessuretijd, is ingegaan ...  :'(

- Kippie, onze Jack Russell van 12 1/2 jaar, die een ontsteking aan haar elleboogje heeft, dagelijks verzorgd en in de gaten gehouden moet worden en als de verzorging en medicatie niet aanslaat zelfs op haar oude dag geopereerd moet worden ...  :-\

- Donderdag het slecht nieuws dat er geen puppy voor ons bij zat  :'( maar ....

- Gelukkig zaterdag een heel onverwachts telefoontje gekregen dat we toch een puppy krijgen, onze Youp is geboren ... ik denk nog af ten toe dat ik gedroomd heb.  ;D ;D

- 2-3-4 juni werden er hier 3 pleegdonsjes geboren. Heel bijzonder, een reis gemaakt in een tuberware bakje vanaf Dordrecht naar Veghel en donsje 2 zelfs na 16 daagjes uit het eitje gekomen ... dit werd een lutino bleekmasker meisje die hier mag blijven wonen voor Valentino nu Vlinder niet zijn dametje kan worden. :)

En de spanning blijft maar door gaan want ...

- Vandaag hoort Ed of hij is aangenomen in zijn nieuwe functie of dat hij in zijn eigen functie blijft, wat ook een hele goeie job is hoor.  ;)

- Woensdag moet onze Fleur geënt worden ... niks apart misschien maar wel voor ons ... tijdens de cocktail-enting met 3 maanden bleef ze er namelijk bijna in toen zij een allergische reactie kreeg enkele uurtjes later ... het was echt kantje bord.

Het weekend en vanmorgen ook nog ben ik druk bezig geweest met mailcontacten ... aankomende week gaan er 7 jongen verhuizen. Ollie blijft nog even bij ons, Gerdine moet eerst herstellen voor ze hem kan komen halen ... Plume en Pancho krijgen nog 1 x per dag pap van.

Verder heb ik even niet zoveel nieuws. De 3 pleegdonsjes doen het goed. Ik maakte gisteren nog een paar fotootjes van ze.


V.l.n.r. Qwin, Violet & Qartier


Qartier


Violet


Qwin


V.l.n.r. Violet, Qwin & Cartier

Andere foto's volgen later vandaag nog.

Fijne dag allemaal!!!

Ooohh, voor de liefhebbers, nog een paar fotootjes van de puppy's ... gisteren 3 dagen oud.









Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

animallovertje

Wat een prachtige foto's van jullie youp!!! wat een lekker ding zeg!
wat een rare week heb jij gehad zeg! hopelijk wordt het nu wat rustiger! heel veel sterkte woensdag!
ik vroeg me trouwens af... is fleur een hond? want als die zo allergisch blijkt te zijn, kan je dan niet veel beter titteren?????
ik weet niet of je dat kent, maar daarmee wordt eerst getest of het enten wel nodig is, want sommige honden doen veel langer met een enting en kan je die dus overslaan.
zoek maar eens op google op, daar staat nog veel meer hierover!
Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------

Caroline



YES YES YES!!!!

Onze week kan niet meer stuk ... Ed belde net, hij heeft de nieuwe functie waarop hij gesolliciteerd heeft.  banana

Echt helemaal super, dit is een mega promotie, ben super trots op hem.  :-*

===================================

Ik heb bijna alle jongen op de foto, alleen Zara, Plume en Pancho nog, die zet ik er vanavond op.  :D

Nu alvast een voorproefje.


Noëlle


Narcis/Sem


Olijf/Ollie


Opal/Steppe


Ozzy


Otje/Omnia


Phoenix/Zazou


Pixie/Pixel


Mijn eigen Valentino en Lilly

Tot later met alle andere foto's!!!!




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.