## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

parkpop

Jan1988

Wat een schatjes!!!!!

echt leukerds!

Groetjes:D

anika_en_spirit

Lieve Caroline,

Ik was hier even de boekjes aan het bijlezen, achterstallig onderhoud. ;).
Ik wou eigenlijk morgen overal pas weer overal reageren, maar wil hier toch even een berichtje plaatsen naar aanleiding van het overlijden van de lieve Birdy.

Je hoeft jezelf helemaal niks kwalijk te nemen. Ik denk dat iedereen hier wel weet hoe jij met je vogeltjes/donsjes omgaat. Je doet er echt alles aan om ervoor te zorgen dat zij in goede gezondheid verkeren. Zonodig help je hier een handje bij. Ik vind het heel erg knap hoe jij hiermee omgaat. Ook voor Birdy heb jij gevochten, alleen mocht dit niet baten. Zijn biologische klokje mocht niet meer verder tikken, daar kan jij niks aan doen.

Sterkte met dit verlies, lieve Birdy, rust zacht  :-*.

======

Leuke foto's van het A & B nest. Wat gaan ze toch weer hard!
Heerlijk ook, die gele wangetjes ;D.

Dikke knuffel van Sero!  :-*
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

*Yvon

Hoi hoi

OOoooohwwww,wat een mooie leukies !!!  :-* ;D

Groetjesss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Zyra

Hey Caroline,

wat sneu van birdy, maar gelukkig heeft ie een mooi (kort) leventje bij jou gehad :)

en wat een mooie foto's weer! ik moest een heel end terug bladeren om bij te lezen en eerlijk gezegt ben ik het nu allemaal al weer een beetje kwijt :-[ dit is ook de rede waarom ik bijna nooit in dagboekjes tik, want ik haal alles door elkaar :-[ maar zal me nu niet met zoveel boekjes tegelijk bezig houden zodat ik het toch allemaal een beetje kan volgen en hopelijk onthouden.

De Atjes en de Btjes worden al groot zeg en wat is Juicy mooi :o je hebt zeker gelijk dat je haar houdt en inderdaad soms is luisteren naar je geweten niet zo leuk en moet je lekker doen wat je wilt ;) veel geluk met Juicy en succes met je Atjes en Btjes!

groetjes Dees

Dierenfreackske

Hoi Caroline; Juicy is inderdaad een beauty hoor! Groot gelijk dat je haar houd ook. E, fijn dat het zo goed gaat met de B-tjes ook.  Heb weer genoten van je mooie foto's !! Grtjs. Ann

..Neline..

Ik heb even een kijkje genomen in je dagboekje  ;D
mooie koppels heb je zeg! en de jongen zijn ook prachtig!! wat een droppies  :-*

Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

Sassie

Wat een mooie,leuke en lieve foto's  :o

Wat een schatjes om te zien  :-*

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

danielle

Hoi Caroline,
Ik heb genoten van de foto's! Wat zijn de A'tjes al mooi geworden. En de B'tjes zijn nog zo lekker klein  :-*

Groetjes Danielle

Saar

Caroline

1 maart 2010, 14:56:42 #7874 Last Edit: 1 maart 2010, 14:59:51 by Caroline

Jeetje, weer een lekkere ochtend achter de rug .... ::)

Heb ik Sanne en Thomas naar hun school gebracht en rij ik van Jasper zijn school naar mijn ouders - om daar Sophy te brengen omdat ik met Jasper (dus weer terug naar school) Sherborne-therapie heb - komt er na een drempel aan de achterkant van mijn auto toch een kabaal!!!!  :o Ik schrok me rot.  ::)

Nu hebben ze net vorige week voor een aandrijfas vernieuwd en de beide banden en achter de remblokken en een band  vervangen dus ik dacht meteen al, zal er een wiel niet goed vast zitten of een andere as gebroken ....  :-\ ???

Meteen de auto aan de rechterkant op een parkeerplaatsje gezet en terwijl ik in mijn achteruitkijkspiegel kijk of er verkeer achter en naast me zit, zie ik mijn reservewiel - die in een rek onder de auto hangt - midden op de weg liggen.  :o :o

Dit was dus het kabaal, het rek wat over de weg schraapte. :-\

Ik de auto geparkeerd, Sophy - die in de auto bij me zat -verteld wat ik ging doen en vervolgens kon ik 75 meter verderop mijn reservewiel gaan halen .... al rollend lekker voor <piep> staand over de weg terug naar mijn auto.  :-[

Toen kwam ik er achter dat er ook nog gentlemannen bestaan want de auto die achter me reed terwijl ik met de band rolde kwam netjes naast me geparkeerd en een man van middelbare leeftijd heeft half op de grond gelegen om me te helpen, het wiel weer in het rek te krijgen en het rek weer vast onder de auto te maken. Een karweitje waar we beiden behoorlijk smerig van waren geworden maar wat was ik blij met zijn hulp. :-*

Net nadat ik de kinderen na een boterhammetje weer terug naar school had gebracht ben ik even terug naar de garage gereden waar ze vorige week onze auto hadden gekeurd en gerepareerd ....

Ja, ze hadden inderdaad de reservewiel eraf gehad. Eenmaal terug op de brug zag je dat als je de bout te straks draaide hij de haak er juist afdraaide, dit is dus het probleem geweest.

Nu is het weer helemaal goed gemaakt en ik ben super blij dat er zich geen persoonlijke ongelukken zijn voorgevallen, het gebeurde voor de ingang van een middelbare school, je wilt toch niet weten wat er gebeurt was als er net een kind achter met had gefietst .... :o

====

Ook nog even ontopic .... ;)

* A-nest doen het goed, ze krijgen steeds meer pennetjes en ik verwacht dat ze snel weer netjes in de veren zitten. Het koppie heeft altijd net even iets meer tijd nodig om weer opnieuw in de veren te komen dan bijv. de rug of borst. :-\
Alpha en Ayo krijgen nog 2 x per dag 12 ml. pap, Juicy (Amore) heeft nog echt 3 x nodig en krijgt dit dan ook gewoon. Het zijn langzame zaadjes eters, morgen maak ik weer kooien schoon en dan plaats ik de A-tjes bij mijn eigen Vlindertje in de grote lummelkooi -kunnen ze mooi van haar afkijken hoe ze zelf moeten eten. ;)

* B-nest worden goed verzorgd door de ouders Kouros & Lou Lou. De hele dag keurig gevulde kropjes. Alle drie dragen ze al een ring, Bianco nummertje 7, misschien brengt het geluk en is dit wel het getekende witmasker mannetje waar ik al een tijdje op wacht. :D Het wordt sowieso een getekend cinnamon witmasker mannetje. Ik zie geen pareltjes doorkomen. ;)  Als het voldoende borstveertjes heeft zal een geslachtsbepaling d.m.v. DNA-analyse moeten uitwijzen wat het geslacht is.

* Als laatste leuk nieuws over het blok in kweekkooi 1. Armani & Princess hebben inmiddels 5 eitjes, de eerste 3 waren zeker niet bevrucht, er helemaal van uitgegaan dat er niet (goed) gewipt is en alles onbevrucht zou zijn ontdekte ik gisteren dat eitje 4 WEL bevrucht is!!!! Nu is het spannend wat eitje 5 is. ::)

Ik ga gauw weer verder hier .... nog even boodschappen doen en daarna de kinderen weer van school halen, met Thomas naar de zwemles en ondertussen met Sanne naar het centrum, het kind kwam net met een kapotte rits in haar laars uit school, zo kan ze dus morgen niet meer naar school. Even nieuwe schoenen kopen dus ....

Tot laterzzzz!!!!!

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.