## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Monky

Hey Caroline,

Wat spijtig dat Amber ineens weggevallen is. Het raakt je toch elke keer weer en echt wennen doet het nooit, lijkt me.

Fijn dat het zo geweldig gaat met de andere jongen en nestjes. Ik wens je in elk geval een heel fijn kweekjaar. Dat er veel gezonde en sterkte en lieve jonge geboren mogen worden!!

Groetjes,
Monky

danielle

HOi Caroline,
Gefeliciteerd met Amor!
En succes met het afscheid nemen van een aantal jonkies vandaag.

Groetjes Danielle

parkpop

Hoi Caroline,

Gecondoleerd met het verlies van je kleintjes, het lijkt zo gemakkelijk en goed te gaan de hele tijd dat je vergeet dat dit ook kan gebeuren, sterkte ermee.

Groetjes
Fred

Dierenfreackske

Hoi Caroline, succes met het afscheid nemen van een paar jonkies hoor! Fijn weekend ook nog! Grtjs. Ann

Caroline

Dank je wel, Fred en Ann.  :-*

Het was er gelukkig maar 1 .... Amber, het tweede donsje van Giorgio & Anaïs, toen het 2 daagjes oud was.  :'(

Met de andere 3 donsjes van hen gaat het gelukkig super.  :)

====

Vanmiddag is Wayan alias Pino verhuisd naar Annelies en haar gezin en vanavond komt Helga Wonder & Wobke alias Angel & Milow ophalen en ik denk even knuffelen met Xion alias Jaylin want .... als zij over een paar weekjes zelf kan eten mag ze gaan wonen bij Angel & Milow.  ;)

====

Eindelijk is er ook verbetering bij mijn eigen Vlindertje. Ze heet eigenlijk Violet nu maar Vlindertje is een beetje haar troetelnaampje geworden dus even voor de duidelijkheid --> Violet = Vlindertje = mijn albinomeisje.  ;)

Ik laat elke dag het vleugeltje ook aan Ed zien en allebei zijn we ervan overtuigd dat de ontsteking aan het verminderen is, de bult(=ontsteking) wordt minder rood, kleiner en lijkt in te drogen, de 2 kleine bultjes op 2 veerschachten zijn zelfs bijna niet meer te zien. Ik ga dus fanatiek door met Biotex-badjes, al ziet ze er niet meer door uit.  :-\ Dat komt wel weer.  8)

====

Ik schreef het gisteren al, Xenox, Xante & Xoe zijn verhuisd naar de grote lummelkooi. Zij krijgen nu 2 keer per dag pap van me en dit gaat goed.  :D Uiteraard mag mijn kleine Vlindertje lekker mee snoepen.  ;)

In het blok van Amor & Diégahh zaten toen nog Zilver hun pleegzoon en Xion hun eigen dochter.

Bij Unique & Queenie zaten nog hun 4 jongen, Zoëy, Zaza, Zippo & Zora. Sinds enkele dagen hebben Unique & Queenie weer interesse in het blok, uiteraard mogen zij niet meer na 2 nestjes en zodra ik hen betrap op wippen gaan hun jongen van bijna 5 weken ook apart in een lummelkooi. Zora, de jongste, is een beetje een nakomertje, die is pas 3 weken. Uiteraard nog erg jong om zelf te leren eten.  ;)

Toen ik bij Amor & Diégah de 3 oudste, Xenox, Xante en Xoe heb weggehaald, heb ik Zora als pleegkind in het blok terug gelegd. Dit werd meteen geaccepteerd en Zora ligt nu met een gevuld kropje naast Xion en Zilver.  :D

Jullie zijn weer op de hoogte, ik ga mijn jongste kindertjes naar hun bedje brengen.  ;)

Sanne is logeren en Ed is werken en pas tegen half 12 thuis .... Thomas mag opblijven en heeft mama-avond.  :D Dit betekend dat hij mag beslissen wat we gaan doen en kijken op TV of DVD.  ::) Hopelijk kiest hij voor zijn LEGO en mag ik lekker laptoppen.  :P

Fijne avond, allemaal.  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
We zijn weer helemaal op de hoogte :)
Ik ben benieuwd wat Thomas gaat kiezen :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

amazingleeuwtje

Helemaal toppie dat het beter gaat met Vlindertje der vleugeltje ;D..

Gaat weer helemaal lekker bij jou zo Caroline ;D

Spannend wat het gaat worden lappie of voor de buis ;) ;)

Liefs uit het natte Moordrecht :censuur

Kimm

haha ik moest wel ff lachen dat jij hoopt dat hij voor zijn lego kiest  ;D  ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Raoul

Hallo Caroline,

Hier een berichtje vanuit het Eindhovense. Het gaat helemaal super met grote zus Euro en broertje Vince.

Wie weet tot een volgende keer.

Groetjes van ons zessen

Kaatje

Hehehehe, ik moest ook lachen Kim, enuhhh Caroline, dat is natuurlijk geen Thomas avond, maar inderdaad een mama avond  ;)

Super dat het zo goed met het vleugeltje van Vlindertje gaat, heel fijn om te lezen  :-*

En dan natuurlijk ook nog van harte gefeliciteerd met Amore, wat een dotje ook weer, echt poepies! Jeetje, arme Ayo, weet je trouwens dat ik mijn ogen heb uitgekeken toen ik die flinke deuk met nagellak zag? Onvoorstelbaar dat daar een gezond en sterk donsje uit is geboren  :o

Je hebt dan ook een heel toepasselijke naam gegeven, Ayo is met recht een bofkont  :D

Meid, een heel fijn weekend nog en een heel gezellige avond met Thomas.

Liefs, Karin

Hermien

Gemeen als ik ben (gna, gna, gna....) hoop ik dat Thomas ervoor kiest om van de LEGO iets te gaan bouwen en dat JIJ de steentjes op kleur en grootte mag SORTEREN........

Pas dán wordt het een echt Thomasavond!

;D   ;D   ;D   ;D

Caroline

;D :D ;D :D ;D

Gelukkig heeft Thomas van Sinterklaas, voor de kerst en zelfs al voor zijn verjaardag a.s. dinsdag veel dozen met LEGO city gehad en dit is helemaal zijn ding.  :D Met de tekenfilm Madagascar op de achtergrond heeft ie de hele avond lekker zitten bouwen terwijl ik met de nieuwe baasjes van Angel en Milow in de kweekkamer was.  ::)

Ik had beloofd nu bij hem te gaan zitten maar ik hoef alleen maar lekker bij hem te zitten en af en toe te zeggen dat hij zo prachtige dingen heeft gebouwd maar "Je mag wel lekker op de computer hoor, mam."  :-* (ik mag sowieso alleen maar kijken, het bouwen mag ik niet meer meehelpen  :-[ )

Ben ik even een bofkont.  ;D ;D

En jullie ook want toen ik net de kleintjes naar bed had gebracht ben ik even met mijn camera de kweekkamer in gedoken.  ;)

Ik weet niet of ik ze vandaag nog allemaal kan plaatsen, ik heb natuurlijk nog steeds Thomas-mama-avond en ik heb straks nog 3 X-jes te pappen.  8)

Maar tot zo met de eerste serie foto's!!  :D

Gemaakt woensdag en donderdag, Xenox, Xante en Zilver uitgevlogen .... mijn eigen Xoe was ook uitgevlogen woensdag op een later tijdstip maar daar heb ik stom stom stom geen foto's van gemaakt.  ::)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

* Het X-nest vliegt uit!! *

Xante 21 januari

Xante

Xante

Xante met papa Amor

Xante

Zilver

Zilver met pleegpapa Amor

Zilver moet nog zijn evenwicht vinden.  ;D ;D Naast hem Xenox

Xenox en Zilver

Xenox, Zilver en Xante

Xenox is een MAN en nog TE RESERVEREN!!!

* Het W-nest en X-nest op kamers. *

Gisteren gingen dus Xenox, Xante en Xoe op kamers wonen bij Vlinder, Wayan en Wiebe in de kooi. Toen ik later ging kijken zaten de witte bij elkaar en de gele bij elkaar.  ;D ;D

De witjes v.l.n.r. Xante, Xoe en mijn niet meer witte Vlindertje.
De geeltjes volgorde weet ik niet meer  :-[ Wayan, Wiebe en Xenox

Wiebe en Wayan

====

Meteen maar even mijn Vlindertje er achteraan dit zijn maar 3 fotootjes, ze is namelijk helemaal vet van de Biotex-badjes.  :-\

Het ziet er aan de bovenkant ook een stuk beter uit.

Roodoogje .... ze knipperen altijd door de flitser.  8)

Ze wordt vast een heel mooi valkje.  :-*

Sorry, ik beloofde hele series foto's .... ze komen ook echt maar niet meer vandaag .... ik haal net een huilende Sophy naar beneden, 39 ° C en duidelijk niet lekker  :-\ dat gaat voor.  ;)

Voor straks lekker slapen en tot morgen met de rest van de foto's!!  :)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Citaat van: Raoul op 23 januari 2010, 18:56:40
Hallo Caroline,

Hier een berichtje vanuit het Eindhovense. Het gaat helemaal super met grote zus Euro en broertje Vince.

Wie weet tot een volgende keer.

Groetjes van ons zessen

Dank je wel voor de ontzettend leuke foto's van Euro en Vince.  :D

Leuk om te zien dat het zo goed gaat samen.

Ja wie weet, tot een volgende keer.  ;D

Groetjes terug!!!!

KNuffie voor Euro en VInce.  :-* :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Wat een mooie foto's Caroline, ik vind de X-jes supermooi... vooral Xante is echt mooi getekend zeg  :-*

Komisch gezicht dat de geeltjes bij de geeltjes zitten en de witjes bij de witjes..... zouden ze bang zijn dat de kleuren doorlopen hahaha en daarom nie bij elkaar in de buurt durven te komen  :P :P :P

Beterschap voor je kleine meis  :-*