## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

christa

zal mij benieuwen wat voor verrassing in je ei zit caroline! ;D

en succes met je kooi.

Rob S

Hey Caroline!

Wat vreemd zeg dat die gele wangen ineens gewoon oranje zijn ::), ik snap er niets van. Ook ik ben benieuwd wat voor jongen er straks uit dat koppel gaan komen, en of die de gele wangen wel behouden.

Veel plezier met het inmekaar zetten van je nieuwe kooi!

Groetjes

Caroline

* Ik ben er superblij mee. *

Hij staat en is gevuld.  ;) Het was een beetje moeilijk op de foto zetten omdat het geheel te breed was en ik niet verder naar achteren kon lopen dus meerdere foto's om het geheel in beeld te krijgen.  :)

De rechtse kooi is de nieuwe.  ;)

De 2 nieuwe Birmingham's.  ;)

De 2 ouders A22 wel hetzelfde model.  :)

Alle 5 mijn kweekkooien op een rijtje.  :o

Niet 2 maar 3 valkjes in de nieuwe kooi. ???

Van Gils

Van Gils en ....

Oilily, een lutino popje waarmee hij al 3/4 jaar samen zit, zelfs een periode met blok maar waarmee hij ook niks heeft, en zij niks met hem.  :-\

Omdat ik ze niet zomaar wilde scheiden heb ik besloten om tijdelijk Rocky ....

.... ook een lutino popje.

Beide zijn vrijgezelle dames die ik een aantal jaar geleden heb opgevangen en die hier oud mogen worden. In principe zouden ze vrijgezel blijven maar omdat ik Van Gils wel een popje gun mag hij het nog één keer met allebei samen in de kooi proberen. Als ik zie dat het met zowel Rocky als Oilily niks wordt. Blijft Van Gils definitief vrijgezel en krijgt hij een vast plekje in één van de huiskamer kooien.  ;) Beide dames gaan dan weer bij de andere vrijgezelle dames in de kooi.

Is er een klik tussen Van Gils en Rocky, krijgen ze een blok en gaat Oilily naar de vrijgezelle kooi in de huiskamer, trekt van Gils toch naar Oilily, gaat Rocky weer terug naar de huiskamer en krijgen Van Gils & Oilily nog één keer samen een blok.  ;)

Op dit moment zijn ze gezellig met zijn drietjes de kooi aan het verkennen.  :D

Kouros & Lou Lou hebben het zo gezellig in de kooi ernaast, die zitten soms helemaal in de knoop tijdens het kroelen.  ;D

Tot vanavond laat .... ik ben vanavond eerst zwemmen met Sanne en vervolgens met zijn zesjes naar een receptie van onze zwager die 25 jaar bij hetzelfde bedrijf werkt.  ;)

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sally

Marian

Het staat geweldig Caroline :D
Nou is je kweekkamer compleet 8)
Hihi die van Gils, luxe positie zit hij hoor, als hij wil kan hij van twee walletjes eten :o
Veel plezier vanavond en fijn weekend,
groetjes Marian

Christine

Prachtige kooi!
Wel een geluk hebben dat ze bijna allemaal hetzelfde zijn!
Past mooi in je kweekkamertje! :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

ManjaV

Hoi Caroline,

Nou, je kweekkamer ziet er prachtig uit hoor, wat mooi al die kooien naast elkaar. Je zal er wel een hoop werk aan hebben alles schoon te houden he, ik vind het knap hoe je dat doet! In een woord schitterend!

Van Gils is een lekker ding zeg, zou leuk zijn als het wel met een van de popjes zou gaan klikken....

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Hermien

Je kweekkamer ziet er prachtig uit! Echt geweldig. Wat superlief dat Ed jou het geld voor die laatste kooi heeft gegeven. Tja.....hum.....dat zal mij dus nóóit overkomen.....BWAAAAH!  :'(

Maar ik heb ook geen nieuwe, tweede, derde of vierde kooi nodig, hè?

Ik ben heel blij voor jou en ook benieuwd naar wat Van Gils nog eens gaat doen....

Knuf van mijn jongens en speciaal van Binky.

PS. Binky is een superpuber! Merk helemaal niks van negatief of extreem pubergedrag. Hij blijft maar vrolijk en fier en knuffelig. Helemaal top!

Marian

Gerdy

Hoi Caroline..

wat staat het super mooi vier van deze kkoien op een rij..ik kan me voorstellen dat je er echt heel blij mee bent..

ik hoop echt voor je dat het 5e eitje bevrucht is.

ik ben heel benieuwd of van Gils  Rocky ziet zitten.

een heel fijn weekend

gr gerdy

Sassie

Wat een mooie rij van kooien is dat toch  ;)
Het ziet er echt heel erg mooi uit.

En gelijk een koppel poging :-*
Hopen dat het werkt....

Groet,
Sassie

Anke

Hoi Caroline,
Mooi hoor die kooien zo!
Jouw kweekkamer is helemaal compleet ;D
Ik ben benieuwd voor welk popje Van Gils gaat kiezen.
Veel plezier op het feestje!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Caroline..whaaaaauuuuuuw, wat een mooie kooien heb je, whaaauwie, allemaal hetzelfde , past goed in het rijtje hoor, veel succes ermee hoor Grtjs Ann

☺ Pita ☺

Huh? had ik nog niet gereageerd hier???
Nou jha zeg!! Ziet er geweldig uit hoor Caroline , netjes zo strak allemaal naast elkaar.
Geniet er maar van ;)
Groetjes Petra.

♪ Marlies

Ziet er strak uit, zo met z'n vieren naast elkaar. :o

Het valt bijna niet op dat ze net even anders zijn.

Ben ook zeer benieuwd wat van Gils gaat doen. :P