## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

* Sanne *

Hoi mama, Wat een mooi gedicht en wat een mooie foto´s van Sil!!! Echt niet leuk voor je dat Sil weg is gevlogen :'(. Ik vind het ook niet leuk  :'(. En morgen gaan we de verjaardag van Thomas vieren :D !!! Dat is wel leuk. weltrusten voor straks :-*!!!

Liefs van Sanne. Dikke knuffel en heel erg veel  :-* :-* :-*

Hermien

Ha Caroline,

Hoe is het nu met je? Als je nog spectaculaire filmpjes van Binky wilt zien, moet je maar even naar mijn Hyvespage gaan! Video's uploaden via Photobucket is nog ff ee drama, zal wel aan mijn pc liggen. Maar op mijn eigen site is het wèl gelukt. Het album waar de filmpjes te vinden zijn heet (hoe kan het ook anders....) Mijn 'Vli......'

Have a nice weekend!

* Sanne *

Hoi mama, Van harte beterschap!!!

Liefs van Sanne. Dikke knuffel en heel erg veel

Dierenfreackske

Hoi Caroline, van harte beterschap meiss, grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Wat een prachtig gedicht voor Sil alias Olly.
De tranen liepen over mijn wangen.

Bedankt voor de prachtige foto's in mijn boekje :-*

Sterkte met je tante ook voor je moeder.

En ben je weer opnieuw ziek geworden?
In ieder geval beterschap meis.

Liefs Jeanine

Wilma1

Mooie foto's allemaal. Die van Sil moest ook ik ff slikken, dat ie nog nat met een schilletje op zijn rug in je handen ligt  :'( ook IK zou me geen raad weten en stad en land willen afzoeken. (Zo heb ik dágen overal gezocht naar mijn kitten die later verdronken bleek  :'( een paar maanden later zijn zusje idem, dan vraag je je ook af "hoe kan dit gebeuren" ???)

Heb net ook het misselijkmakende stukje gelezen, wat vreselijk dat iemand zoiets zegt en niet eens weet met wie hij te doen heeft. Mensen oordelen zo gauw!!  >:(

Gelukkig weet je zelf beter, maar toch doet het pijn, want je voelt je op zo'n moment al naar genoeg dat het heeft kunnen gebeuren.

Ik hoop zelfs ook nog dat iemand hem heeft gevonden en hem vol liefde verzorgt hem pap geeft wat ie nodig heeft, zo'n iemand die alles doet voor dieren met als jij.

:'( Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Hoi hoi!!!!

Even een klein misverstandje recht zetten .... ik heb geen koorts meer maar ben nog steeds een beetje grieperig .... flink verkouden, alle holtes verstopt en slik nog dagelijks paracetamol voor mijn zware hoofdpijnen. Deze laatste ben ik al voor naar de huisarts geweest, afgelopen dinsdag, ik kreeg toen een receptje voor Naproxen, een pijnstiller waarmee ik niet mag autorijden en uit ervaring weet dat ik er erg duf van wordt. Aangezien, ik de hele week met de kids overal naar toe moet met de auto heb ik de medicijnen niet eens gehaald.  ;)

De hoofdpijnen zijn naweëen van de griep en kunnen nog wel even duren.

Sanne ziet mij dus flink snotteren, vandaar haar plaatje. Maar ik ben niet echt ziek meer hoor.  ;) En zeker niet opnieuw ziek. Gelukkig!!!!

Jasper helaas wel, die heeft alweer 2 dagen elke middag vanaf een uur 3, 39 ° koorts.  :-\

Goed nieuws was dinsdag trouwens, mijn bloeddruk!!!!

SInds een week voor de geboorte van Sophy is mijn bloeddruk te hoog, variërende bovendruk 175-185/ onder druk 90-110 .... ik was hiervoor onder controle, had regelmatig een thuismeter een week in huis .... dinsdag was ik toch even bij de huisarts, zowel voor Thomas als voor mezelf, dus gelijk even de bloeddruk gemeten ....

Hij was 150/68 eindelijk na bijna 17 maanden is hij weer zoals ik hem altijd heb gehad.  :D :D :D

Fijn nieuws dus .... mijn moeder slik namelijk al vanaf haar 40 medicatie voor te hoge bloeddruk, was dus al bang dit dit mijn voorland was.  :-\

Gelukkig (nog) niet.  :D

Verder gaat het hier wel .... weinig nieuws, drukdrukdruk, Thomas is maandag jarig. Vandaag zijn we in België een fiets voor hem wezen kopen .... morgen viert hij het voor vrienden en familie, maandag thuis en op het zwembad en dinsdag op school.  :o

Alweer 6 jaar mijn grote kanjer.  ;D ;D

Vanmorgen hebben de valkjes schone kooien gekregen, tevens alle waterflessen, voerbakken en stokken weer eens lekker ontsmet en .... de valkjes heerlijk gedoucht met Biobad, badzout (speciaal voor vogels), heerlijk vinden ze dit.  :D ;D :-* Sanne heeft me meegeholpen, dank je wel, San.  :-* ;)

Ook goed nieuws over Diégah .... moeder van de O-tjes. Voor de kweek woog zij 142 gram .... ruim een week geleden,  na 2 nesten,  woog ze nog maar 107 gram, ze gaf zich duidelijk helemaal. Aangezien ze toen nog 5 jongen tussen 5-6 weken in de kooi hadden heb ik toen de O-tjes op Orphy na apart gezet en op de pap. Je zag haar geicht toen al snel omhoog gaan. Sinds een paar daagjes is ook Orphy bij hen uit de kooi en gisterenavond woog Diégah 128 gram. Keurig dus!!!!

Ik ben blij dat ik die keuze heb gemaakt, ik schrok namelijk flink van die 107 gram, toen zij vorig jaar zo ontzettend ziek was woog ze 114 gram. Kun je nagaan. :o

Winky en Orphy vinden de pap errrrug lekker en denken er nog niet over om minder pap te nemen en meer zaadjes, vanaf vandaag ben ik streng .... ze krijgen nog maar 2 x pap i.p.v. 3 x.  ;)

Verder alles goed hier.  :D

Fijne zondag, allemaal!!!!

Nogmaals, bedankt voor alles deze afgelopen week.  :-*

En voor de complimentjes voor mijn woorden gericht aan Sil.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

Een fijne en gezellige dag morgen, wat zal hij blij zijn met een nieuwe fiets  :D

Beterschap met jullie gesnotter om beurten  ::) (mag je niet autorijden met Naproxen ??? )

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Verminderde reactie vermogen en opletten met het gebruik van machines, of zoiets staat er op de verpakking en recept, Wilma.

Daarmee stap ik dus niet in de auto met mijn 4 hummeltjes op de achterbanken.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline, wat fijn dat je niet meer zo ziek bent, en zeker fijn dat Thomas maandag jarig is, weer iets om naar uit te kijken dus, hihi! Ik ban woennsdag jarig, hihi! Ach meid, je hebt allicht niets meer gehoord van die mooie lieve Sil , wat jammer toch, vind het nog steeds erg voor jullie hoor!
Maar je moet verder he meid
He, wat een mooie donsjes heb je weer he
Ik hoop dat alles weer goed blijft gaan ook daar en ze goed gevoerd worden, ik vind die foto's van jou altijd zo heerlijk om naar te kijken, ik krijd tranen als ik Sil zie, echt waar!
Grtjs Ann

•=Bonnie=•

Wat waardeloos Caroline van Syl :( Helaas weet ik maar al te goed hoe het voelt sinds bij mij Mr. Wrong via hal en keuken linea recta door het hor naar buiten en de vrijheid in knalde.  :'(

Voor jou nog erger, ik begrijp dat je al een tijd voor Syl zorgde, ik had Mr. Wrong nog maar net.

Wilma1

Citaat van: Caroline op 24 januari 2009, 20:50:19
Verminderde reactie vermogen en opletten met het gebruik van machines, of zoiets staat er op de verpakking en recept, Wilma.

Daarmee stap ik dus niet in de auto met mijn 4 hummeltjes op de achterbanken.  ;)

Snap ik,  maar ik heb er nooit erg  in gehad dat dat erop staat moet ik zeggen  ::) zie het als paracetamol als je het mee krijgt na een OK  ::) het werkt wel pijnstillend.

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

christa

ha caroline
ik wens je een fijne dag vandaag.
en hier hebben ze ook de naweeen van de griep zelfs de hond was hier nog ziek.
groeten christa
ps alvast gefeliciteerd met je zoon.

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Caroline,
Beterschap voor Jasper!
En voor Thomas een fijn verjaardagsfeest vandaag!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes