## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline

* Parel * Pixel * Pedro * Picasso * Polly *

vandaag 23 januari 2009.

Lief, papa Eros met 2 kinders .... hij doet het nog steeds goed.  8)

Nou moet ik vertrekken, vindt hij.  :-[

Vandaag van klein naar groot ....

Polly

Picasso

Pedro

Pixel

Parel, flink volgegeten ....

Parel, beide oogjes open, altijd weer even wennen, zo fel rood.  8)

Parel, toen ik had neusje aan tikte ging ze bedelen.  ;D ;D

Lieffff!!!!

Laatste deel met de O-tjes volgt.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Oh mijn god wat heb jij een mooi gedicht geschreven Caroline  :-* :-*
Ik ben er helemaal van onder de indruk en hield het ook niet droog  :'(

Heel erg bedankt dat je het ook in mijn boekje hebt willen plaatsen en ik wil je zeggen dat ik het heel erg speciaal vind, dat wij ons verdriet samen, en met iedereen hier kunnen delen. Ik vind je een topwijffie  :-*

Hou je taai meissie  :-*

Marian

Hoi Caroline,

Woorden kunnen je zo raken, dat was afgelopen dagen ook zo.....ook ik heb het niet droog kunnen houden.
Je gedicht, woorden vanuit je hart, is een mooi en waardig afscheid voor je lieve, bijzondere, knappe Sil.

Groetjes, Marian

Caroline

* Nick * Mushu * Floortje * Winky * Orphy *

vandaag 23 januari 2009.

Uiteraard moeten jullie door de bedelende paptoetjes heen kijken, als ze mij zien gaan meteen die kuifjes plat en die koppen op en neer.  :o ;D ;D ;D

Moeilijk fotograveren dus.  :-[

Nick

Nick

Mushu, is al een paar dagen zelfstandig.

Mushu

Floortje

Floortje is het moeilijkst te pappen geweest, dit zie je ook aan haar? koppie.  :o

Geweest want .... sinds gisteren heeft Floor geen pap meer gehad .... ben heel erg benieuwd straks, gisterenavond en vanmorgen zater er zaadjes in haar kropje en wilde ze echt geen pap.  :P

Winky, bedelen.

Winky, krijgt nog bijna volledig pap.

Winky

Van Orphy een paar fotootjes meer, zij is nog op zoek naar een fijn adresje maar heel misschien heeft ze die hier op het forum bij iemand gevonden.  

Ze had een behoorlijke achterstand, zeker een week maar nu gaat het goed met haar, op wat armoede veertjes na. Ze eet goed haar pap en weegt daarna keurig rond de 100 gram. Ze zit nu netjes op stok, probeert al wat zaadjes te knabbelen, verder eet ze nog volledig pap en kan ze nog niet vliegen.  ::)

Orphy

Even weg bij de kooi van pa en ma, anders blijft ze bedelen en kan ik geen foto's maken.

Hoezo verwaand??
Maar .... ze is echt heel erg lief.  :-*

Ik ga even Winky en Orphy pappen en op de bank hangen .... het was een druk weekje, nog steeds grieperig, Ed weer werken, een berg emoties, Jasper vanmiddag weer richting 39 ° koorts, Sophy vanavond huilerig met rode wangen .... waarschijnlijk kiesjes  :-\ en daar bovenop mijn moeder die net Sanne terug kwam brengen van zwemmen, zij had slecht nieuws gekregen, haar zus, mijn tante, al een aantal jaartjes flink dement, is vandaag bedient .... het gaat heel erg slecht met haar. Ze plast op het moment alleen nog maar bloed, waarschijnlijk kanker ....

Ze is al een week haar bed niet meer uitgeweest en niet meer aanspreekbaar.  :-\

Zielig hoor.  :'(

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerdy

wat een warm en mooi gedicht Caroline..heel je gevoel spreekt hieruit..zoals de meeste kon ik het hier ook niet droog houden.

wat heb je toch een supertjes zitten en al je p-tjes geweldig om te zien dat een enkele z'n oogjes alweer opend.

wat vervelend dat de griep nog steeds bij jullie huis houdt het is echt te hopen dat de griep nu eens weggaat.

hé wat een naar bericht van je tante..heel veel sterkte.

liefs gerdy

Sjet

Hoi Hoi  Caroline
meis  ik zeg het hier ook nog een keer 
wat een prachtig  gedicht hebje gemaakt  helemaal toppie  meis .
ik geefje een dikke  :-* :-* :-*
en  heel veel Beterschap  in je Gezin en  sterkte met je  Tante. jeetje  jullie krijgen het wel even voor de kiezen .

Lieve groetjes   Georgette

Hermien

Je vraagt een paar reacties terug of je iets voor ons kunt doen? Nou graag! Stuur me asjeblieft zo snel mogelijk een hele grote doos zakdoeken. Bij dat prachtige gedicht dat je voor Sil schreef heb ik het echt niet droog kunnen houden. Zó recht uit je hart, zó hartverwarmend, zó gevoelig, zó teer....
Het is een GAVE! Dat moet je vooral blijven doen, hoor. Gedichten schrijven!

O, en waarom zouden wij het vertrouwen in jou kwijtraken? Omdat er per ongeluk een vogel is gevlogen? "Zij die zonder zonden zijn werpe de eerste steen..." Je moet toch wel van héél goede huize komen wil jou nóóit iets dergelijks overkomen...

Niets van negatieve kritiek aantrekken dus, meid. Lekker doorgaan met waar je mee bezig was. Knuf van mijn 'Vliegtuig' en kus van toffe Binky.

Dierenfreackske

Hoi Caroline, wat een lieve en mooie donsjes en hele mooie foto's ook!  Heerlijk zo lief allemaal bij elkaar, hihi !
En de O-tjes zijn nu echte valkjes geworden he! Leuk toch,
Fijn dat je het ene donsje naar Olly hebt genoemd, Polly is een lieve leuke mooie naam voor een dapper mooi valkje ,
ik denk aan jou om Olly (Sil) Sterkte meis nog, grtjs Ann :-\

Anke

Hoi Caroline,
Wat een goed nieuws dat Floortje zelf zaadjes eet :)
Waar ik ook heel benieuwd naar ben is wat je nu denkt van het donkere veertje... Floortje of Floris? ;)

Ach wat een naar nieuws van je tante.... veel sterkte!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Lin

Hey Caroline,

wat sneu van sil.

Gelukkig ook goed nieuws, wat mooi het nestje van pappa Eros. Leuk om hem zo op de jongen te zien zitten.  Lijkt elke keer toch weer iets beter te gaan toch?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mara

Hoi Caroline

Prachtige foto's zeg. Ze zijn allemaal zo lief!!!!

Sterkte meid met alles.

Liefs

Mara

christa

wat is orphy een klein lief schooiervogeltje(bedoelhet goed hoor)
wij hebben besloten om er geen valkjes meer in de voliere te doen.maar anders had ik zeker wel 1 van je gewild.

je gedicht en je foto s zijn prachtig wilde dat ik ook kon vooral dat fotograferen.

ik sluit me dus bij de anderen aan :je bent gewoon een topvrouw
dikke kus christa

mila

wat een mooie foto's heb je weer gemaakt.
heb genoten...

je gdicht voor sil was prachtig echt mooi.

groetjes en heel veel sterkte.

sabine

Hoi Caroline,

Wat heb je een mooi gedicht voor Sil geschreven :-*
We zullen het vertrouwen niet in jou kwijt raken omdat je niks fout heb gedaan ! Geef je zelf niet de schuld, voor iets waar je niks aan kan doen. Het kan helaas iedereen over komen.  :(

Sterkte er mee!

Dikke knuffel van Binky, Pearl en mij

Diaantje

Hoi Caroline,

Wat een geweldig gedicht echt super!!!!!!!

De foto's zijn prachtig, maar dat komt door je mooie valkjes!
Parel een albinomeisje, vindt ik zo leuk en mooi een albino...
De papa van Parel is ook een knapperd!

Wincky is trouwens ook een erg knap valkje. ach eigenlijk zijn ze allemaal super leuk!

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.