## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

carco

Het is echt mooi zo  :D
Ik begrijp best dat je heel de dag aan het soppen bent geweest:wat een klus zeg  :o

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Dierenfreackske

Hoi Caroline, de kooien staan daar heel mooi. Wat een mooi kamer is dat voor de valkjes , heel licht ook! En ruim, hihi!
Klaar voor de donsjes dus ? Grtjs Ann

danielle

Hoi Caroline,
Dat ziet er mooi uit zeg!
Ik vind die kooi er echt heel mooi bij staan, eerlijk gezegd vind ik het juist wel heel mooi dat deze net anders is. De vorm lijkt echt op elkaar. Echt super.
Nog gefeliciteerd met de derde eitjes!

Groetjes Danielle

☺ Pita ☺

Ziet er netjes uit hoor Caro die kooi daar kan je met recht trots op zijn !!
Groetjes Petra. fijn dat je valkjes het zo goed doen ;)

Caroline

* Ik ben blij met de nieuwe kooi. *

Pablo & Coco,

gisteren vierde eitje.  :D

Gisteren vond ik dus het vierde eitje.  :D Ik ga zo even kijken of ik al ergens leven zie in de eitjes .... gisteren zag ik nog niet veel.  :-\

Vreemd, gisterenavond plaatste ik dit zelfde berichtje al een keer, sterkter nog ik weet het 100 % zeker want ik heb hem zelfs nog veranderd en zeker niet verwijderd want dat kan ik niet zelf.  ???

Ik heb nog het geloofde filmpje met uitleg van mijn opnieuw ingerichte kamertje.  :D

Verder wordt het een emotioneel afscheid vandaag .... mijn allerallergrootste vriendje tussen mijn valkjes op dit moment, Picasso, wordt over een paar uurtjes opgehaald.  :'( Ik denk dat ik zelden meer moeite heb gehad met het vertrek van een valkje. En .... ook moet ik vanmiddag afscheid nemen van Melody die vandaag gaat verhuizen naar Jeanine.  :'(

Ik kom later nog even terug om een verslag te brengen na het schouwen van de eitjes maar wil nu alvast iedereen een heel fijn en lang Passweekend wensen.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

Hermien

Sorry, ik was hier al een poosje niet meer geweest. Nog steeds last van een zg. 'muisvinger'. En afgelopen week ook druk geweest met huis opknappen. Bijna alle vertrekken zijn de muren nu weer heerlijk fris geverfd. Daar gáán al mijn mooie snipperdagen.
Ik lees en zie dat je de kweekkamer weer opnieuw hebt ingericht, ziet er gezellig uit. Wat Dierenvilla betreft:  ze moeten mij nog steeds bellen voor het afleveren van de kooi.... Grrrrrr.
Nee, nee, de kooi is er wel, dat weet je toch? Alleen stonden ze pardoes voor mijn deur en hebben dus nóóóóóit gebeld.
Hopelijk bevalt de kooi je goed. Wil je die van mij niet overnemen?  ;D
Dat je moeite hebt met afscheid nemen van Picasso is heel begrijpelijk hoor. Jullie hebben samen heel veel meegemaakt. Stertke!
Persoonlijk moet ik er niet aan dènken dat ik van één van mijn vriendjes afscheid zou moeten nemen. Zelfs niet onder al het geschreeuw van de laatste tijd. Trouwens, dat gaat alweer een stuk beter. Je kunt het geloven of niet, maar wanneer Goofy het op een schreeuwen zet gaat onze kleinde snotneus Binky er manhaftig op af en begint even lekker te pikken naar Goverd. Nou, dan is het zó weer stil in huis. Die malle Bink. Tis toch zo'n kroelkont aan het worden......, èn zo lekker eigenwijs. Dikke kus van hem.

"Kijk, mama Carolien! Ik zing, eet, vecht, speel, knuffel en bewonder..."

Fijne Paasdagen en succes met alle andere eitjes in de dopjes..

;D   ;D   ;D   ;D

Caroline

- Nog steeds geen bevruchte eitjes ......  :'(

- Picassootje en Melody zijn net opgehaald ......  :'(

- Eitje 1 van Pablo & Coco weggegooid, niet bevrucht en 2 luchtkamers .....  ???

- Eitje 2 van Unique & Queenie bij Pablo & Coco onder gelegd ......  ;)

- Eitje 3 van Unique & Queenie bij Armani & Princess onder gelegd ......  ;)

- Armani & Princess vandaag hun vierde eitje gelegd ....  :D

- Queenie weer in het blok, eitje 4 is onderweg ....  :D

Helaas .... zowel Unique als Queenie broeden weinig tot helemaal niet.  :-\

Hopelijk komt het nog.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

☺ Pita ☺

Aaah gossie wat rottig , maar mss komt het broeden nog goed meis!!
Jij ook fijne paasdagen met je gezinnetje  :D

Dierenfreackske

Hoi Caroline, ach , wat sneu dat Queenie en Unique nog niet broeden , ik heb hier ook zo'n koppeltje , maar die hebben nog maar steeds 1 eitje he! Maar ze kunnen nog steeds broeden he, blijven in geloven , dan lukt het misschien wel ! Wat fijn dat Pablo en Coco  een nestje doen , hihi! Grtjs Ann

Anke

Hoi Caroline,
Wat jammer dat er nog geen bevruchte eitjes zijn.
Hopelijk gaan Queenie en Unique alsnog broeden.
Gelukkig kan je hun eitjes wel overleggen, dat scheelt ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Net het vierde eitje van Unique & Queenie gevonden .... uiteraard weer omgeruild voor een neppertje.  ;) Op dit moment is ze weer netjes aan het broeden maar uit ervaring weer ik inmiddels dat ze dit na een eitje leggen blijft doen tot de nacht, dan komt ze uit het blok om op stok te gaan slapen om vervolgens de volgende morgen ook niet meer terug te keren .... tot ze 2 dagen later weer een eitje aan voelt komen.  :-\ Dan gaat ze weer netjes het blok in en herhaald zich hetzelfde ritueel.  ::)

============

Inderdaad doodzonde al die ONbevruchte eitjes .... het was ook TE mooi, alle drie de koppeltjes echt helemaal gelijk op gaan.  :-[ Hopelijk zitten er toch nog een paar bevruchte eitjes tussen .... zijn het er maar een paar, ga ik ze allemaal onder 1 koppel leggen en krijgen de andere 2 koppels nog een nieuwe kans.  ;)

Ik kijk het even aan .... op dit moment hebben alle koppels 4 eitjes gelegd.  :D

Tot later .... wij gaan nu lekker gourmetten met z'n zesjes. :P

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Melody zit al lekker naast haar grote broer Gorgi die meteen de longen uit zijn lijfje is aan het fluiten ;D

Amir is superblij met zijn verjaardagscadeau.
Eindelijk zijn mooie witte meisje. Het is weer een schatje. Ik heb haar al zien eten en drinken. Gaat dus helemaal goed komen.

Jij ook nog bedankt voor je mooie kaart en prachtig boeket :-*

Liefs,
Jeanine

Kaatje

Hoi Caroline,

De kooi staat inderdaad schitterend en lijkt enorm veel op de andere twee kooien die je al hebt staan. Alleen de kleur en de deur zijn zo op het oog wat anders en het bordes is wat duidelijker te zien ! Nogmaals echt super en ik kan me voorstellen dat je er heel blij mee bent.

Balen dat de andere kooi zo snel al weg was en je net te laat was met bestellen  :-\

Wat jammer dat er nog geen bevruchte eitjes zijn, maar ik heb er echt wel een goed gevoel over en hopelijk zie je snel adertjes in de andere eitjes  :D

Gezellig gourmetten, de kinderen zullen dit vast geweldig vinden. Ook hier kom ik je even een heel fijn paasweekend wensen  :-*