## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

carco

Jeetje wat een  :censuur dag zeg!

Ik weet hoe je je voelt een weggevlogen valkje, maar bij mij was het mijn eigen schuld. En dan te bedenken dat je verwacht dat ze veilig in de kooi zitten  :'(

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Valerie

Caroline toch.  :'(
Ik weet heel goed hoe jij je voelt.
Zo voelde ik me afgelopen zomer toen mijn gele meisje zomaar de garage in en uit de tuin in vloog en weg was.  :'(
Zo schuldig en zo verdrietig. Ik heb lopen zoeken, dagen. Continu zitten denken "meisje, waar ben je?".
Ik denk nu vaak nog aan haar, waar zou ze zijn. leeft ze nog?

Ik hoop echt zo dat je ze kunt pakken.
Hier kwam ze nog een aantal dagen over te tuin vliegen en op dak zitten.
Ik hoop dat dat bij jou ook gebeurt en ze van moeheid naar beneden komt en zo gepakt kan worden.

Caroline, ik wens je heel veel sterkte toe.

*Manon*

Ik zit even te denken.... misschien ook handig om op marktplaats, speurders e.d een oproepje vermist te plaatsen... je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt, natuurlijk twijfel ik niet aan je zoektocht, ik denk alleen maar even mee  ;)

Liefs Manon

Gerda

Hoi Caroline,

Graag zou ik iets schrijven wat het leed zou verzachten.
Ik heb het zelf meegemaakt met Spikey, ik zag hem zo wegvliegen doordat een tussendeur open waaide.
Gelukkig hadden we hem de volgende dag terug, want hij had een raam opgezocht en licht.

Ik hoop voor kleine Sil en voor jou hetzelfde. Ik zal flink duimen!

Het rare is, ook al is dit met Spikey bijna 8 jaar geleden gebeurd, er zijn nog momenten dat ik het zo weer voor ogen zie. En dan zeg ik hardop: Neeeee.

Dus ik weet hoeveel pijn het doet, vooral omdat hij ook nog eens zo afhankelijk is als pappertje.

Heel veel sterkte!
Liefs, Gerda

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

ManjaV

Hey Caroline,

Ik vind het heel erg voor je dat Sil is weggevlogen. Ik kan me voorstellen dat je je zo verdrietig moet voelen. Ik hoop heel erg dat iemand hem heeft gevonden...

En heb je verhaal over Charlie en Loena gelezen. Heel verdrietig dat ze het niet gehaald hebben. Wens je heel veel sterkte toe.  :-*

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Dank je wel voor alle lieve woorden ..... ik heb ze zo nodig.  :'(

Ik vloek en scheld niet vaak maar voel me zo K U T (sorry  :-[ )

Ik heb toevallig net een advertentie geplaatst op Marktplaats, Manon
KIJK HIER

Speurders ken ik helemaal niet maar ga ik nu naar op zoek.

Amivedi had ik voor het avondeten al gebeld maar Sil staat nog steeds niet op de lijst.  :-\

Dierenkliniek Veghel gebeld maar ook die hadden niks binnen gekregen of meldingen gehad.  :-\

Dierenambulance/dierenasiel Veghel e/o ook geen melding binnen gekomen.

Morgenochtend bel ik allen weer terug.

Ik bedenk me steeds .... wat had ik kunnen doen maar .... ik had niks kunnen doen.  :-\

Ja een hangslot op de kooi doen .... nou, die zit er NU op.  :-\

Voor Sil helaas te laat maar ik wil dit werkelijk nooit meer meemaken.  :'(

Nogmaals bedankt!!  :-*

Ik ga even naar Speurders, nl.  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Peggy

Oh Caroline,ik kan 't bijna niet geloven..het ene verdrietige is nog niet uit je hoofd en het andere gebeurd weer  :'( :'(  ik snap heel goed dat jij je nu kl*te voelt.. ik hoop heel erg dat Sil weer teruggevonden wordt en momenteel ergens warm binnen zit. oh wat is dit toch erg  :'(
Ik heb het nu echt met je te doen..
heel veel sterkte
en geef je zelf aub niet de schuld hè want als er iemand goed oplet,dan ben jij het wel !
sterkte meis
:-* Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Sharon

Hoi Caroline

meid, wat is dit een vreselijk nare dag voor je zeg. Eerst verlies je die twee lieve donsjes die je vol liefde hebt opgevangen en je de allerbeste zorgen hebt gegeven, en dan nu dit...

Ik kan me echt niet voorstellen hoe vreselijk jij je nu moet voelen. Ik denk zo vaak bij mezelf: laat mij dit aub nooit overkomen. Iedereen hier weet jij er helemaal niets aan hebt kunnen doen, je bent al zo voorzichtig. Ik snap ook dat dit niet je schuldgevoel en alle andere nare emoties van je weg kan nemen.

Meid, ik wens jou en Manon heel erg veel sterkte! We hopen allemaal uit het diepst van ons hart dat Sil nu ergens lekker warm door een goed iemand is opgevangen, en die hem morgen naar je terugbrengt als ze de advertenties heeft gezien!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Oh Caroline,

Wat heb jij een verschrikkelijke dag gehad :-\
Dit zijn de twee nachtmerries van elke vogelbezitter... en bij jou gebeurt het in 1 dag.

Meis, ik leef heel erg met je mee.
Ik weet dat de kans heel klein is dat je kleine Sil nog vindt, maar toch zal ik heel hard duimen dat ze haar weg terug weet te vinden of dat iemand haar ziet en meeneemt. Ze is knalgeel, dus ze valt in elk geval wel op, zelfs in donkere hoekjes.

Heel veel sterkte, Caroline.

Liefs,
Monique & Zowie :-*

Diaantje

O Caroline wat een rot dag voor jou!

Zo voorzichtig altijd en dan is het bijna onwerkelijk dat dit is gebeurd....
En dan die arme sil, ik krijg de tranen in mijn ogen....

Ik zal voor jou en voor Manon duimen, en hopen dat er nog een kans is dat iemand hem heeft gevonden, en dat diegene wacht tot morgen, om iets te ondernemen....

Ik denk aan jullie!!

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Sjet

Hoi Caroline

oh meis  wat verschrikkelijk   wat er gebeurd is bij jullie  .
kan hier ook ff mijn ogen niet droog houden  hoor  vind dat zo zielig .
en   natuurlijk ook voor jouw Manon  , tja  ik heb het hier ook wel eens  dan zijn de vogels los ik in de keuken en gooi gauw iets buiten in de ton die om de  hoek staat nu ik dit lees!!!! ik doe het nooit meer weer .  oh  wat hoop ik toch  dat je  die kleine  Sil terug krijgt .

Lieverd  Sterkte er mee   meer kan ik niet zeggen .

Liefs  Georgette

danielle

Oh Caroline, wat erg  :o .
Wat een verschrikkelijke dag is dit voor jou  :'(
Je voelt je zo machteloos als je dit ziet gebeuren.
Mijn eerste tamme grasparkiet is ontsnapt, ik heb toen echt dagen gezocht, zo lang gehuild en weet precies wat je voelt als je schrijft dat je een blok in je maag voelt.
Dit is gewoon echt het ergste wat je kan overkomen. Het voelt zo verschrikkelijk dat je vogeltje buiten rondvliegt en dat je gewoon niets kan doen. Bij jou is het ook nog zo erg, dat Sil nog afhankelijk is van pap en niet eens zelfstandig kan eten.
Ik leef echt ontzettend met je mee, dit gun je gewoon niemand. Maar vooral jou niet. Je bent altijd zo goed voor je valkjes, zorgt zo goed voor ze en wat ik altijd van je lees, let je ook altijd zo goed op, dat zoiets juist niet kan gebeuren.
Je kunt dit niet terug draaien en dat wil je juist zo graag. Ik ken dat gevoel dat je je bedenkt wat er nou precies mis is gegaan. Maar bedenk je goed, dat jij er niets aan kan doen. Je had dit nooit kunnen voorzien.
Het is inderdaad maar een kleine kans dat Sil wordt terug gevonden, maar ik duim toch mee dat dit wonder gebeurd.
Ik weet niet goed wat ik nog meer kan zeggen tegen je, het verdriet is niet weg te nemen. Maar ik wil je in ieder geval zeggen, dat ik aan je denk!

Heel veel sterkte

Liefs van Danielle

Sjet

Caroline  hebje  Hyves
zet het daar ook op  joh

groetjes Georgette