## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline



Klopt Gerdy, het gaat echt verschrikkelijk snel hier.  :o

Kan het zelf amper bij houden.  :-[

De druivensuiker .... gewoon gehaald bij de supermarkt, op de reform afdeling, merk: Zonnatura Druivensuiker Dextrosen

Ik doe door een liter warm water (zodat het goed opgenomen wordt) een flinke eetlepel.

En heb het inderdaad altijd in huis.  :D

Verder iedereen bedantk voor de leuke reacties.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Hermien

Wat een geweldige foto's weer! Leuk op die op het speelkleed. Grappig om de zusjes van Silvo en Binky daar zo samen op te zien spelen! Die foto's ga ik in ieder geval ook bewaren in het babyfotoboek van mijn 'kinderen'.


En nu maar hopen dat het voorlopig weer rustig blijft bij de valken. Misschien moet je voor een keer je bedje er neerzetten en zelf de wacht houden.....

Kus en knuf van het Krimpens Kwartet.



                :-*   :-*   :-*   :-*


☺ Pita ☺

6 oktober 2008, 07:53:18 #107 Last Edit: 6 oktober 2008, 07:56:49 by ♣ Pita ♣
Ooow wat een leuke foto's weer , ik heb genoten hoor Caroline , groetjes Petra.
PS ik kan alleen in het weekend naar Marlies ivm mijn werk.
Of mss woensdagmiddag rond een uur of 3 of zo?

Caroline



Hey Petra .... heb ik nou niet goed gelezen of heb jij dat laatste zinnetje er nog onder bij geschreven??

Woensdag .... ik ben wel lastig maar .... Ed moet in principe werken en is weg van half 3 tot half 12 's avonds en met 4 kinderen op en neer rijden is echt geen optie voor me. Maar .... gisterenavond vertelde Ed dat hij vrij had genomen voor de Efteling.  :D Ik weet niet of we dan nog na afloop door kunnen rijden naar Marlies.  ::)

Vrijdag 17 oktober is anders wel een optie mits het jou en natuurlijk Marlies uitkomt, dan heeft Ed nachtdienst dus hoeft ie pas 's avonds om half 11 weg.  ;)

En wij kunnen ook donderdags maar dan vroeg .... Ed moet dan ook weer om half 3 werken.  ;)

MOeten we maar even kijken.

En even Immend verder gaan.  ;)

=============================

Goed nieuws!!!!

Er is geen paniek geweest vannacht .... we hebben de honden nog wel in de huiskamer gelaten maar eerst om te proberen een 40 Watt lamp aangelaten. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze geschrokken zijn van de honden .... deze waren er al eerder dan de valkjes.  ;) De valkjes zijn er dus mee opgegroeid.  :D :D

Uiteraard ga ik niet te vroeg juichen maar .... was al lang blij dat ik ze vanmorgen allemaal relaxt op hun stokje zag zitten en geen enkel veertje op de grond om de kooi heen aantrof.  :D Ik stofzuig meestal 's morgens en 's avonds (nee, ik heb geen smetvrees maar 4 kinderen  ;) ) en als je dan 's morgens beneden komt is het nog schoon, na een paniek aanval komen de veertjes ons al tegemoet via de openkeuken. Wij lopen via de keuken de huiskamer in.  ;)

Dit zag ik toen ik twee minuten beneden was .....

- zaten Amor & Diégah al op de "wip"  ;D ;D

- Kouros & Lou Lou trekken steeds meer naar elkaar op en zaten lekker te kroelen  :-*

- gewonde Armani en Princess zich lekker te poetsen

- gewonde JOOP! prachtig te fluiten  ;D voor de vrijgezelle dames in de kooi naast hem

- Perle het blok van binnen te bekijken

- Van Gils ook zijn ochtendfluitje al weer opgepakt, hij verwisseld echt zijn veertjes heel snel .... vergeleken met andere valkjes

- Oilily ging nog even kippetje zitten voor hem maar de liefde van de man ging door de maag .... hij ging liever eerst eten  :P

- Queenie is nog wel zwaar in de rui, haar eerste echte grote .... wat zal ze prachtig worden, allemaal weer nieuwe bijna zwarte veertjes, vlak voor de rui zijn ze toch al wat verbleekt  ;)

- Pablo & Coco zaten ook op de "wip"  :o :o Helaas .... zij mogen het alleen maar doen omdat nhet lekker is, hun kweekperiode is van februari tot juni  ;)

- Alles heeft al een lekkere lauwe douche gehad .... ze hebben eten en een bak vol lekkers  :D het is alweer uitbuik tijd.

=====================

Wat een heerlijke hobby hebben we toch!!  ;D ;D

We moeten straks voor controle naar de tandarts emt het hele gezin ...... bibber bibber bibber .... verschrikkelijk vind ik dat .... ik val in de categorie, liever bevallen dan naar de tandarts.  :-[ :-X :-\

Tot later!!!  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

hoi caroline,

wat fijn dat het vannacht rustig is gebleven. opluchting. :D

hihi en de valkjes aan de wipwap ;D  ;D

sterkte bij de tandarts!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! :D

En sterkte bij de tandarts....
Groetjes Saar :-*

Sharon

Hoi Caroline

wat fijn om te lezen dat het afgelopen nacht rustig is geweest. Dat zal een hele opluchting voor je zijn geweest deze ochtend.

Wat heerlijk om de kleine updatejes van je schatjes te lezen. Het gaat echt goed daar bij jou gelukkig. Hopelijk komen de eerste donsjes binnenkort er alweer aan!

Lief dat je koppels zo lief met elkaar omgaan  :-* Daar smelt je hart echt helemaal voor weg  :-*

Veel succes bij de tandarts!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Martha

Oeh jakkes, de tandarts!!!!
Nou veel succes!

Hja inderdaad, we hebben dezelfde schommel! Grappig!!!

Van Gils is ook een mooie vent zeg!
Als je hem vergelijkt met hoe hij er bij binnenkomst uit zag is ie een heel stuk opgeknapt!!!

Nou goed, veeeeel succes bij de tandarts!

Groetjes Martha
Mijn website!
www.valkenvriendjes.nl



R.I.P. Pino 2006-22/07/2008
R.I.P. Soekie 04/2008-12/12/2008



Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Gelukkig geen paniek in de kooi afgelopen nacht. Hopelijk blijft dat zo.

Ik heb super genoten van alle prachtige foto's. Ik vind dat je Cartier heel mooi op de foto heb vastgelegd. In het echhie is ze inderdaad nog feller tenminste haar prachtige pareltjes maar het komt in de buurt :D

Tuurlijk heb ik ook van de rest genoten je hebt super mooie valkjes.

Dikke kus van je valkenkinders hier  :-*

p.s: wat heb je weer een super gave handtekening :o

Dierenfreackske

Hoi Caroline ....gelukkig is het terug rustig en hopelijk blijft het zo ook he !  Een hele opluchting is het om dit te lezen .
Grtjs Ann



Hermien

Ben blij voor je dat het de afgelopen nacht rustig is gebleven. Nu maar hopen dat dat zo blijft.

Bibber, bibber, naar de smoelensmid. Yak, dáár zou ík dus meteen van in paniek kunnen raken. Sterkte met z'n allen.

                       ;D   ;D   ;D   ;D

Caroline



Hoi hoi!!!

Gelukkig was het vandaag alleen maar controle bij de tandarts maar zelfs dan gieren de zenuwen al door mijn lijf.  :-[

Het viel allemaal wel mee .... een paar weken is er een kies afgebroken door een botje in de hamburger van de Maccie.  :-\ Een hoekvulling ging daarbij verloren en tevens een hoek van de kies, resultaat er staat nog maar een halve kies, de ander ehelft is tot de wortel afgebroken. Pijn voel ik er verder niet aan, deze kies heb ik jaren geleden al eens een wortel/zenuwenkanaal behandeling aan gehad. Ik weet niet hoe dit precies heet maar de zenuw is zeg maar dood.  ;) Deze kies gaan we proberen te behouden door hem opnieuw op te bouwen. Verder heb ik al meer dan een jaar een afgeborken verstandkies .... deze zou ik laten trekken als de gordelroos verdwenen is, deze kies zit namelijk aangesloten op de zenuwknoop waar ik de gordelroos in heb. Omdat ik nog steeds dagelijks pijn heb en niemand weet wat de zenuw gaat doen als ze deze kies trekken en ik er verder nog helemaal geen last van heb, is besloten om voorlopig nog niks aan deze kies te doen. De tandarts durft het nog niet aan.  :-\

De kindertjes hadden alledrie (Sophy nog niet meegeteld) nog geen gaatjes.  :D

Ed heeft een paar kleine dingetjes zo hier en daar.  ;)

Mijn afspraak is pas 4 december .... ik kan dus nog even mijn zenuwen in de kast leggen.  ;)

Dank je wel voor jullie reacties.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

danielle

Hoi Caroline,
Wouw wat krijg jij twee mooie nieuwe valkjes. Spannend hoor!
Mooie foto's heb je geplaatst.

Groetjes Danielle

* Sanne *

Hoi mama, wow! wat een mooie handtekening heb jij zeg :o. Ik heb je handtekening net bekeken ik vind hem prachtig :D. xxx van Sanne ;D