My Cute Little Birdies, Part II... Sanya is vandaag 14 geworden :-)

Gestart door Monky, 25 september 2008, 22:53:20

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes

Haha maar je kan het niet laten om tóch nog even te komen kijken zie ik! ;D

Het komt dus toch weer goed met Disa! Gelukkig maar!

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

hilde

mooie valkenfotoooooooookessssssssssss

groetjessssss

fijne vakantie

♪ Marlies

Romy

Hoi Monky

Ik ben vast wel te laat, maar ik wil je een heel fijne vakantie wensen!

Je hebt trouwens supermooie foto's geplaatst  :D Toch wel één van je beste reeksen vind ik  :D

Groetjes
Romy

Caroline

Ook ik ben te laat maar misschien duik je nog ergens een internetcafé in.  ;)

Een hele fijne vakantie voor jou en Erwin, geniet ervan, je hebt het verdient.  :D

Prachtige foto's van je geweldige vakljes heb je voor ons achter gelaten.  :D

Tot over 3 weken.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Is dit Disa ??

Dan zien haar veertjes er toch wel weer goed uit.  :D
Je hebt prachtige foto's neergezet,zoals gewoonlijk.  ;) ;D

Genietse nog van jullie vakantie !!

Groetjessssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Monique

Ik zie dat ik te laat ben maar ik wil je evengoed een fijne vakantie wensen en tot over drie weken.

Mooie foto's zeg!!

Mara

Saar

Gisli zat vanmorgen op stok! :D
En fijne vakantie :-*

Monky

Hey Ho allemaal....

Ik ben weer terug van vakantie  :D Bedankt voor alle vakantie wensen. We hebben het weer heerlijk gehad. Het reisverslag zullen jullie wel weer ter zijner tijd weer kunnen lezen in mijn reisboekje  :)

Even voor Yvon... De foto die je gequote hebt is van Ilo.
Dit is Disa:

Hier zie je alleen haar koppie  :D

Zoals eigenlijk altijd begon ik in de laatste week van mijn vakantie toch wel weer naar mijn beestjes te verlangen. De vogels waren weer blij om me te zien. Echt oorverdovend was het toen ik vanochtend de vogelkamer binnen kwam.

Het is wel weer heerlijk om thuis te zijn. Straks even de spullen van de vakantie opruimen en de kooien uitmesten... tja... back to real life hahaha. De tuin moet maar even wachten tot het weer wat beter is... wat is dat een wildernis geworden in 3 weken  :o Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen.

Tot later allemaal!!!

Groetjes,
Monky

*Manon*

Hoi hoi,

Wat een prachtige foto's maak je toch  :D :D :D :D
Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad, en ja.... dan begint ook direct het echte leven weer hé als je terug bent...  ;)

Mara

Hey Monique

Welkom terug!

Groetjes

Mara

Anja

Hoi Monique,

Welkom thuis en ik ben al benieuwd naar de foto's.

Liefs,

Anja

Kimm

hoi monique,

wat een prachtige foto van disa, helemaal geweldig zeg. dat lukt mij niet met mijn camera zo scherp hoor ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Monique,
Wel kom thuis ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Monky

Hey bedankt allemaal  :)

Het is toch ook wel weer lekker om thuis te zijn bij mijn beestjes. Ik heb ze wel gemist.

Met de valkjes gaat het gelukkig allemaal goed.
Sanya had als jullie je nog herinneren iets vreemds... het schijnt helemaal over te zijn, wat het ook geweest is. Ze ziet er nog mooier uit dan anders, gelukkig.

Disa zit nog niet 100 % goed in de veren, maar ik heb alle vertrouwen dat het verenkleed bij de volgende rui helemaal vervangen is dus dat wachten we nog heel even af.

Grovertje, Disa en Neona vinden hun nieuwe kleine voliere prima!! Ze hebben echt helemaal nu draai gevonden en ze zijn veel levendiger. Die kooiwissel met de cathi's was echt een goeie zet! Neona komt nu zelfs steeds naar me toe terwijl ze dat in die andere kooi nooit deed. Raar toch eigenlijk  ::)

Ze hebben weer lekker de vleugels kunnen strekken. De staart van Dara is nu eindelijk sinds ik haar heb helemaal heel en compleet.

Ik kan merken dat ze blij zijn dat ik terug ben. Ze zijn veel lawaaiiger dan anders  ;D

Istello (grasje) die in de voliere zit krijgt er een vriend(innet)je Gisli bij. Ik ga haar/hem zaterdag ophalen bij Saar.

Verder hou ik Kirsten's berichten goed in de gaten voor een Dominant pastel ef Witmasker mannetje voor Neona. Het kan zijn dat die mutatie dit jaar helemaal niet geboren wordt dus dan wordt het volgend jaar. Maar ik heb ook een eeuwigheid op Neona gewacht dus wat dat aangaat hahahaha. We wachten rustig af.

Verder gaat het allemaal rustig.
Ik zal proberen binnenkort weer wat kiekjes van mijn beauties maken  :) Het is natuurlijk al weer een hele tijd geleden  ;D

Groetjes,
Monky