My Cute Little Birdies, Part II... Sanya is vandaag 14 geworden :-)

Gestart door Monky, 25 september 2008, 22:53:20

« vorige - volgende »

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Monky

Hey allemaal,

Bedankt voor het meedenken en de beterschap wensen.
Het gaat heel goed met Sanya. Wat ze nu had, geen idee  ??? Ze maakt het nu in elk geval goed. Wat is het toch een schatje  :)
Vanmiddag zet ik haar denk ik weer in de volière terug.

Met de birdies gaat het verder allemaal prima. Ik zag Garath en Disa weer lekker samen kroelen. Ik vind dat altijd zo vertederend  :)

Ik ga weer lekker van de tuin genieten.

Voor de eventuele liefhebbers... Ik heb foto's van mijn bezoeken aan Ouwehands dierenpark en dierenpark Emmen in mijn reisboekje geplaatst. De foto's zijn best mooi gelukt ook al zeg ik het zelf  :-[ ;D

Nog een hele fijne dag allemaal!!

Groetjes,
Monky

Kimm

hoi monique,

hartstikke fijn dat het goed gaat. gelukkig maar :D
ik ga straks ff in je reisboekje kijken!
fijne dag,
liefs kim

Anja

Fijn te horen dat het beter gaat met Sanya. Gelukkig maar. wat kun je een zorgen maken om de valkjes hè.

Liefs,

Anja

Kimm

Romy

Hoi Monky

Ik lees nu pas dat Sanya een dipje heeft gehad, maar dat ze nu gelukkig weer beter is! Misschien had ze gewoon even een baaldagje met wat ongemakjes, en is dat gewoon voorbij gegaan. Zoals wij dat ook wel eens kunnen hebben ;)
Ik hoop in ieder geval dat het nu beter blijft!

Groetjes
Romy

Anja

Saar

Hoi hoi
Vraagje... Wil je een broertje van Wilfred of een neefje van hem? Pa en moe van Willie mogen namelijk nog 1 ronde doen als ze willen...
Groetjes Saar :-*

Saar

mieke_06

ach wat een schatjes zeg. naar zulk soort foto's moet ik niet te vaak kijken want dan word ik verliefd hahaha

groetjes, mieke

*Yvon

Hoi hoi

Het is hier nu wel erg stilletjes hoor.  :-\

Iig GEFELICITEERD met GISLi !!  ;D

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi,
Gefeliciteerd met Gisli!!!!
Het is echt een prachtig grasje :-* :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Monky

Hey allemaal,

Bedankt voor de reacties  :D Ja, het is een beauty, hè? Hij heeft ook zo'n schattig koppie  :)

Yvon, ik weet dat het wat stilletjes is geweest  :-[ Helaas zitten er maar zoveel uren in een dag  :P Op mijn werk kijk ik af en toe wat boekjes door, maar helaas kost het te veel tijd om te reageren... Ik schijn het dan ook nooit kort te kunnen houden dus ik ben dan altijd wel even bezig hahaha.

Ik ga vandaag met vakantie en ik wil jullie niet verlaten zonder wat foto's achter te laten  ;D

Dat was hem dan...

Tot over 3 weken!!

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Hey Monique!

Je bent waarschijnlijk al weg nu... prettige vakantie! ;)

Ik kwam eigenlijk eens kijken hoe het met de veren van Disa gesteld is... maar dat zal ik dus pas binnen 3 weken weten! :P ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Hey Marc,

Bedankt Marc!!

Ik ga over 20 minuten weg  ;D

Met de veren van Disa gaat het goed. Ze lijkt er nu van af te blijven. De volgende rui zal laten zien of ze echt alle mooie veren terug krijgt.

Groetjes,
Monky