My Cute Little Birdies, Part II... Sanya is vandaag 14 geworden :-)

Gestart door Monky, 25 september 2008, 22:53:20

« vorige - volgende »

Christine


*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mara


Monky

Hey allemaal,

Wat leuk al die Paaswensen  :) Ik hoop dat jullie ook allemaal een heerlijke Paasweekend hebben gehad en heerlijk hebben genoten van het mooie weer. Want dat is wat ik vooral gedaan heb. Mijn moeder was hier en we hebben heerlijk in de tuin gezeten en van het zonnetje genoten.

Voor de vogels wilde ik eigenlijk het raam open zetten... ik durfde het alleen niet  :-[ Ik las de laatste weken over zoveel valkjes die weggevlogen zijn. En ook op de meest verrassende manieren en momenten. Ze hebben het dus moeten doen met het zonnetje in de kamer.

Met de birdies gaat het goed. Ze zijn nog steeds in de rui. Ik heb al 20 kussens van die veren kunnen maken. Echt verschrikkelijk. Ik kan me niet herinneren dat het zo lang duurde voor ze door de rui heen waren. Aan de andere kant... het zijn natuurlijk wel een heleboel vogels en die beginnen natuurlijk niet allemaal tegelijk te ruien. Maar goed, het zij zo.

Ik heb wel bij Disa trouwens nieuwe veren ontdekt. Ze zijn nog niet aangevreten. Ik duim me een slag in de rondte dat ze er van af zal blijven. Ze was zo mooi met die schitterende pareltjes.

Duimen jullie mee?

Verder ben ik veel in de tuin bezig geweest. Ik zal in dat boekje ook wat nieuwe foto's plaatsen. Nu is de tuin bijna op zijn mooist.

Dan had ik jullie nog wat foto's te goed  ;D
Het zijn niet de mooiste, maar ja... beter dan niets  8)








































Dat was em!  :D

Groetjes,
Monky

Saar

Mooie foto's :D
En ik hoop dat Disa nu van de veertjes afblijft....
Groetjes Saar :-*

PS ik stuur je even een pbtje ;)

☺ Pita ☺

Zoow dat zijn mooie foto's !!
Groetjes Petra.

Caroline

Prachtige foto's hoor, niks mis mee.  :D

Op de één na laatste foto zie je pas goed hoe ver Disa haar veertjes kapot gevreten had.  :o

Mijn duimpjes draaien mee hoor.  ;)

Heel veel plezier in je prachtige tuin.  :D

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

PS. gave handtekening heb je weer.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Heerlijk om te lezen en te zien aan de hele mooie foto's dat het allemaal goed gaat.  :D
Nu idd hopen dat Disa van haar nieuwe veertjes afblijft.
Hoogstens even gladstrijken mag nog net dan.  ;) :D

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

•=Bonnie=•

prachtige foto's weer Monique :)

Romy

Hoi Monky

Je hebt heel erg mooie foto's geplaatst  :D
Ik duim alvast ook voor je dat Disa van haar nieuwe veren af blijft :)

Groetjes
Romy

Mara

Hey Monique

Prachtige foto's heb je weer gemaakt. Ik heb er van genoten.

Liefs

Mara

Anke

Hoi Monique,
Prachtige foto's heb je weer gemaakt.
Ik duim mee voor de veertjes van Disa!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Monky

20 april 2009, 10:46:47 #417 Last Edit: 26 april 2009, 11:08:31 by Monky
Hey allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties.

Ik begin nu echt hoop te krijgen da thet helemaal goed komt met de veren van Disa. Ik zie weer mooi gepareld veertjes op haar vleugels en schouders. Ik zal kijken of ik er vanavond een foto van kan maken.

Verder gaat het prima met de birdies. Ze zijn nu eindelijk bijna door de rui heen. Mocht ook wel een keer. Echt... stofzuigzakken vol met die veertjes  :P Maar goed, ze zien er dan ook wel weer mooi uit  :) Op een paar geplukte koppies na  :-\

Genieten jullie ook zo van dat prachtige weer?
Het liefst zou ik het raam een stukje open willen zetten in de vogelkamer, maar ik ben toch bang dat ze dan net ontsnappen uit hun kooi om een of andere reden. Ik zou echt kapot gaan als een van mijn birdies weg zou vliegen door mijn toedoen. Ze zullen het dan maar met sporadisch frisse lucht moeten doen  ::)

Ik ga weer gauw aan de slag  :)

Groetjes,
Monky

Caroline

Is het misschien een idee om er een hoor voor te maken??

Ik heb hier in mijn vogelkamertje ook een hoor voor de raam, kan ik mooi het raam open zetten.   ;)

Nu zit dit er meer voor de eventuele vliegen die naar binnen willen want .... op al mijn kooien zitten hangsloten.   ::)

Ik merk hier 's avonds dat ze valkjes het heerlijk vinden als de lage ondergaande zon hun kooi in schijnt, je ziet ze dan echt genieten in de zonnestralen.  :D

Ik vind het wat minder die zon .... pffffh, je ziet stof wat je normaal helemaal niet ziet.  :-[

Groetjessssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

•=Bonnie=•

echt wel dat ik van het weer geniet :)  Ik ga de laptop nu ook dichtsmijten en er lekker buiten van genieten  :D