My Cute Little Birdies, Part II... Sanya is vandaag 14 geworden :-)

Gestart door Monky, 25 september 2008, 22:53:20

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Monique,
Je prive leven gaat voor het forum he ;)
Gelukkig viel het met je moeder allemaal mee, maar het is heel erg schrikken natuurlijk.

Beterschap voor Erwin!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Hoi meis, fijn dat het achteraf mee viel met je moeder, jullie zullen wel geschrokken zijn.  :-\

En die Disa .... ik hoop zo voor je dat het helemaal goed gaat komen met haar. Hier eten de meeste trouwens ook van de pellets. (Nutribird B14)

Balen dat Erwin zo ziek is geweest .... hopelijk vallen de uitslagen van de onderzoeken mee, beterschap voor hem.

En het weer .... je kunt nog meer genieten in de tuin hoor, wat ik hoor en lees komt er nog veel meer fijn weer aan.  :D

De foto's houden we wel tegoed .... eerst jijzelf en de mensen en dieren die je lief zijn .... daarna zijn wij pas aan de beurt hoor.  ;)

Liefs Caroline

PS> Knuffie voor mijn knappe ventje.  :-* 
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Romy, Karin, Anke en Caroline,
Bedankt voor jullie lieve reacties. Het zijn even wat vermoeiende weken geweest, maar alles lijkt gelukkig wat mijn moeder en Erwin betreft mee te vallen  :) Af en toe heb je van die weken ertussen zitten.

Ik zie dat ik hoog nodig weer een nieuwe handtekening moet maken. Deze is eigenlijk wat te somber voor het weer en jaargetijde wat nu komt. Probleem is alleen... ik heb er geen puf en inspiratie voor. Als een van jullie een poging willen wagen? Be my guest  :D Het liefst wel ongeveer in de grootte wat ik nu heb  ;)

Merken jullie ook aan jullie dieren dat het voorjaar echt gaat beginnen? De mannen zingen echt het hoogste lied en soms lijkt het alsof ze de mereltjes buiten na aan het doen zijn  :)

Lulac heb ik al een aantal keren betrapt op kippetje zitten hahaha. Helaas doet ze het voor iedereen, voor een ander popje, speeltje, zitstok, voerbak... noem maar op  ;D

De hechte koppeltjes zie je toch wel erg naar elkaar toetrekken. Vooral dus Zowie & whooshy, Garath & Disa en Yaro & Yara. Het is een heerlijk gezicht dat gekroel :-* :-* :-*

De birdies zijn nog steeds behoorlijk in de rui. Elke dag zie ik weer nieuwe veertjes op de grond. Het is soms echt dweilen met de kraan open. Misschien moet ik een nieuwe vak volgen... kussens maken van valkjesveren  :P ;D

Istello (grasje)lijkt zich prima te vermaken... zoals alleen mannetjes dan kunnen zeg maar  ;)
Ik ben al een beetje op zoek naar een nieuw maatje voor hem. Ik heb altijd grasjes gehad en ik blijf ze super gezellig vinden. Maar ik vind dat het er minstens 2 moeten zijn. Ik denk dat ik ga proberen een tamme te bemachtigen. Ik hoop dat het lukt.

Foto's heb ik helaas nog niet gemaakt. Het weer was er gewoon niet goed voor. Als het zonnig is, hoef ik geen flits te gebruiken en dan zijn de foto's mooier.

Waar ik trouwens wel foto's van heb, is natuurlijk van de tuin, maar ook van een dagje dierentuin en een weekje weg naar Duitsland.

Het wordt echt hoog tijd om hier werk van te maken  ;D
En natuurlijk foto's maken van de birdies. Dat heeft het hoogste prioriteit natuurlijk  8)

Ik ga weer even aan de slag.

Doei doei!!

Monky

bobbie

Hoi Monique,

Een hectische tijd bij je geweest begrijp ik. Probeer tijd te vinden voor jezelf.

en foto's houden we heus te goed, je kan het toch niet laten ;D :P. Wij zijn zeer geduldig, helemaal omdat jij altijd keigoede foto's plaatst.

succes met alles en een kuifkroel voor al je valkjes.

groetjes, nel :)

Saar

Hoi Monique,
Ik kom je even sterkte wensen met alle dingen die op dit moment spelen :)

Ik hoop dit jaar kleine grasjes te krijgen. Als je interesse hebt of je wilt meer weten dan kan je me altijd een pbtje sturen :)
Groetjes Saar :-*

Monky

Och Och... hoe kan ik dat nou zijn vergeten vandaag!!!

Mijn lieve lieve Zowie is vandaag jarig! Hij is alweer twee jaar oud!

Gefeliciteerd mijn beauty  :-*

Liefs,
Monky & Whooshy

*Yvon

Hoi hoi

Nou Monique  :o schaam je !!  ;) :D

Zowie en baasjes gefeliciteerd hoor !!  :-*

En Monique,doe verders gewoon lekker rustig aan.  ;)
Wij lopen niet weg en komen geregeld bij je kijken en zien de foto's dan vanzelf wel verschijnen.  ;)
Sterkte en succes met alles !!  :D

Groetjessssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Lieve Zowie,

een hele dikke knuffel van mij.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Romy

Gefeliciteerd Zowie  :D

Dikke kroel van Romy en Flupke!

sabine

Hoi Monky,

Nog gefeliciteerd met Zowie! :-*

Liefs Sabine

Anke

Hoi,
Hoera, gefeliciteerd met Zowie ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Ik weet dat je het druk hebt,maar ben toch wel benieuwd hoe het gaat met jou en de beestenboel.  ;) :D

Groetjessssssss en fijne paasdagen !!  :D

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3