My Cute Little Birdies, Part II... Sanya is vandaag 14 geworden :-)

Gestart door Monky, 25 september 2008, 22:53:20

« vorige - volgende »

christa

Hermien

Ik had weer even wat bij te lezen en veeg zojuist een paar traantjes weg. Heel veel sterkte met het verlies van Lumpi.

Dierenfreackske

Hoi hoi, wat sneu van je lieve Lumpi, heel veel sterkte hoor meiss,  Ann

Marian

Hoi Monique,

Ach wat triest nou van je lieve Lumpi :'(
Sterkte ermee.

Groetjes, Marian

bobbie

Ach jeetje Monique,  :o Lumpi overleden. :'(

Wat een schok. Heel veel sterkte. :-*

groetjes, Nel

Mara

Hey Monique

Heel veel sterkte met het verlies van Lumpi!

MAra

Gerry

Groetjes, Gerry

Anja

Monique,

Heel veel sterkte met het verlies van je lieve Lumpi.

Rust zacht lieve Lumpi.

Liefs,

Anja

Dierenfreackske

Hoi hoi, hoe is het daar ? Hopelijk kan je het een beetje verwerken, sterkte nog, grtjs Ann

sabine

Ivy

Hoi Monique.
Sterkte  :(

Het zit niet echt mee de laatste tijd.

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

*Yvon

Hoi hoi

Weer treurig nieuws hier.  :-\
Heel veel sterkte meid.
Dit zijn geen leuke dingen om mee te maken.

Hoe gaat het verders met de andere birdies ?

Groetjessssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Monky

26 maart 2009, 14:59:46 #387 Last Edit: 26 maart 2009, 15:52:30 by Monky
Hey allemaal,
Wat een lieve berichtjes en medeleven allemaal. Hartstikke bedankt  :-*

Ik mis Lumpi nog steeds. Hij was altijd zo opvallend in de voliere. Ik heb hem een mooi plekje in de tuin gegeven onder het "gebroken hartje" ook wel "tranend hartje" genoemd.

Ik zal binnenkort voor Istello wel een vriendje/vriendinnetje moeten aanschaffen. Alleen is zo alleen.

Met de valkjes gaat het allemaal goed. Zelfs met Disa!! Het lijkt alsof haar veertjes er iets beter uit zien. Ik weet niet zo goed waarom, want ze zien er nog steeds gehavend uit. Ik zal er binnenkort weer eens een foto van maken. Kijken wat jullie vinden.
Vanochtend zag ik tot mijn grote verrassing dat Disa op de pellets aanviel. Alsof ze nooit anders gegeten had. Ik snap die vogels echt niet  ::) Ze is in elk geval weer helemaal happy, volgens mij  :)

Ze zijn nog steeds behoorlijk in de rui. Echt de hoeveelheid veren die er liggen, kan je bijna een kussen mee vullen  :P

Verder ben ik wat minder op het forum geweest... Daar was natuurlijk een reden voor  :)
Ten eerste was het mooi weer vorige week... dat betekent zo veel mogelijk in de tuin aan de slag na de huishoudelijke klusjes  :P
Ten tweede, mijn moeder had een ecg laten maken voor haar hart. Dat laat ze 2 keer in het jaar doen omdat ze nieuwe hartkleppen heeft, nou ja, nieuw... ondertussen ook weer 7 jaar oud... Het filmpje gaf afwijkingen aan ten opzichte van die van een half jaar geleden. Dat kon verschillende dingen betekenen waaronder hartfalen/hartinfarct. Ze moest extra onderzoeken laten doen en het duurde een week voor ze de uitslag kreeg. Het was dus weer even spannend. Gelukkig bleek het loos alarm en is haar hart nog in prima conditie (voor haar doen)
Ten derde, Erwin is afgelopen week behoorlijk ziek geweest.
Ook hij heeft weer verdere onderzoeken moeten laten doen. Maandag weten we waarschijnlijk meer.

Dit zijn dingen die me de laatste tijd dus even bezig hebben gehouden. Helaas zitten er maar zoveel uren in een dag  :-\

Ik zal proberen komend weekend weer een berg foto's te plaatsen. Ik heb jullie wat dat betreft weer enorm verwaarloosd  ;D

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Behalve dat het mooi weer is geweest, zijn het inderdaad niet zo'n leuke dingen die je van het forum weerhouden hebben... Gelukkig is alles goed met je moeder en ik hoop dat het met Erwin ook zo zal lopen!

Wat fijn dat Disa op de pellets aanvalt! En dat je de indruk hebt dat haar veren beter worden! Is ze ook in de rui dan? Want misschien komen er wel goede veren in de plaats en dat zou fantastisch nieuws zijn!!!

Ik zie alvast uit naar je foto's  :)

Groetjes
Romy

Kaatje

Hoi Monique,

Prachtige foto's heb je geplaatst, daar zijn geen woorden bij nodig  :-*

Jeetje meid, het zit je inderdaad niet mee om twee van je lieverdjes in zo'n korte tijd en vrijwel achter elkaar te verliezen  :'(

Ik wil je hier ook, al is het een beetje laat, nog heel veel sterkte mee wensen.

Verder gaat het gelukkig allemaal weer zijn gangetje en goed met de valkjes, zelfs met Disha gelukkig  :D

Doe maar rustig aan met jezelf en de foto's zien we vanzelf verschijnen. Je hebt ons niet verwaarloosd hoor, soms zijn er gewoon belangrijkere dingen die op dat moment de voorkeur genieten of je bezig houden.

Sterkte met alles  :-*

Liefs, Karin