Het nieuwe nestje van Guusje en Goofy

Gestart door barberaprins, 24 september 2008, 07:49:06

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Kom gewoon regelmatig kijken of er al foto's zijn.

Weet je wel welke mutatie's je van je koppeltje kan verwachten?
Ben maar een klein beetje nieuwsgierig ;)

Liefs Jeanine

barberaprins

Hallo!!!!

Hierbij dan een foto van de donsjes, wel met gevaar voor eigen leven gemaakt ;) maar dacht ik waag het toch ;D

Groetjes

barberaprins

@ Jeanine, Ik ben niet zo bekend met mutaties :-[ misschien dat jij het weet? man is witmasker, pop is bont gepareld.
Groetjes

♥Debby♥

Als het puur witmasker en bont gepareld is krijg je wildkleurtjes..

zowel man als pop.. maarrrrrr als er nog splits bijzitten kunnen er hele andere dingen uitkomen..

dus het zal even afwachten zijn!  :D

Schattige foto!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

barberaprins

Debby, dankjewel, ik dacht wel al zoiets want volgens mij is dat wat er in het vorige nest uitkwam. Trouwens ook erg mooi, maar ja ik ben bevooroordeeld want vind alle valken mooi ;D

♥Debby♥

Wildkleurtjes zijn ook mooi!!

maar het kan goed zijn dat er dit keer ineens iets anders uitkomt hoor.. het nestje waar mijn wildkleur vandaan komt waren 3 broertjes.. 3 wildkleurtjes.. en het volgende nest zaten er toen ook nog Lutino's bij! dus het kan dit keer zomaar iets anders zijn.. 

barberaprins

Ach we wachten het gewoon af, je kan er nu toch nog niet veel van zeggen ;) eerst maar eens even groter laten worden ze zijn nu nog zo ieniemini.

♥Debby♥

Ik zit erop te wachten.. heb momenteel mijn eerste piepei.hihi..

barberaprins

Citaat van: *Debby* op 14 oktober 2008, 12:11:59
Ik zit erop te wachten.. heb momenteel mijn eerste piepei.hihi..

Spannend hoor, succes ermee.

mariejj

Zo te zien heb je 2 lutino's  ;)  rode ogen en geel dons  ;D

barberaprins

Hallo, Jaja het is gebeurd..............weer een donsje erbij, en nu kan ik inderdaad wel het verschil zien want het nieuwe donsje heeft duidelijk donkerdere oogjes dan de eerste twee. Dus Mariejj misschien zijn het echt Lutino's.  Nu nog een ei te gaan en dan hebben ze voor het eerst een vol nest, vorige nestjes was het er elke keer maar één.

Patries

hey! Klinkt gaaf allemaal :D

Later wil ik ook wat meer met valkjes gaan doen enzo. nu heb ik ze gewoon voor de gezelligheid! (krum & co) Maar klinkt echt heel leuk! Heel veel succes! en dat alles maar helemaal goedkomt!

Gr. Patries

bezoek ons Dagboekje eens!

barberaprins

Hoihoi, ik dacht laat ik nog eens een foto maken en dan nu met drie donsjes, ze zijn zo ontzettend schattig, ben er helemaal verliefd op!

Groetjes

*Manon*

Kimm

oh wat mooi geel!!!
lief zeg  :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010