14 mei 2025, 23:18:39

wat heb jij in zwolle gekocht?

Gestart door remco1976, 21 september 2008, 15:24:11

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi hoi,

Ik heb me netjes ingehouden, ondanks dat ik bij een duitste kweker een pracht van een cinnamon geelwang zag zitten,. supermooi!

Haha en hij heeft inderdaad goede zaken gedaan als ik het zo lees,. dat wordt voor andere lastig om onverwante koppels samen te stellen ben ik bang :-\

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

*Esther*

Citaat van: Kirsten op 21 september 2008, 22:12:20
Hoi hoi,

Ik heb me netjes ingehouden, ondanks dat ik bij een duitste kweker een pracht van een cinnamon geelwang zag zitten,. supermooi!

Haha en hij heeft inderdaad goede zaken gedaan als ik het zo lees,. dat wordt voor andere lastig om onverwante koppels samen te stellen ben ik bang :-\

Groetjes
Kirsten

KLopt maar zoals ik het nu bij diverse dagboeken lees, zijn de koppel nummers van de ouders verschillend.

I_Xyzyx_I

Voor mij is er een bleekmasker opaline pop en een dp witmasker ef licht type meegebracht uit Zwolle, deze krijg ik volgende week tijdens de valkparkietendag.. in de tussentijd zitte ze even in belgie :P

3 maal raden van welke kweker ::)

Groetjes Jasper

Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

Quendi

Witmasker pale fallow popje voor tegenover mijn bleekmasker split pale fallow mannetje

Witmasker dominant pastel EF man voor tegenover mijn dominant pastel EF popje.

Groetjes Sietske